Akkurat nå tror jeg denne er mest aktuell…https://youtu.be/IPMxMR1vAVE
Vi har denne gutter
Skal vedkjenne meg at jeg ikke deltok i EM. Men i etterkant har det vært mulig å fylle opp med mange nye aksjer til en rimeligere pris enn 45kr/stk. Takket være shortmafiaen! Man får tøye sin økonomiske strikk maksimalt og så lenge det er mulig.
Ved å delta i emisjonen bidrar du med penger rett i kassa til selskapet, noe som igjen vill gagne eierne (oss). Litt lei denne “shortmafiaen” paranoiaen, det er bare en del av spillet, skal du klage på noen må det være på FTF.
Med respekt å melde, du kan da ikke lukke øynene for at det shortes jevnt og hardt i Nano. Helt ødeleggende for selskapet og oss mindre aksjonærer. Og dette har pågått lenge!
Ja, som jeg sier, det er en del av spillet.
Men at FTF låner ut aksjer til shorting skjønner jeg ikke.
Ikke jeg heller.
“Nordic Nanovector intends to use the proceeds of the offering for manufacturing development activities for its lead clinical-stage candidate Betalutin®, for a scale-up of its clinical and commercial activities in preparation for a commercial launch of Betalutin®, as well as for general corporate purposes.”
7 February 2019 / Zurich, Switzerland
Hun stiller: Maureen Deehan
Head of Corporate Development & Partnering at Nordic Nanovector
Oslo, Norway
Betalutin. Vil den virke for både Hodgkins lymfom og Non-Hodgkins lymfom? Denne gutten som fikk Hodgkins lymfom som femåring: https://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/ole-fredrik-fikk-lymfekreft-som-5-aring-6713555
Hadde Betalutin/Humalutin kunnet hjulpet her?
Nei dessverre, de cellene uttrykker ikke CD37.
Får vi se at XTX og samarbeidende shortefonds får større vanskeligheter med å dra frem billige aksjer nå når EM er avsluttet? Flere nye investorer som ikke aksepterer denne manipulasjonen?
Sliter guttene nå? Eller har de fortsatt kontroll?
Sånn, da var innkjøp av dagens lille godtepose gjort.
Tror vi kan regne med at jo lengre tid aksjen befinner seg på dette nivået jo flere er allerede ute av aksjen av de som har fått finansielle problemer som følge av fallet. Går børsene bra ellers kan det være at noen av dem etter hvert vi se seg i stand til å kjøpe tilbake noe av det som de solgte i den første fasen.
Det er vel akkurat slikt manipulator sitter og vurderer? Vedvarende press på svake hender. Vi så sist på aksjonærlistene at under 50 største hadde kvittet seg med over 8mill aksjer.
XTX er ikke et “shorterfond” som du kaller det, men ett marked maker fond som stiller likviditet i markedet. Det er det de mener selv
Kanskje på tide å sutre om shortere og manipulasjon når kursen ikke går din vei
Har som nevnt økt antallet aksjer med bortimot 50% på dagens nivå, men det ville jo hjulpet lite hvis jeg risikerte å måtte selge meg ned igjen på enda lavere kurs. Nå har jeg imidlertid sørget for å kunne tåle et fall til bortimot null, så mine aksjer blir ihvertfall ikke shortermat.