Copanlisib BTDpå bakgrunn av 23 pasienter i MZL
Som også var basert på samme fase2-studie:
Lymrit er også fase II, alt ettersom hvordan man ser på det…?
Trodde ikke vi diskuterte dette lenger?
Fra Bravo:
PIM was done on LYMRIT, fast track was done on LYMRIT, Breakthrough will be done on LYMRIT. The EAMS will be done on PARADIGME.
Fra 26:00 og et minutt frem:
Perfekt, det bør jo absolutt være en godkjent kilde. Da er det bare å vente på gode nyheter…
Edit:
Tidligere sto det i de fleste presentasjonene at man satset på BTD, men pussig nok er siste gangen jeg ser noe skrevet om dette i emisjonspapirene fra februar i år.
Lymrit er nok å betrakte som en fase 2 som det kan søkes btd på… Det er her målt effekt av legemiddelet - noe som er det tradisjonelle fase 2 går ut på…
mens fase 1 tradisjonelt bare måler safety… (og derfor vanskelig kan brukes som grunnlag for en btd)
Apropos samarbeidet med Orano med, noen som har fått med seg dette?
Spennende.
Hvilke indikasjon tror vi man går for med 212? Forst det slik at oppstart her var på trappene. .
Har også tolket det sånn, var jo prekliniske undersøkelser som ble presentert på Eanm tidligere i år…
Kan vi altså tolke det slik at Nano i disse dager har levert/leverer søknad om BTD til FDA? Lymrit er vell meg bekjent ferdig, og endelig mDOR ble 13,5mnd?
“Dont read the blogs”
Det ble spekulert i om de har søkt i høst, når de hadde dataene som du nevner.
Hvis det stemmer, så bør de vel få et svar om ikke så lenge
Jeg trodde Bravo flere ganger hadde presisert at BTD ble søkt på paradigme jeg… var det AA og CMA han har snakket om da eller?
Prime - paradigme. Btd - lymrit.
Prime - lymrit
PIM - Lymrit så neste steg PRIME - Paradigme.
Vi er ihvertfall i forkjøpet til en Brexit. Passelig halmstrå på en søndag det.
Nope, Prime og BTD kan søkes på med grunnlag i Lymrit.
AA og CMA(?) Når Paradigme er ferdig.
Er ganske sikker på det, men nå har jeg tatt feil før.
Riktignok i 1983, men likevel
Hør gjennom radiumpodcasten med Bravo