Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

De har vel for vane å melde slikt når børsen er stengt?

Med fare for å være han sure og bittre, prekliniske data om mulig kombinasjon i DLBCL har begrensa verdi for oss nå. Håper de ikke børsmelder dette. 3 av 3 CR i archer ga null effekt

Akkurat det var en prestasjon utenom det vanlige :rofl:

Dette abstractet hadde svært begrenset verdi. Vi får sette vår lit til 21. nov :slight_smile:

Slik jeg tolker det så er jo dette et steg nærmere biomarkør som man kan utelukke pasienter (for økt effekt) og at de eventuelt finner måter omgås resident problematikken.

Så sann sett er jo dette kjempe bra utvikling.

Om jeg ikke har tolket dataen (egen fortolkning) riktig.

Note: De informerer også at dette kan ha relevans for andre RIT behandling (Betalutin???)

1 Like

Ser copanlisib er ute med maaange abstracts, bla. Mzl. 78% orr i r/r.

Q3 er 19, november, @amagad,

Da kom det altså ingenting om noe abstract for dlbcl idag. Jeg har ikke mistet troen, og har hele tiden tenkt at de prøver seg på et late-breaking abstract. De doserte siste pasient i juli, noe som gir 3mnd avlesing i oktober. Frist for å søke late-breaking abstract var 31.oktober.

De kan altså ha søkt på dette, med fullt datasett å vise til, i en studie det aldri har vært publisert data for før. Jeg mener sannsynligheten er der, helt klart.

Tenkte på ASH LBA :slight_smile:

(Q pres er non event for min del, men kan jo ha endret seg med ny info policy)

1 Like

Åja! Det burde jeg også ha tenkt på,
To ting på en gang,

Og 13%CR.

Interessant
https://ash.confex.com/ash/2019/webprogram/Paper130384.html

1 Like

Resultatet fra DLBCL blir etter hvert publisert, selv om det ikke er verdig en plass på Last Breaking Abstracts.

Skulle ikke vi få tilgang på readout tallene fra DLBCL når de var klare på lik linje med Archer-1 tallene? Uavhengig om de har en konferanse å dele det på. “as soon as it is ready” mente jeg Bravo nemte.

1 Like

Har forsøkt å kikke på noe av det som er publisert.

Tviler for eksempel på at denne kan hamle opp med Betalutin i noen av linjene. Huff… død og bivirkninger.

4089 Anti-CD47 Antibody, CC-90002, in Combination with Rituximab in Subjects with Relapsed and/or Refractory Non-Hodgkin Lymphoma (R/R NHL)

Results: Overall, 28 subjects have been enrolled and 24 were treated. As of July 5, 2019, 20 subjects had discontinued the study, most commonly for progressive disease (PD; n=9) or death (n=7). The median age at enrollment was 64 years (range, 27−81), and subjects had received a median of 3 prior systemic therapies (range, 2−9). Subjects received a median of 2 cycles of CC-90002 plus rituximab (range, 1−18). There were no CC-90002 dose reductions but 7 subjects had their dose interrupted, mostly because of thrombocytopenia and neutropenia.

Når man er fattig tar man det man får @anon21766851, er ikke verre enn det :roll_eyes:

Nesten 1/3-del av de som ble behandlet døde??
7 av 24?
Føler umiddelbart med pasientene og de pårørende, så kommer tanken om at Betalutin høres ut som en bedre og bedre løsning, mtp både effekt og ikke minst lite bivirkninger.

Samme tenkte jeg… Ai ai ai.

Forteller litt hvorfor mange medikamenter ikke får godkjenning, og de som har en god sikkerhetsprofil har store muligheter.

Forteller litt hvor viktig Betalutin er for pasienter.

1 Like

Står jo ikke at død var drug relateres - død er vel relatert til selve sykdommen…

1 Like

IR i NANO kan du få bill7g av meg.
Det er helt lotto hva NANO melder, og hva de ikke melder.
Jeg trodde alt tullet var kjørt på bosshaugen sammen med Costa, men IR fortsetter tullballet.

Forutsigbarhet i hva som meldes, ja, takk!

De meldte ikke prekliniske abstracts ifjor heller. (Med unntak av samarbeidet med OranoMed.)
Så jeg synes ikke det er uforutsigbart. Heller bare leit at de ikke rakk å få data til ASH fra DLBCL i tide.

1 Like

Bare tull at dette skal børsmeldes. Preklinsk abstrakt på noe som ble presentert på R&D dagen. IR ansvarlig i Nano gjør en kjempejobb med å prøve å holde nisser som oss her på TI fornøyd. Glad det ikke er min jobb

15 Likes