Kanskje noen har skjønt at vi nå har en ledelse som er på jakt etter avtaler?
Blir spennende å se hvem det er som har kjøpt seg opp.
På disse volumene er det neppe sånne småsparere som oss
Kanskje noen har skjønt at vi nå har en ledelse som er på jakt etter avtaler?
Blir spennende å se hvem det er som har kjøpt seg opp.
På disse volumene er det neppe sånne småsparere som oss
Noe av dette kan jo ennå være short-inndekning, et par aktører har nylig sneket seg under 0,5% grensen - den siste senest i går - og de kan jo fortsette med å kjøpe tilbake det resterende de evt hadde under 0,5%.
Kanskje ta en mnd fri fra internett. Heller bruke tiden på å være ute i naturen Så får det gå som det går. Skriver for øyeblikket eksamensoppgave om naturens effekt på våres sanser "grønne sanseintrykk, i forhold til utbredthet, stress, angst
Bra guz!
Nå har jeg endelig fått tid så nå etter snart 40 år i markedet skriver jeg på en doktorgrad om oppturer og nedturer i aksjemarkedet.
Nano blir nok friskmeldt når enden på visa skal skrives! Tenker vi ender mellom kr 150 og 300 et sted.
Spennende saker.
Skulle likt å lest hva oppturer og nedturer gjør med den psykiske helsen til folk også
Der kom den fra Genmab sin side:
1.mai…?
Hvorfor paster du denne nå?
Hmm, du har rett! Et eller annet stunt twitter har gjort for å hente dem frem i feeden min eller så bare blingset jeg. Jeg trodde den kom nå.
Edit:
Ahhhh, var Cordoba som liket retweeten min og fikk den øverst igjen. En av de få kolsene som har sagt noe som helst om betalutin.
Tommel opp på egne innlegg. Classic
Prøvde meg for en gangs skyld på en kjapp trade i dag. Selge også kjøpe tilbake litt billigere rett før stengetid. Det gikk mildt sagt i dass.
Det er neppe tiden for det nå.
Man kan helt sikkert gjøre penger på det, men da må man treffe.
Det er litt vanskeligere når volumet er så tungt og trenden er opp.
Sikkert absolutt godt mulig, men jeg holder meg i ripen og ser fremover mens sjøsprøyten står.
En halvgod melding nå tar oss fort til neste nivå
Er kanskje ikke verre enn at noen nå begynner å posisjonere seg.
Kun 1 år igjen til filling og flere snadder nyheter (håper jeg i alle fall) som kommer nå før juni er over
Hvor lang tid vil det ta fra de søker om filling til de kan begynne å tjene penger? Skjønner at det ikke er et fasit svar, men noen estimater må det vel være der ute.
Hvorfor snakker Bravo eller Costa om å søke AA eller BTD etter Paradigme? Er de ikke nesten i mål da?
Tror man kan regne 4-10 mnd fra filing til approval avhengig hvilke regulatoriske fordeler man har fått/får… (PR, AA, Btd, fast track, ODD)…
Tipper det kommer i nedre delen av skalaen for Betalutin sin del…
Jeg mener å ha lest maks 6 mnd med løpende filling.
Priority Review gir maks 6 mnd… Nano kan fort bli innvilget dette… Ellers er maksen 10 mnd… (PR er inkludert i både AA og Btd, men ikke i fast-track så vidt jeg vet)
Positivt moment i dag med 2,6 millioner aksjer omsatt. Alt over en million er bra med tanke på videre oppgang. Tidligere har j sagt at tidspunktet for å akkumulere i nano er H2 2020. Vil ikke fremskynde den planen, men i lys av covid19 er kanskje H1 2021 et bedre tips
Kjøpe tilbake i morgen formiddag da.
Ikke usannsynlig at du kan få de tilbake litt rimeligere.
Kursen tester 200 dagers snittet og sist det skjedde tok den seg en pust i bakken igjen. Noe bedre volum denne gangen så det blir spennende å se.
Med de verdiene på RSI og Stochs skal det godt gjøres, men gjør den det så kommer FOMO for fullt her i gården