Vil forvente at de melder enhver endring i dosing fortløpende ja.
En skikkelig melding ala den vi fikk i L-01 fra Safety Review Committee hadde gjort seg nå.
Den kom fredag ettermiddag.
God stigning på mandagen. Åpning var 105.
Noen må lage en Triggerliste!
Vi er tross alt et stykke inn i siste fase for 3FL.
MZL og CLL kan også gi nyheter snart.
Atomgiganten kan vel ikke ha kjørt preklinisk (CLL) for moro skyld heller. Og i hvert fall ikke når resultatene ble så bra som de ble.
Burde vel nærme seg noe mer i dlbcl om de skal være ferdig innrullert i juni
Orano Med har også et samarbeid med RadioMedix med samme alfaemitter på en annen indikasjon. Neuroendocrine Tumors.
Klinisk studie her ble annonsert 10 januar 2018. Første pasient behandlet i februar. Orphan Drug Designation mottok de 13 november for dette arbeidet.
Så det går unna, og de mener alvor.
Jeg klarer ikke finne ut hvor lang tid det gikk fra prekliniske resultater til klinisk her. Dvs vi vet når klinisk startet, men finner ikke Abstractet.
Håper og tror på noe news rundt dette i løpet av februar.
Edit
Fant et abstract.
Det ble publisert i Juli 2017. Da tok det altså ca 7 mnd fra fremleggelse av Abstract til FPD.
Siden dette (vårt) ikke var et ‘Late Breaking’ Abstract på ASH må det ha vært ferdig i oktober ca ??
Holder man samme tidsskjema så er NNV003 inni kroppen på et menneske i mai 2019. Om 4 mnd.
Du har ikke tatt med i beregningen at Nano er treeg men rett etter sommerferien er mulig
Er det OranoMed som tar dette studiet til klinkken?
Jeg trodde OranoMed var mer som en lab å regne, ikke at de starter kliniske studier.
Men ja, ta med i betraktningen at ting seiler i sirup hos Nano. Dessverre for aksjonærene, så vil man aldri få betalt for dette produktet, som later til å være supereffektivt!
Jeg hadde jo et ørlite håp om at Bravo skulle bruke pengene fra denne emisjonen til å få fart på hele pipelinen, men utifra ordlyden i emisjonsmeldingen, så er det lite trolig.
Litt DP igjen.
Latest trades
Time | Last | Volume | Buyer | Seller | Market |
---|---|---|---|---|---|
17:51:06 | 44,165 | 1 000 | BATF | ||
17:41:13 | 43,316 | 17 270 | BATF | ||
17:40:38 | 43,378 | 22 306 | BATF | ||
16:45:01 | 43,340 | 1 761 | BATF | ||
16:45:01 | 43,463 | 10 391 | |||
Og med denne konklusjonen fra dette studiet, så er det helt ufattelig at man ikke henter inn nok penger til å sette i gang kliniske stuider!
Conclusion
The results of preclinical studies suggest that TAT using 212Pb-NNV003 is a safe and effective method for the treatment of CD37 positive CLL and NHL.
Bravo, can you hear me???
Må ha pæng, Vivo. Pæng.
Tja
Det står ikke hvem som tar regninga av Orano og RadioMedix.
Sikkert noen som klarer å finne ut av det.
Men på hjemmesiden til Orano ser det ut som om de er mer enn en lab.
Det står blandt annet:
Confronted with the scarcity of radioisotopes suitable for targeted alpha therapy, Orano Med has developed a process for extracting and purifying 212Pb from an abundant supply of thorium derived from Orano’s former mining activities.
Thanks to several patented innovations implemented in the cutting-edge Laboratoire Maurice Tubiana, Orano Med can produce high-purity 212Pb to conduct preclinical studies and clinical trials, and to develop new cancer treatments.
Edit
Det kan se ut som de bruker vår NNV003 til AML preklinisk nå. Med forbehold om at det er en skrivefeil.
Det hadde vært utrolig med bra resultater der.
AML og CLL ser ut til å ramme ca like mange. Begge med litt over 20.000 nye tilfeller i US årlig.
Les Frontmasta sinn innlegg i kveld vedr. Novartis.
Den som undervurderer sannsynligheten for at Novartis snapper opp NANO helt plutselig vil nok en dag sitte med kjønnshårene i postkassa.
Frontmasta farer vel stort sett med junknews.
Jeg regner med at NANO går den lange veien til markedet alene.
Tar dessverre ikke noe han kommer med seriøst mer, virker som det kommer mye rart derfra.
Synd egentlig, har jo kommet en del bra fra den kanten tidligere.
Alt er til salgs for rett pris
NANO har vel spesifisert i den senere tid at planen er å gå til markedet selv i US. Så kan vi spekulere i om de ønsker partner i EU og UK.
Men, om noen klasker seddelbunken i bordet så ryker nok hele selskapet. Her er det flere BP som generelt sier de aktivt utvider pipeline via oppkjøp.
Håper bare at NANO er på egne hender lenge nok til at de får synliggjort Betalutins verdier.
Astrup og Oilimp, dere bør ta informasjon fra CEO i novartis seriøst.
At frontmasta har lagt ut lenke/info bør ikke være spesielt viktig.
Novartis fokuserer nå på bolt-on kjøp av typen NANO…det er et definert satsningsområde og fokus.
Fokuser på saken, ikke på frontmasta som budbringer!
Dette linket vel @Savepig til nylig?
Leser omtrent ikke på HO lenger, så jeg har ikke sett at Frontmasta har lenket noe.
Men at Novartis, Merch og flere andre BP er “på kjøpern” vet vi jo, vil også tro at Nano er meget interessant for de på et tidspunkt.
Får bare håpe at verdiene i pipelinen er synliggjort mest mulig innen den tid.
Tenker da ikke bare Paradigme for 3FL, men Archer-1 for 2FL, DLBCL hvis det blir bra, MZL (?), leukemisamarbeidet de har osv.
Det jeg ser som mest sannsynlig er de to første, Paradigme ser jeg som 99,99% i boks allerede.
Og hvis Archer-1 viser resultater i nærheten av musestudiene og har kontroll på bivirkningene, så snakker vi vel fort om mer enn et doblingspotensiale fra Paradigme/3FL?
Jeg selger ikke for ett øre under 400,-
399.95?
Nei, det er 5 øre under takst!