ortopeden
Så var det DP igjen
Time | Last | Volume | Buyer | Seller | Market |
---|---|---|---|---|---|
17:41:15 | 42,149 | 10 917 | BATF | ||
17:40:40 | 42,205 | 8 808 | BATF | ||
16:45:01 | 42,009 | 1 227 |
Og shortemafian driver sitt daglige spill. Merkelig at det er mulig å suge mer ut av den snart tomme kokongen? Og enn så lenge, lar seriøse aktører høyt oppe på aksjonærlista dette ranet stilltiende skje uten å sette inn mottiltak?
Har økt beholdningen med bortimot 50% etter emisjonen, så nå får det briste eller bære for min del. Anser sjansen for at det skal stige herfra som mye større enn at det skal synke, men man er jo blitt overrasket i NANO ved tidligere aneldninger, så det kan fort skje igjen.
Fint for oss som ligger å kjøper litt nå og da
Litt ego tenking men sånn er d bare
Jeg er på linje der.
Må si meg enig i det. Har lenge hatt liggende skjulte kjøpere inne som har plukket litt her og der, men det blir kanskje verre hvis alle av oss allerede er ferdig med den prosessen.
Lol, jeg var ikke alene altså
Jeg antydet forleden at den godeste Sisse kunne være opptatt av shorting i Nano. Jeg håper inderlig at jeg tar feil. På intervju syntes det å skinne igjenom at hans investering i Nano hadde en filantropisk undertone. Hvis så er, får jeg fornyet respekt.
Jeg tror rett og lett at “Sisse” ser at aksjen er veldig billig opp i mot sannsynligheten for å lykkes.
Kanskje to fluer i ett smekk?
Om Nordic Nanovector: Ble anbefalt en av legebekjent og tok litt i emisjonen nå som aksjekursen var kommet ned. Binært case som ikke utgjør mer enn 0,75% av porteføljen.
Holder seg unna: Mest mulig unna farma og biotech – vanskelig å ha oversikt over hva konkurrenter verden rundt måtte bedrive.
Han må jo ha bittelitt trua om han går mot egne prinsipper.
Jeg tolker det som et ganske spekulativt bet, han gambler litt med 0.75% av porteføljen, blir jo ikke akkurat krise hvis det ikke slår til.
njoda… men skal være en god og troverdig legevenn det der … 22 mill
You know that it would be untrue
You know that I would be a liar
If I was to say to you
Girl, we couldn’t get much higher
Come on, baby, light my fire
Come on, baby, light my fire
Try to set the night on fire
De bør spille denne i bakgrunnen når Bravo entrer podiet😎
Håper også det, men jeg er redd han kommer til å spille denne mens han slukøret går ned fra podiet.
Tror nok vi som er flush med Nano på rett tidspunkt synger denne i kor:
Evt