Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Takk, sitter å vurderer å investere litt.Meget lavt priset synes jeg.

Her er det bare å gå All In…!!

Øh nej, men en god portion anbefales :wink:

Nå, hva tror dere? Er det fortsatt hold i det NANO påstår på forsiden av hjemmesiden sin?

“The global coronavirus (COVID-19) outbreak has so far not had an impact on our trials”

Ikke veldig sannsynlig dette, kanskje…?

Jeg har spurt NANO pr epost om denne beskjeden gjelder inntil de gir kontra, men har ikke fått svar.

Høres rart ut ja. De tør vel ikke si annet når fremførbart underskudd nærmer seg verdien på firmaet.

Har Corona pasienter begynt å bli innlagt på Radiumhospitalet? Og andre spesialsykehus i Norge og i verden??
Etter hva jeg har hørt så er det fortsatt ingen corona pasienter på Rikshospitalet

1 Like

Alle påvirkes av dette.

Spørsmålet er i hvilken grad, og om det får endelig betydning ift tidslinjer.
Det må vi anta at det gjør.

Allikevel er det alldeles ikke sikkert det får de betydningene som de mest svartmalende antyder…

Time will show.

Konkurrenter havner også i den samme skvisen.
Men så lenge man overlever laggen som oppstår, og klarer å hente midler gjennom emisjon eller avtaler, så seiler skuta videre.

Ikke ideelt for noen, men it is what it is…

Jeg tror det går bra, men svelger en håndfull tålemodspiller.
De forskrives på blåsvart resept av Jostein Dahle og Arne Kolstad.
Spesielt utviklet for nanoitter, nå som depotvariant.

1 Like

To vesentlige ord i den setningen er nok “so far”. Og da kan det vel godt være hold i utsagnet. Hvordan de vurderer utsiktene fremover kommenterer de jo ikke på annet vis enn at de overvåker og så vil oppdatere aksjonærene.

Hør på dagens Radium podcast. Einarson hadde et lengre innlegg om temaet og det virket ikke så ille så langt. Han uttaler seg selvfølgelig på vegne av Radforsks selskaper generelt men var uansett betryggende.

2 Likes

Nanp har fast track fra FDA , og skal komme med en interimavlesning snart. Har store forventninger til Archer-studien med Betalutin i kombinasjonmed Rituximab. Første. Cohort med tre pasienter ga 100 % respons. De holder nå på med cohort 2, som skalvære ferdig i løpet av dette halvåret.
Paradigme - studien er forsinket.
Har vært mye uro rundt Nano i det siste. Kursen er slått ned med hammer.
Har stor på Betalutin som produkt. Aksjen er nok mer shortet enn det som vises. Tror Nano vil få en partner snart…

3 Likes

Boom der kom den, emisjon i Nano, 6kr

:hole: :bomb: :chart_with_downwards_trend: :money_with_wings:

5 Likes

1 april

Fy faen jeg skvatt :exploding_head:

Nordic Nanovector Announces Focus on Advancing PARADIGME and Actions to Extend Cash Runway into 2021

4 Likes

Det her blir jo ikke noe bedre, de sliter stort nå :frowning:

· Intend to broaden PARADIGME’s inclusion criteria to increase rate of
recruitment.

Visste ikke at dette gikk an…

3 Likes

Blir det nedgang på disse nyhetene i morgen, da gir jeg opp. Nå kom det som burde ha kommet for lang tid siden, endelig tar ledelsen grep, så dette er bull i mine øyne!

8 Likes

OK, da henter jeg popcornposen og ser frem til kveldens Nano-småprat!

1 Like

Nå lager de unnskyldning for å kjøre emisjon for å åpne flere studier

1 Like

Fremdeles noen som tror at Bravo og Rojkjaer ikke fikk sparken?

1 Like