Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hadde jeg vært Bravo, så hadde jeg ikke stått på q3 og sagt at dere får en melding på Torsdags morgenen.:slight_smile: Og det har han da heller ikke gjort… Men den som … osv osv…

1 Like

Det er preklinisk data på kombinasjonsbehandlinger som kommer i morgen? Mulig i kombinasjon med børsmelding på monobehandling?

Jo, de nevnte det. Men såvidt jeg husker sa de også at det ikke var juicy nok til å melde på ASH. Du må ha noe litt ekstraordinært om det skal få plass på ash. Har skjønt det sånn at de pt ikke har noe som ville kvalifisert for å kunne stille på ash. Det betyr jo ikke at ting ikke går som det skal da :wink:
Mulig det kommer noe preklinisk, men det er jo ikke på langt nær like juicy som en eventuell oppdatering på paradigme er archer

Jeg har sett så mange merkelige ash-abstrakter at intet overrasker lengre.

Ny Radforsk podcast ute nå…

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-102

“On track”

5 Likes

Det som taler for LBA i DLBCL… jeg gjorde en observasjon i gårdagens presentasjon.

Siste cohort i DLBCL,20/100, der hadde tatt inn 3+3 pasienter.

Så, hva om de så god effekt i siste cohort, klinket til med 3 pasienter til, og satset på god effekt med håp om å snike det inn på ASH med LBA ?

Faktisk bra gjort å innrullere de 6 på ca 3mnd

Aecher1 cohort 2 er 3-6 pasienter, og første pasient har blitt dosert en gang etter 21mai.
I cohort1 ble første pasient dosert den 2nov18, og avlesning 17sept19, 100% ORR på 3 pasienter. 10,5mnd fra første pasient dosert til resultat foreligger.
Om man kan bruke den samme tidslinjen i cohort2 aner jeg ikke, men hvis noenlunde det samme, så kan vi kanskje vente avlesning våren20.
Men siden det fulle resultatet på 20-25 pasienter skal foreligge 2H 2020, så kan det å sammenligne cohort 1 og 2 blir helt feil.

1 Like

Etter en normalt edruelig Q3 hvor ledelsen fremstår bra i mine øyne (savner Lisa som alltid er stødig, men var vel ingenting hun hadde svart på der uansett) føler jeg vi nå er rigget for substansiell reprisin.

Begrunner dette i at det ikke finnes noen forventninger overhodet :slight_smile: Verken partner, data, designasjoner eller presentasjoner . Vi har også testet 20 en rekke ganger. Tror de fleste er “lei” og ikke gidder selge for smuler.

Det har ikke vært noen nevneverdig reaksjon nedover i kursen selv etter at Bravo påpekte at de var 3 år bak Algeta (noe de ikke er etter min mening, men det hausses i hvert fall ikke).

Alle triggere; korte og langreiste vil være på oppsiden.
Blir spennende ifht til LBA i morgen (x fingrene for DLBCL) men har ingen forventinger.

Lykke til fremover!

3 Likes

Kommer noe DLBCL iløpet av den neste måneden uansett on det er på konferanse eller ikke.

Bravo garanterte det på Q3:
“Finally, we have the DLBCL trial… And again, we have promised that we will deliver some data before the end of the year. We have 6 weeks to go, so we will deliver some data before the end of the year.”

1 Like

Jepp, men håper det er i morgen vi får vite det for da er det data som det kan svinge litt av :slight_smile:

Edit: Tror de har data allerede men venter på om de får LBA eller ikke (det må være noe eksklusivitet i LBA)

Er det slik at dette de allerede har fått godkjent for presentasjon på ASH ang DLBCL er noe annet enn det dere er spente på om de sender inn et LBA på? For hvis det er samme tema så sender de vel ikke inn LBA bare for å ta med oppdaterte data, men legger det inn på den posteren de uansett skal presentere den 8.desember :

https://ash.confex.com/ash/2019/webprogram/Paper123287.html

1 Like

Det de allerede har godkjent abstract på er preklinisk. Det vi venter data på er dose-eskaleringsstudien…

5 Likes

Ikke for å være pettimeter men vi venter på kliniske data fra flere kohorter. Dvs. data på mennesker.

No shit, Sherlock?

heiheihei, why the long feis! åja, i get it. :horse:

Noen som har spekulert i hvorfor hun ikke deltok?

Bravo sa i starten av presentasjonen at hun var syk.

2 Likes

Sikkert opptatt i samtaler med Novartis, vil jeg tro :shushing_face:

Ellers så er hun bare syk, som Bravo sa i starten.
Av og til er en spade rett og slett bare en spade :sweat_smile::+1:

5 Likes