NÅ SKAL det sies at jeg ikke hadde komt lenger enn til femte-sjette avsnitt av transcriptet før jeg bet merke i dette.
Slik jeg tolker “value infliction points” i uttalelsen er at big players kommer til å ønske å ha Betalutin i sin portis og for å få det må de 1. Komme med gode betingelser partnerskap(oppkjøp virker nesten uaktuelt med mindre det er syke summer det er snakk om), 2.Kjøpe i styreplassen i markedet, som ville pressa prisen i taket.
Ergo: Big players får holde seg i hundehuset til de er klar til å betale for å komme inn, samt sette emisjoner for å finansiere etterpå. Fortsatt et lite game of chicken mao, men tror ikke bravo hadde gjort dette med mindre han vet hva han sitter med.
Feil måte å tenke på, sikkert, men nå er jeg bare en enkel sjel med ståltro på Betalutin, dets effekt og behandlingsregime.
Men så har vi dette da:
"So very quickly now because, again, you are all familiar with this. So remember what we’ve done, LYMRIT 37-01. All the data that, as always, we’re going to present has to do with the LYMRIT 37-01, a very large 74 patients trial that had a Phase I in which we were looking at different doses and different combinations. Do we need to give rituximab 2 weeks before, yes or no? What are the right doses? Then we had an expansion into 2 doses, the famous low dose, 40/15; high dose,
- And we demonstrated that both doses were good, so that we moved them into PARADIGME, which is a dose comparison of the 40/15 dose with 120 dose in 130 patients with a primary endpoint which is overall response rate. And again, this is the trial that eventually may allow us to file for accelerated approval in the U.S., okay? It’s third-line patients. "
Har jeg misforstått at 37-01 populasjonen er blitt en del av paradigme? DVS de kan fort ha 200pasienter(74 fra 37-01 og 130 fra paradigme) å basere relativ andel i forbindelse med futility readout, som igjen viser at man muligens allerede med 30 å noe pasienter innrullert i paradigme kan være mellom 50-75% terskel og dermed tett på futility i q1? doseringene er jo de samme?
Dette er spekulasjon, men med mindre jeg har misforstått alt og at PARADIGME er kontrollstudie opp mot 37-01, så er det vel fortsatt legitime spørsmål?
@Nocturne @TheObserver @Savepig