Boom, der gikk over 40k aksjer på 26-sperra
Strengt tatt er det vel en selger for hver kjøper i det volumet, så sånn sett er det nok mange som allerede er i ferd med å ta gevinst?
Der røk de 46K som lå ute på 26
Noen som jafset den eller ble den fjernet?
Alt går i kverna nå, aksjekverna. Voldsom aktivitet i ordredybden
Pent. Neste sterke motstand ligger på 28,-
Er det bjellesauene som hamstrer?
Du fikk dine halvannen NOK
Oppgangen de siste dagene føles voldsom, men selskapet er fortsatt bare verdt beskjedne 1.7 millarder NOK, eller 165 millioner dollar. Her er det bare å holde seg fast.
oppsiden er ikke helt tatt ut enda?
Selv om aksjen har gått greit den siste måneden har vi likevel et relativt stort potensiale å ta ut fremdeles
Mtp. utvanning gjennom emisjoner de siste årene, hva er ATH korrigert for dette?
Da kursen var på rundt 120-130 mener jeg Mkap var på ca. 4 milliarder. Nå er mcap på rundt 1,7 milliarder, så en kurs på ca. 60 tilsvarer toppen i 2016. Rett meg gjerne hvis jeg tar helt feil.
Marketcap var på rundt 6 mrd på topp…
Så rundt 90 da.
Og da var det også betydelig oppside:)
Stillingskrig
Skal den opp eller skal den tilbake?
Uansett.
Moro å være nanoitt om dagen, vi tar alle gleder vi kan få etter reisen fra 2016
Blir interessant når ting utkrystalliserer seg:
Er det nye som kommer inn, er det gjedder i sivet, er det bare generelt at sentimentet har snudd og folk kommer tilbake?
Ikke vet jeg, men med mindre dramatiske ting dukker opp, så er jeg relativt optimistisk mtp veien videre.
Archer kommer
DLBCL kommer
Interim kommer straks(ikke data, bare melding)
FDA kommer trolig i juni
This is facts…
Så finnes det selvfølgelig en reell mulighet for partner/
«If interim is good, we WILL be approached»(Nieba)
«We are looking for partners outside of the US»
Og en generell indikasjon på at trials kommer i bevegelse vil løfte hele sektoren.
Derfor er det ett voldsomt momentum at vi får dette løftet MENS det er lock down, så vi kn nyte godt av enda ett løft da.
Hold på hatten, denne kan gå flere hundre prosent før det er noe mening i å få høydeskrekk.