Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Bravo kjører emisjoner på samme måte som jeg selger. Treffer bunnen klokkereint. :slightly_smiling_face:

1 Like

Er du ute?

Han selger jo 10-20 prosent av selskapet i slengen, tviler på at du selger like mye

Nå tror jeg vi må gi Bravo litt slack… Han er opptatt av at Nano har cash til å ikke bli rævkjørt i neste omgang.

Som han sier. Nå har vi pusterom og mulighet til å tenke fundamentalt. Det vi må stille spørsmål til er om denne “oppturen” ville ha kommet om det ikke “emisjons spøkelset” har tatt seg en pause?

Vi lærer aldri, sier vi etter å ha erfart enda en “pump and dump”. Nei, vi lærer ikke fordi denne gangen er oppgangen reell grunnet ditt og datt som ny anbefaling av et hus eller ny klassifisering eller annet som ikke innebærer noe fundamentalt nytt. Jeg kan bomme stygt nå, men jeg tror kursen faller igjen ned mot 22 tidlig til uka.

1 Like

Kan godt hende selv om jeg og min TA er uenig med deg. Uansett, det er derfor man har stop loss.

LinPiao- Tja hvem vet. :slight_smile: Om Nano går til 22 eller 28 kr til uka spiller liten rolle. Som du har dine tanker, så har jeg mine og tror at Nano blir solgt for enormt masse penger en gang i framtiden.

3 Likes

Det tror ikke jeg. Grunnen til det er at selskapet fundamentalt er annerledes enn for bare noen måneder siden. For det første har de finansiering et stykk frem i tid. For det andre er det mange potensielle triggere fremover (Archer, prime, BTD, DLBCL, partneravtaler osv). Til slutt tror jeg markedet har begynt å oppfatte at risikoen knyttet til Paradigme-rekruttering er begrenset nå som de har ca rekrutterende 90 sites.

I sum tror jeg dette gjør at større fond og investorer endelig begynner å snuse på nano, og det er forhåpentligvis dette vi har sett denne uken.

4 Likes

Helt enig Zuba. Nano kan doble seg mange ganger allerede neste år. Jeg skrev om noe annet.

1 Like

Siden selskapet har begynt å sikte seg inn på MZL er det greit å nevne at Copanlisib mottok BTD for Copanlisib i denne inidkasjonen i mai i år.

Copanlisib Betalutin
N 23 9
PR 65% 34%
CR 13% 44%
ORR 78% 78%

Med tanke på hva en Copanlisib-behandling innebærer har selskapet gode kort på hånden, en indikasjon man burde få i gang arbeidet med så raskt som mulig.

13 Likes

Får håpe det holder trykket opp neste uke🙂

Aksjen kan fortsette å stige i takt med at aksjonærer som er fokusert på emisjonsfrykt gradvis blir byttet ut med aksjonærer som fokuserer på et unikt potensiale (Archer-1). Og det kan godt være at de som er på vei inn ikke akkurat er smågutter.

9 Likes

@Whatsthat svarer deg her, for ikke å spamme Targovax tråden med Nano :slightly_smiling_face:
De har vel lovt data fra DLBCL før jul.
Vi kan vel også håpe og tro at de har søkt om BTD og Prime på grunnlag av Lymrit, som de hadde i september (?)

Med 60 dagers behandlingstid på søknad om BTD, så er det en god mulighet for svar derfra (FDA) før jul.
Vil påstå at dataene i Lymrit er så gode, og med så lite bivirkninger, at det ville vært veldig rart hvis de ikke får innvilget BTD.
Men her er nok andre mer kvalifiserte til å uttale seg, som @TyrionIV @Nocturne @larsmkn og andre som har kunnskap om dette :+1:

4 Likes

Jeg tipper de slipper data fra DLBCL i romjulen for å få mest mulig reduksjon av formueskatten.

Vet ikke hva man skal tro om DLBCL altså. Har enda til overs å se formidable data fra andre i denne indikasjonen, samtidig som de planlegger for en expansion. Merkelig.

1 Like

Ja, det er nesten så jeg lurer på om ekspansjonen blir med en kombinasjon… Kunne det vært mulig?

1 Like

Copanlisib kjøres i kombinasjon med Nivolumab - her er hva de sier om outcomes i kombinasjonsterapi for å rettferdiggjøre videre studier(dvs. det de anslår å være godt nok for konkurransen:

This study is expected to enroll a maximum of 96 (6 safety cohort, 44 DLBCL and 46 PMBCL) evaluable patients. We anticipate accruing 10 additional patients to account for ineligibility, cancellation, or other reasons. Therefore, the study is expected to accrue a maximum of 106 patients. The largest success proportion where the proposed treatment regimen would be considered ineffective in DLBCL is 25% and 30% in PMBCL. The smallest success proportion that would warrant subsequent studies with the proposed regimen is 45% in DLBCL and 50% in PMBCL.

https://ash.confex.com/ash/2019/webprogram/Paper129104.html

Interessant å se hva NANO melder oppimot disse.

Kombinasjonsterapi er jo signalisert.
Copanlisib eller en annen kinaseinhibitor i forkant av Betalutin og Rituximab i etterkant?
Men da må det kjøres ny safetystudie.

Eller bare utelukke de resistente cellelinjene i første omgang

Virker optimistisk. Ut fra det jeg kan se så vil man ikke få BTD på bakgrunn av Lymrit 37-01.

https://www.fda.gov/regulatory-information/food-and-drug-administration-safety-and-innovation-act-fdasia/frequently-asked-questions-breakthrough-therapies

Så kan man jo spørre hva FDA mener med end-of-phase-2 meeting:
bilde

Eksempelvis fikk Copanlisib BTD på bakgrunn av fase 2-studie (CHRONOS-1). Dersom noen mener NANO kan få BTD på bakgrunn av Lymrit 37-01 så er det fint om det kan legges frem kilder på dette…

1 Like