Markedet var allerede påvirket av corona smitte, da hjalp det ikke at oljen kollapset og gikk ned 25% på en natt heller tøft å snu skuta etter noe sånt… corona-tallene er jo på bedrings vei i Kina virker det som
Den var vel på 11.50 - 11.70 ?
Så er vel i minus egentlig i forhold til det da ?
Ja, kan være greit å løfte blikket litt. Tror det kan være lurt å se til Kina, ser ut som ting begynner å gå tilbake til normalen der.
Men først skal det bryte ut full panikk i US
Fikk du på 10.2?
Jeps, 7.300 stk …
Prøver med 4K på 9,5. Men den går vel neppe inn?
Ingenting forundrer meg lengre, kanskje du får den…
Klart det, ryker losser på 10
Er det bare jeg som synes det er risiko å kjøpe denne nå? Vi er i startgropa av permitteringer, prosjekt som blir lagt på is og generell nedgang.
Hvis vesten klarer stagge det vil vi nå peak sensommer-vinter, men uansett er det ihvertfall 1-2 måneder til med kaos.
Og statens milliarder er vel for arbeidsplasser, ikke for aksjonærer?
Men er man langsiktig nok har det vel ikke noe å si.
Bør lese alle gode innlegga og argumentasjonen som ble servert her på fredagskvelden etter at NANO hadde steget nær 50 %.
Så blir en rolige for at en bør sitte stille i båten.
Spørger du mig er 10,00 tallet en f… no brainer i det lange perspektiv. Jeg er af den opfattelse, at der vil komme en vaccine inden for overskuelig tid og alene en positiv udsigt til en vaccine vil løfte markederne betydeligt.
Der er jo utroligt store summer parkeret uden for markedet allerede.
Nå prises nok inn at alle studier stopper opp inntil videre.
Når hele land stopper opp for å frigjøre kapasitet på sykehusene er det nok naturlig at kliniske studier også må vike vei over det hele.
Det store spørsmålet er om de har fått inn de siste for å kunne avholde interim analyse og data for cohort 2…
Nano kan nok som alle andre ende opp med å permittere, selv om det ikke betyr annet enn at de blir stående på hold sammen med resten av samfunnet.
Ser noen selskap har kansellert generalforsamlinger pga problemer med å holde forsamlinger og reiserestriksjoner.
Kanskje Nano burde gjøre det samme, og samtidig gi noe info om veien videre.
Da røg 10 tallet (muligvis kortvarigt) … ikke meget stop loss der røg, så vidt jeg kan se.
Noen vil nok teste stop-loss under 10, men ser ikke ut til å være all verdens.
Tok derfor en liten pott til her, så får vi se…
Kan noen forklare meg,hvorfor Børsen ikkje stenges.???
Og åpner den igjenn når alt har roet seg??
For dette er jo bare tull!!!
Flere selskaper. Kommer i. Brudd med lånefasilitetene osv …
En liten dugnad på shopping nå når den ligger under kr 10, så svinger den fort opp igjenn!
Nå er vell selskapet priset til pris under ren cashbeholdning om jeg ikke tar feil?
Du tar feil.
Tipper det er rundt 400 mill i kassen nå
Men på toppen av dette har selskapet en tax asset på ca 1700*0.22=374 mill
Pluss teknologien