Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

FPD for studiet er vel noe annet en FPD for hver enkelt cohort? Forhåpentligvis er allerede FPD i cohort 2.

1 Like

Dersom FPD allerede er i cohort 2, så kunne ikke Bravo sagt det på presentasjonen.
Det var nok derfor han tenkte seg om.

Har sett litt mer på finansene her og ser at estimert cashburn er 100mnok i kvartalet (alt annet likt) . Det gir oss, ved inngang til 2020, ca 5 kvartaler med drift, altså til Q1 2021.

Skrev litt om det her: Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Så, det kan være vi klarer oss med en emisjon neste år ifht. to som jeg operer med som worst case scenario. Krysser fingrene for at kursen er nærmere 60 enn 20 innen den tid :roll_eyes:

3 Likes

Med…

• DLBCL data i vente
  • Archer data i vente (som etter all sannsynlighet er latterlig bra)
  • Snart nærmere 100 rekrutterende klinikker i Paradigme, noe som gjør at det virker helt usannsynlig at de ikke skal få rekruttert 130 personer innen 2H20
  • Mulig(e) partneravtale(r ) utenfor US
  • …og 600 mill på bok

…så begriper jeg ikke at folk fortsatt er så bekymret.

Har fulgt nano i mange år, og dette ser helt latterlig bra ut for de neste par åra.

17 Likes

:joy:3000+ innlegg på 3 måneder​:joy: Etter 3 år++ i nano, solgte jeg meg midlertidig ut i august for en aksje detox​:expressionless: setter pris på 100 %CR​:tada: men ellers ser det ut til å bevege seg litt tregt.

1 Like

Kan bare snakke for meg selv, men hovedsaklig består min bekymringen i om de vil klare guidingen (jeg tror det og er derfor med, men man vet jo aldri, vi tåler absolutt ikke flere forsinkelser nå) - og hvor mange emisjoner som må til før vi er i mål (hva nå enn “mål” er - for meg er det filing).

Slik jeg regner på det så vil de ha ca. 500mnok på bok (+) 01.01.2020 - dvs. 5 kvartaler med drift. Som jeg skrev over regner jeg med en emisjon til, og det kan være det er nok, men igjen, jeg vet ikke.

Jeg har 0 bekymringer ifht. godkjenning eller respons på Betalutin osv. :slight_smile:

Ja, til ettertanke.
Kursen debatteres ned mot avgrunnen.
Det skapes et sug etter nyheter som ikke kommer før om en evighet…
Men det sies at i aksjemarkedet blir den tålmodige tilgodesett i forhold til den utålmodige.
Så jeg sitter, med mine nyervervede 20%.

4 Likes

Jeg tror vi får en emisjon på tampen av Q2 evt i begynnelsen av Q3.

Deretter vil det komme en emisjon en gang i løpet av H1 2021, men denne bekymrer meg ikke, for da bør Paradigme være ferdig, Archer1 resultatene er fremlagt, og da bør en forvente en høyere kurs, sett at det ikke oppstår flere forsinkelser eller andre uforutsette hendelser.

1 Like

Gitt fantastiske Archer-resultater neste år, hvordan er mulighetene for å få markedstilgang for andre-linje? Må man alikevel gjennom en tredje fase selv om resultatene er helt rå?

Enig. Surre seg fast i masta er jo helt meningsløst hvis man tror kursen skal gå ned, eller fallende trend etter tilsvarende oppgang på kort tid, som nano hadde i 2016-17. Jeg var med nano på ren flaks fra ca 14kr i januar 2016 til toppen på 125kr også solgte jeg på vei nedover omkring 86kr, 1250 aksjer . Nå er jeg tilbake med 1250 aksjer kjøpt på 20,86. Håper på ny opptur når emisjonen får lagt seg, de er jo tross alt finansiert nå til det forhåpentligvis kommer gode resultater og forhåpentligvis får en partneravtale på bakgrunn av resultatene. Nå er vi jo mye nærmere målet og jeg håper nano får godkjent medisin. Jeg var nede i sumpa kursmessig, med Photocure og samme med pcib, men nå er de tilbake i positiv trend endelig og håper vi får oppleve det samme i nano. Var samme i 2016 forøvrig, dnb hadde kursmål 50kr tror jeg det var når vi lå rundt 14kr. Nå 72kr, så får vi se om de får rett denne gangen også.

1 Like

Emisjons spøkelset vil fortsatt henge over oss med mindre det faktisk kommer noen nyheter som kan bekrefte det motsatte. Det er kun dette som bekymrer meg. Man risikerer en ny utvanning på 15 - 10 tallet i worst case. Det kommer an på hvor grisk man er og hvor mye man vil gamble. Klok av skade og psykologien i disse aksjene så tør jeg rett og slett ikke å satse på at det ikke kommer en ny emisjon. Dog, skulle kursen omsider ta av som vi alle håper på så er det greit. For min egen del har jeg det jeg har nå. Emisjon, mulig jeg dobler beholdningen, men vokter meg for å være for grisk :wink:

1 Like

emisjonsspøkelset forsvinner så fort verdiene gjenspeiles i kursen, da ønsker vi emisjonen velkommen!

1 Like

Jo, enig i den selvsagt.

Litt av poenget mitt er at når du sitter 60% i minus er det like greit å vente på en fantastisk ny inngang en å grave sin egen grav :grinning:

Ser ud til at dagens handel fortsætter tendensen med short selling … jeg finder det simpelthen utroligt, at der udlånes aktier i er omfang til short selling, så der kan sælges 25 - 50.000 aktier pr. ordre 5 - 10x dagligt … i ugevis.

Jeg nægter at tro, det er institutionelle investorer, der køber/sælger fra en nettoposition.

Og det baserer du på at kursen er ned 0.78%, omsatt for 664 000kr RT??

Du mener altså at det er retailere, der sidder og ruller med ordrer på 25 - 50.000 stk?

Jeg ser ikke mønsteret du referer til, jeg er skeptisk til hva du baserer din uttalelse om dagens handel på.

Når man leser denne fra transkriptet, og man vet hva NANO tenker om markedene som ikke er deres egne kjernemarkeder, men noe man ønsker å partne seg opp med, kan man hvilken som helst morgen våkne til ganske så exciting news!!

There’s areas of the world where, definitely, we’re not going to be commercializing ourselves. This is also a good way of getting some nondilutive financing for the company. So we’re going to be continuing those opportunistic discussions.

16 Likes

Hva med dette @Theobserver :
“And then I think that, again, we are experts in this radioimmunotherapy field. I think that 1 day, it would be nice to go through what is happening in this field because there’s some – a lot of things happening, and it was probably not the hottest area. But I think that, thanks to the acquisitions of AAA and Endocyte by Novartis, and in particular, by the super success of Lutathera, the product from AAA that has been launched by Novartis, a product that is going to be making close to $500 million on the first year on the market, and that I think that has changed the perception of a lot of the players in this sort of assets. So we will have the opportunity of having additional value inflection points in the future.”

Sier han det jeg tror han sier her? So we will have the opportunity of having additional value inflection points in the future…

Han sier jo regelrett at han forventer at noen komme og vil være med på leken i nano. Regner forsåvidt med at han har snakket med big players allerede…

Eller ser jeg bare ting jeg ønsker å se?

10 Likes