Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det hadde vært interessant å se hva som er netto handelsvolum i aksjen foruten den algo-traderen som herjer i aksjen. Nå har jeg fulgt med handelen konstant siste 20 minuttene, og traderen kjører aksjen opp og ned med sine 750 poster hele tiden, men etter å ha passert 24,50 ett par ganger så legger den kjapt ut 11 - 15 000 aksjer på 24.50. Disse blir plukket på noen sekunder hver gang.

Jeg tror hensikten er å skape inntrykk av at det er mye volum i aksjen om dagen og at det er helt “legitimt” å selge her; det er tross alt mye volum som går :wink:
Jeg tolker mønsteret som swapping frem og tilbake i en algo-trader som kjøper og selger av seg selv, Den prøver febrilsk å finne andre selgere i boka, og man ser på kursbevegelsene de siste dagene med oppgang fra 17 til 24 kroner at det er nesten ikke netto aksjer å få tak i. Ergo løper den etter hver eneste dag, og med fravær av selgere stiger naturlig nok kursen betydelig.

Jeg gjentar meg selv fra i går; dette ser fortsatt eksplosivt ut, og det er noen som støvsuger om dagen som prøver alle triks i boka for å skape inntrykk av mye volum i aksjen.

Og da er vi over 25 kroner, og jeg blir ikke overrasket om den løper en krone / halvannen til i løpet av ettermiddagen.

7 Likes

Takk for god oppdatering!

Ble mye volum nå

Ser ut som vi kan gå en ny dag i møte med høyt volum og stor oppgang, men vi får se hvor lenge det holder. Sikkert noen som vil ta gevinstsikring snart.!

Bra observert TheObserver :slightly_smiling_face:
Da er d bare å stjele så mye aksjer man kan fra robotene

Du vet at det er noen som har programmert robotene, og det det bare er en litt mer sofistikert måte å kjøpe/selge aksjer på

Boom, der gikk over 40k aksjer på 26-sperra

1 Like

Strengt tatt er det vel en selger for hver kjøper i det volumet, så sånn sett er det nok mange som allerede er i ferd med å ta gevinst?

Der røk de 46K som lå ute på 26 :rocket: :cowboy_hat_face:

1 Like

Noen som jafset den eller ble den fjernet?

Alt går i kverna nå, aksjekverna. Voldsom aktivitet i ordredybden

Pent. Neste sterke motstand ligger på 28,-

Er det bjellesauene som hamstrer?

Du fikk dine halvannen NOK

Ja, det kom på en liten halvtime det, og den desperate roboten gir seg ikke :wink:

Oppgangen de siste dagene føles voldsom, men selskapet er fortsatt bare verdt beskjedne 1.7 millarder NOK, eller 165 millioner dollar. Her er det bare å holde seg fast.

2 Likes

oppsiden er ikke helt tatt ut enda? :rofl:

5 Likes

Selv om aksjen har gått greit den siste måneden har vi likevel et relativt stort potensiale å ta ut fremdeles :wink:

Mtp. utvanning gjennom emisjoner de siste årene, hva er ATH korrigert for dette?

1 Like