Hvis etterspørsel er større en tilbud vil kursen uansett gå opp.
Kjøper storfisken nok aksjer så må kursen opp om andre vil ha.
Snurper selgerene igjen salgs iveren så rykker det brått
Uansett nærmere det kommer medisin, jo mer går kursen👍
Da er det jo bare å rømme fra nota, slik fisken gjør, og la storfiskeren jobbe litt for føden.
Ikke ofte vi ser at det går 70 000 aksjer i åpning, og det kan tyde på at de store gutta som er på vei inn absolutt ikke lykkes med å skaffe tilveie aksjer på bakrommet og via block trades.
Bare å holde nå, så tenker eg den kommer opp
4% på på knappe 300000 aksjer etter 30min, samt stigning flere dager på rad. skulle tro at ferske short posisjoner gjerne skjelver litt i buksene.
uansett, skulle tydeligvis ikke “mye” til for å flytte kursen såpass.
Selv om det avtales flytting av blokker slik The Observer beskriver, og man på den måten får omsetning som ikke direkte påvirker kursen, så får man likevel en betydelig indirekte påvirkning. Her blir mange selgere som ellers ville ha solgt sine aksjer på ordinær måte tatt ut, og da blir det jo færre potensielle selgere tilbake i aksjen. Kanskje begynner vi allerede å merke følgene av at det tynnes i rekkene av aksjonærer som nøyer seg med knapper og glansbilder for sine aksjer.
Dessuten vil nok flere og flere få øynene opp for at gufset fra emisjonsspøkelset vil føles mindre påtrengende jo høyere aksjen går. Dette flytter fokus over på de første resultatene fra Archer-1, som var fantastiske, og forventningene bygges opp frem mot resultater fra cohort 2.
Kan se ut som vi endelig får en etterlengtet reprising her…
Tenk hvis de neste tre Archer-1 pasientene også får 100% complete response🚀
Aksjekurs er en ting, men tenk også på hva disse pasientene opplever etter tilbakefall. Det føles godt å være investert i et selskap som Nordic Nanovector.
Jeg tror dette selskapet kommer til å bli veldig stort i tiden fremover.
Det er nok en tanke urealistisk, men selv 2 av 3 (som totalt gir 5 av 6) vil være fantastisk. 1 av 3 vil være litt skuffende, men gir fortsatt 4 av 6 for de to første cohortene.
Tenk hva økt dosering kan gjøre for pasientene.
ETA for archerdata?
Finner det mer sannsynlig at man vil se en PR enn ingen respons. Med rituximaboppfølging over tid kan man forvente dype og langtvarende responser.
Rolig nå Casanova!
Men uansett, tror det er store forventninger til høy ORR med en betydelig del av CR.
Legger til 6/6 100 % ORR
Og
4-6/6 CR
Ja jeg synes også “ingen respons” høres nesten umulig ut.
Det som derimot kommer til å komme er spørsmål om randomisert studie med kontrollarm.
Er det etablert en SoC i 2l FL da?
Kanskje bare kontrollarm med rituximab.
Ser overkommelig ut imo.