Ok, jeg er uenig. De fleste som har uttrykt seg her inne har vært unisone om frykt for store forsinkelser, pasienter som dør underveis, man kunne bare glemme Archer med mer.
Vi leser nok argumentene forskjellige, og jeg har dessverre sett for mange ganger at mange gir opp akkurat på de tidspunktene hvor man IKKE burde. Men jeg skal ikke bruke for mye energi på det, alle er sin egen lykkes smed.
Jeg regner med at de som valgte å selge seg ned i forkant av rapporten og frykt til dens innholds ene og alene, kanskje skjønner at det var prematurt.
Det er nok grunnen til at aksjen er opp 4 % mens Oslo Børs er ned 1.8 %; noen vil inn igjen på bakgrunn av årsrapporten og bekreftelser på at ENN SÅ LENGE er de on track. I skarp kontrast til forventningene til majoriteten på TI.
Beklager haussing (oppriktig ment), men det betyr samtidig at det å svartmale alt er helt innafor bare fordi man selv har solgt og ser for seg / ønsker at kursen skal ned for å skaffe seg en billigere inngang enn sin exit. Vi vet at mange som skriver på TI trader aksjen, noen er nok short også, men det betyr ikke at man skal “slippe” unna med all ukritisk negativitet. (Mener jeg.)