Forskjell på teknisk verditakst og salgstakst
Om selskapet klarer å få litt fortgang i ting så vil verditaksten øke kraftig. Satser på at verditakst og salgstakst er noelunde lik når den tid kommer.
Forskjell på teknisk verditakst og salgstakst
Om selskapet klarer å få litt fortgang i ting så vil verditaksten øke kraftig. Satser på at verditakst og salgstakst er noelunde lik når den tid kommer.
Må si jeg hadde solgt på flekken for 300-350 nå!
Noen millioner i pluss hadde endret økonomien min for resten av livet
BP er på kjøpern men hva skal til for å legge inn bud på Nano?
Er BP redd for human kapital flukt ved kjøp?
Er de redd for at Betalutin ikke skal bli medisin?
Er risikoen for høy i forhold til den prisen de VET de må betale +4-500 kr aksjen ?
Nano på en 4. plass
Mest kjøpte aksjer | |
---|---|
Selskap | Handel i kroner |
Norwegian Air Shuttle | 120 830 126 |
Aker BP | 83 036 188 |
Elkem | 29 199 310 |
Nordic Nanovector | 27 146 775 |
Er det med emisjonsaksjene da?
Nei, du ser det er bare 27 millioner kr. Må jo være noe feil der forresten, eller mer sannsynlig, at jeg misforstår noe med den lista
Ah nå skjønte jeg det Det er bare nordnet kunder
Da var det ukens siste DP
Time | Last | Volume | Buyer | Seller | Market |
---|---|---|---|---|---|
17:50:18 | 42,693 | 10 128 | BATF | ||
17:41:13 | 42,344 | 16 001 | BATF | ||
17:41:13 | 42,296 | 13 667 | BATF | ||
16:45:01 | 42,521 | 351 | BATF | ||
16:45:01 | 42,240 | 3 422 |
Bare å akseptere at i Nano og bio-tech kan gode tall bli dårlige og vise verca.
Aksepter at kursen lever sitt eget liv og heller bruk tiden til å kjøpe aksjer. Slutt å se på dagskursen for å se om du har blitt “rik”. Se heller på kursen om du skal kjøpe…
Det er uansett endepunktet på Betalutin som gjelder!
Det heter ikke Bingotech for ingenting…
Haha, jeg hadde solgt alt, investert millioner i Trvx, bare for å tape alt igjen… my luck!
Utrolig at vi kun er snaut halvannet år unna å søke om godkjenning. Den store triggerne slik jeg ser det, er at alt er i rute med tanke på rekruttering. I mitt hode er «no news, good news» spesielt mtp safety og timeline.
Sektoren i Norge tror jeg vil nyte godt av at nano i første omgang lykkes.
Ja, forhåpentligvis vil det skape mange gode synergier, og for ettertiden gi en bedre verdsettelse av norsk biotek.
mDoR…
La oss håpe at denne stiger igjen, vi har den statistiske oddsen på vår side
Mitt største ønske for q4 er følgende uttalelse: «The progress in Paradigme is continuing according to schedule and recruiting is so far progressing faster than previously expected”
Dette er den eneste risikoen jeg bryr meg om. Mdor i lymrit, cash burn og konkurrentbilde er langt mindre viktig i seg selv.
Denne biten får vi ikke innsyn i på annet vis enn referanse til antall åpne klinikker, det er i hvertfall hva selskapet har uttalt om det tidligere. Første oppdatering om faktisk pasient-rekruttering vil være at rekruttering er ferdig.
DLBCL tror jeg har vært i enten avventing på data fra 15/100 pasienter før godkjenning til ny dose hos regulerende organ, eller bare avventing fra vurdering av organet. Noe vi kan forvente drypp om på Q4. Siden forventet kjøretid for denne fasen til DLBCL er ferdig data på høsten, antatt ferdig 6 mnd avlesning, skulle vel det indikere at det er til vurdering hos organ per nå, samt mulig venteliste for pasienter for ny dose?
@Markusf Dette var en tynn suppe. Har du noen statistiske utregninger å komme med, eller er det dobbeltmoral fra ende til annen?