Nordnettbloggen plukker nyttårsraketter, Nano er en av dem.
100% enig. Kursen i dag er ett paradoks mtp Archer-1, mDor og cash posisjon. Men det kan løsne når som helst og jeg vil da tro vi kan få en selvforsterkende effekt da kursen i seg selv er en trigger mtp finansieringen.
Investtech sin nyttårsrakett *
Er det bra eller dårlig?
Det er dårlig, men i disse førjulstider får vi sette vår tillit til at dette er unntaket som bekrefter regelen.
Unnskyldningen får være at det er en stund til nyttår. Men uansett nå er det vår tur til å være i kritthuset. Vi burde seile forbi 40 uten at noen overhodet skulle stusse over det. Det eneste jeg venter på er at FF sin aksjepost skal øke med de 600 K som er utlånt. Håper mye av dette er inndekket siden onsdag i forrige uke.
Ja. Men på Nordnettbloggen.
Doktor Stockman: Investtech har hatt mye rett vedr nano og den nedturen som har vært. Det at de spår nano som nyttårsrakett er utelukkende positivt!
Vel, de spådde aksjen videre nedover ved 20 kr, og det var jo ikke særlig bra for dem gikk glipp av den etterfølgende oppgang, og som kanskje syns aksjen nå har steget for mye til at de tar sjansen på en inngang. Da kan de fort gå glipp av noen hundre kroner pr aksje. I all beskjedenhet så har jeg hele veien pekt på sjansen for fall gjennom 20 kr var minimal, og uansett var fallpotensialet (f.eks. 8 kr videre ned ) minimalt i forhold til potensialet i motsatt endre.
Skal vi endelig få se hvor brutalt nano snur
Har jo sett det før, Nano kan brått gå 20% uten at man skjønner hvorfor
Nå tenkte eg på mer enn 20, men greit det å😂
Har jo ikke noe med Nano å gjøre. Alle biotek selskaper på OSE har gått 50-100%. Noen burde skjønne at dette ikke er rettmessig og at hypen snur like fort ned.
Er jaggu ikke mye hype i selskapene på oslo børs… Har alt med at stemningen i markedet har snudd fra manisk-depressiv til bare litt mutt…
Biotek sektoren har vært helt nede i kjelleren kursmessig i forhold til andre sektorer. Og vi ser en viss reprising nå.
Kanskje vi bekker tredve?
Nå har jeg sittet siden 2016 og kjøpt meg opp fra topp til bunn (retrospekt: ikke smart). Så nå håper jeg å få kjøpt meg opp fra bunn til topp fremover
Økte med ca 20% tidligere i uken.
Kommer det en ny presentasjon fra NY i dag, tro?
Får ikke kontakt med hjemmesiden nå…
Edit. Nå funka det. Ingen ny presentasjon, foreløbig.
Masse interessant lesestoff fra Novartis sin R&D day i dag.
180 sider😅 Noen highlights for oss som ikke har tid å lese?