"-Vi er fullfinansiert ut 2020 og vil kunne fullføre alle kliniske studier selskapet gjennomfører. " 27.03.2020
Utdyp gjerne hva du sikter til. De klarte jo ikke dra i land det de skulle
Bravo fikk helt klart sparken, og Lisa fikk trolig gå frivillig, men hadde nok måtte gå uansett.
Eller dem var uenige med styret om dette og valgte å forlate skuten
Hvis de suspenderer Archer 1 etter at cohort 2 er ferdig rekruttert, hva skjer med timelinen til 2LFL?
Det har vært diskusjoner om i hvert fall Lisa gikk eller fikk sparken. Dette konkluderer det for meg. Begge fikk sparken, her har styret satt foten ned.
Spiller ingen rolle… Historie!
Nå gjelder det “her og nå” og fremover.
Tror også dette.
Dokumentasjon på at selskapet kom med den uttalelsen 27/3?
Tipper den blir flyttet til 1H 2021
Hvor leser du emisjon?
De kutter kostnader og parkerer alle andre studier enn Paradigme, og forlenger varigheten på dagens cash.
Hva er det du leser som ikke jeg ser?
Det viktigste er at nytt management tar opp ballen med FDA og SIKRER at Paradigme blir en suksess og gjør endringer som flere her inne ikke engang viste var mulig! Dette viser handlekraft og innsikt i prosessene regulatorisk som de forrige ikke besatte.
Det er liten tvil om hva jeg skal gjøre i morgen kl 10:00 i alle fall…
Edit: Hva er en type C meeting with FDA?
A meeting regarding the development and review of a product, including meetings to facilitate early consultations on the use of a biomarker as a new surrogate endpoint that has never been previously used as the primary basis for product approval
Rett ned imorgen, ganske innlysende at partnere ikke er interessert i det NANO har å tilby.
Interessant konklusjon…
Litt stygg, men den er ment til ledelsen bak dette. Og litt galgenhumor. Korona eller ei, det har kostet veldig mange småsparere mye penger måten dem har runnet dette selskapet på. Jeg føler med dere med investeringer her, for dette er krise. Jeg har selv fått smake på vei ned.
Fattig trøst er at når alt har roet seg, så kan det bli en kjøps mulighet for enhver mann. Vi som kjenner produktet og dens styrke, har derfor mulighet til å kjøpe oss inn mye før en andre (etterslep på når folk får øyne opp for en kjøpmulighet).
Men da er spørsmålet. Skal man kaste bort mer penger? (Gi opp caset)… Selv “spottpris” vil ha en verdi og hva er alternativ investering?
De stenger ikke alt bortsett fra paradigme hvis de var i samtaler med en eventuell partner.
Hvorfor står det ingenting om lønninger til ledelsen??
Det sier faderimeg jeg også larzii
For dem har nettopp innvilget seg selv en betydelig lønnsøkning. Trist men sant.