Prekliniske abstracts som dette burde ikke være kursdrivende.
Men det var kursdrivende i det korte bildet, takket være fora som dette.
Så noen tok gevinst, og noen må ta tap.
Ikke skyld på IR ansvarlig
Dette er et forafenomen.
Det vet nok ikke noe som helst om før LBA publisering den 21.
Det er nok riktig, men bivirkingsprofilen bidrar vel ikke akkurat i positiv retning ifht til det. Kan i noen tilfeller være vanskelig å skille direkte og indirekte. I så måte eneste studien (riktig nok i litt annen populasjon) som jeg har funnet som er i nærheten samme median alder. Så det er jo lov å spørre seg om hvordan Betalutins profil stiller seg i så måte.
Ser at mange forhåpningsfullt venter på publisering av DLBCL-resultater. Tror det er like greit at det ikke kommer i den situasjonen vi er i nå.
Jeg tror det er grunn til å ikke forvente revolusjonerende tall her, Nano og Bravo har lenge snakket ned DLBCL som mono-behandling.
Utsagn som “shows limited activity in this hard-to-treat indication” og at de ikke ser for seg Betalutin som behandling i DLBCL alene, men snarere som en god kandidat for kombi, tilsier at dette ikke vil bli forstått av markedet. I så tilfelle er det overveiende sannsynlig at markedet som helhet ser på det som svakere enn forventede resultater og sender oss nedover i et klima av manglende tillit og usikkerhet.
Så selv om vi vet bedre og at disse dataene er gode sett i rett kontekst, så håper jeg på vesentlig styrking av tillit og kurs før vi får dette.
Men kanskje tar jeg feil.
Rart at bravo har snakket vel mye om DLBCL ved presentasjoner o.l, siden det du sier @ath100 er tilfellet.
Som sagt, kanskje tar jeg feil. Mitt innlegg dreier seg om det korte bildet. Langsiktig er det grunn til å ha forhåpninger.
Mulig at forventningene var høyere, men når resultatene begynte å komme, begynte han å snakke ned forventningene.
Fornuftig det
Som sagt, kanskje tar jeg feil. Men innlegget mitt gjelder det korte bildet. I det langsiktige er det grunn til å være optimistisk!
Jeg er absolutt ikke uenig @Teejay og @ath100, jeg legger bare til “oppmerksomheten” DLBCL har fått gjerne er “urettmessig” nemlig på grunn av hvor vanskelig det er å behandle.
Det er vel egentlig en god del potensielle hendelser i vente for rest-november. Jeg nevner i fleng: Prime, BTD, LBA ASH, Q3, Safety/resultater Archer-1&DLBCL.
Får håpe ingen av dem slår til
Børsen stiger: Nano synker.
Børsen synker: Nano synker.
Short øker: Nano synker.
Short reduseres: Nano synker.
Gode nyheter: Nano synker.
Dårlige nyheter: Nano synker.
Ingen nyheter: Nano synker.
Innsidesalg: Nano synker. *
Innsidekjøp: Nano synker. *
For å være litt flåsete.
- Edit - amagad påpeker helt korrekt at jeg har forsømt meg stygt. Jeg la derfor til de to siste * for ikke å villede eventuelt nye aksjonærer. De kunne jo gå på limpinnen og basere sin investering på et håp om at framtidige innsidekjøp skal sørge for gevinst. Vi vet bedre.
Flåsete?
Det er vel det mest nøyaktige innlegget som har vært skrevet om NANO de siste to årene
Ja, vi venter vel bare på at den siste optimisten har blitt nyfrelst pessimist…, men så!!
Tidsnok kommer oppturen… Bare å vente i god norsk “time for time, dag for dag” tv tålmodighet så går det bra.
En ting er sikkert. Dess nærmere vi kommer “ende punktet” dess mindre sannsynlighet for at TA gjentar seg. Også faktorene om at dess flere som tenker TA, dess mindre penger er det å hente i de svingningene (kamp om aksjene tilspisser seg).
Du glemte følgende:
Innsidesalg: Nano synker
Innsidekjøp: Nano synker
Den største triggeren:
Bravo observert på do = kursen synker
“Everything Nano do, can and will be used against the stock price of the company”
Hehe, ingen likes eller emojis på det optimistiske innlegget mitt, og dertil motsatt på @ath100 sin diametralt motsatte vinkling. Kjenner jeg begynner å bli litt muggen over situasjonen selv. Det kan bare bety at optimistene nå i beste fall ligger på rødlista over truede arter.
Må ha galgenhumor når man eier Nano-aksjer må vite.
Da kan dere gjøre dere noen sammenligninger. AmGen han kjøpt 20% av BeiGene for 2,7mrd dollaris.
BeiGene har allerede produkt på det kinesiske markedet
De kan gjerne få 100% av Nano hvis de dobler den summen