Tid for DP på tampen av dagen
17:40:53 | 42,903 | 10 734 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
17:40:53 | 43,113 | 12 556 | BATF | ||
16:45:02 | 42,952 | 822 |
Tid for DP på tampen av dagen
17:40:53 | 42,903 | 10 734 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
17:40:53 | 43,113 | 12 556 | BATF | ||
16:45:02 | 42,952 | 822 |
Tror de vil bruke en del på å utvide ARC plattformen i første årene, det er mye å ta av. Så forventer ikke funksjon som utbytte-selskap tidlig.
Er dette en løs påstand, eller noe som kan dokumenteres?
Jeg leste setningen som
“Sissener (,som kjent shortaktør,) i Nano”
@solb : Er det slik du mente det?
Ikke for å ro, men i farta blei både komma og ordstilling litt feil. Det jeg mente var:
Sissener, som kjent shortaktør, har i Nano ervervet 500k i EM. Det passet nok godt å dekke inn short med disse billigaksjene?
Ellers kan jeg legge til at jeg kjenner S godt personlig, og vet hvor uhyre risikovillig han er personlig og gjennom Canopus. Det blir spennende å se hva han gjør videre med sin investering i Nano. Langsiktig eller kortsiktig, hvem vet?
Hvis du kjenner han godt så kan du vel bare skyte han en SMS og spørre?
Tror det blir skillet mellom bekjent, og kompis der som kan bli pussig/kleint. Men har vært fristet å nå ut til mannen privat, som en totalt fremmed, for å se om han er interessert i å diskutere børs og da NANO spesielt. =] Han er glad i å diskutere sine investeringer i avisene tross alt, så kunne vært koselig om han som gjest i hegnarTV eller i intervju med aviser løfter frem NANO. Nå er det ikke sikkert han er ferdig å akkumulere enda da.
Nano-relatert?
ja hva faen kom til saken mann!
om nano på 7m:45 s
(slutt på direktesending)
Ned 2% var det slakt?
Bare kodespråk det går i her?
på ca 8:00 0.75% av fondet i nano, binært bet
Har ikke peiling, men det var en kar i baren som snakket pent om den, eller var det legen hans:roll_eyes:
Hmm… kan ikke ha vært øyelegen hvertfall, fyren bruker enda briller
Ja da forstår seg!
16 min uti sier han at farma er noe han holder seg unna egentlig. De klarer ikke ha oversikt over konkurrentene som kan eksistere der ute, og således er det vanskelig bransje.
Tror han rører på et fundamentalt problem norsk biotek sliter med om dagen. Investorene er redd for kompleksiteten og risikoen som eksisterer og har eksistert, samt hvor utfordrende det er å ha oversikt i bransjen. Det er mye for noen enkelt-selskap å få bukt med. Da er det godt folketrygdfondet kommer inn som stor aksjonær å støtter, og litt mindre godt at de låner de ut å hjelper shorterne å filleriste Ola Nordmann.
Jo men konkurransesituasjonen for biotek og kanskje spesielt for nano blir jo også fremhevet som den aller mest betydelige risikofaktoren selskapet ikke selv har kontroll over, så det er jo spot on.
Men det er ikke så veldig mange norske storkapitalister som skal legge en liten prosent av portisen sin i nano for at det fort blir veldig gøy.