Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Da kursen var på rundt 120-130 mener jeg Mkap var på ca. 4 milliarder. Nå er mcap på rundt 1,7 milliarder, så en kurs på ca. 60 tilsvarer toppen i 2016. Rett meg gjerne hvis jeg tar helt feil.

Marketcap var på rundt 6 mrd på topp…

1 Like

Så rundt 90 da.

3 Likes

Og da var det også betydelig oppside:)

Stillingskrig :joy:

Skal den opp eller skal den tilbake?

Uansett.

Moro å være nanoitt om dagen, vi tar alle gleder vi kan få etter reisen fra 2016 :pray:t2:

Blir interessant når ting utkrystalliserer seg:

Er det nye som kommer inn, er det gjedder i sivet, er det bare generelt at sentimentet har snudd og folk kommer tilbake?

Ikke vet jeg, men med mindre dramatiske ting dukker opp, så er jeg relativt optimistisk mtp veien videre.

Archer kommer
DLBCL kommer
Interim kommer straks(ikke data, bare melding)
FDA kommer trolig i juni

This is facts…

Så finnes det selvfølgelig en reell mulighet for partner/
«If interim is good, we WILL be approached»(Nieba)
«We are looking for partners outside of the US»

Og en generell indikasjon på at trials kommer i bevegelse vil løfte hele sektoren.

Derfor er det ett voldsomt momentum at vi får dette løftet MENS det er lock down, så vi kn nyte godt av enda ett løft da.

Hold på hatten, denne kan gå flere hundre prosent før det er noe mening i å få høydeskrekk.

9 Likes

At your service

5 Likes

Henger ikke helt med på hva som deles når de skal melde interim. Hvordan blir dette bull om vi ikke får data?

blir vel om de går videre med begge armene eller om en eller begge legges ned.

Jeg prøvde med 4 ordrer i forrige uke før jeg fikk kjøpt noe mer, er nok disse robotene som gjør det. Måtte opp 30 øre for å få kjøpt noe… Blir spennende mot sommeren nå om det går som i 2016, men lite som tyder på det foreløpig heldigvis :+1:

Har du den siste der som akkumulert på tvers av alle selskaper også? Det blir vel forsåvidt indeksen det da… :slight_smile:

Postet en del i biotektråden.

Er det mer bull om de går videre med 2 enn 1?

jeg har ikke kunnskap nok til å uttale meg om akkurat det, men jeg hadde tenkt det ja. Det vil underbygge den statistiske signifikansen i behandlingen om begge fortsetter, men det er det flere andre her som kan gi et mye bedre svar på.

hvis det er stor forskjell på armene og begge fortsettes med tolker jeg det som meget bull siden dette er studiet som skal søkes på.

correct me if im wrong.

Det er viktig at de klarer å sette dosering her. At begge armene passerer, men at den ene er signifikant bedre enn den andre, er nok det vi alle håper på. Da vil de nok parkere dene ene armen, noe som taler for AA hvis dataene er tilstrekkelig gode og safety ok.

3 Likes

Passert interrim betyr at de når endpoints satt før studien og det er en kraftig derisk ift godkjent medisin… I tillegg vil Nano da få en peek på dataer og kan dele disse med potensielle partnere (mot at de undertegner en non disclosure agreement) ift å forhandle om en evnt partneravtale…
Men det største bullsignalet er at det bekrefer effekten ved at interrim gir “ok” til å fullføre inkluderingen og ferdigstille studien.
Ellers er jeg enig i med jhf2 i at det aller beste vi kan få i en slik melding er at begge armer passerte interrimendepunkter – og videre dersom en arm viser signifikant bedre resultater og derfor er valgt som armen de ønsker å fullføre. Da vil vi vite at den valgte armen har særdeles gode resultater. (Og dette kan i tillegg muligens gi innvirkning på inklusjonskriterier ift ønsket antall som er nødvendig rekruttert)

8 Likes

Ikke sant…

Interim er en major value infliction point.
Og vil gi betydelig effekt på LOA.

Det er mye som da er ryddet vekk av usikkerhet, og man snakker da i praksis kun om tid og vei.
Hvorvidt det kan ha noen betydning overfor feks FDA eller ifm PIM i UK er vel litt uklart, men ikke utenkelig?
Tanker?

Uansett en stor milepæl, kanskje større en vi tilegner det, fordi vi ikke får data.

Den forenklede versjon av betydningen av positivt utfall fra interim får man ved å spørre seg selv; er jeg helt sikker / trygg på at Betalutin har det som trengs for å bli et kommersielt produkt?

Vi har alle hørt hva Einarsson, Bravo og analytikere har sagt om de flotte egenskapene i medisinen, men det er vel egentlig først ved passering av interim at man kan senke skuldrene helt, og vite at de ønskede og bekreftede kriteriene i populasjonen er nådd. Vi går nå videre for å bygge det statistiske grunnlaget for å få markedsgodkjennelse, nå er det tiden som er faktoren, ikke lengre tvilen om produktet er godt nok.

Man skal være en ganske kald fisk for å bare trekke litt på skuldrene når børsmeldingen kommer som forteller at studiet går over i neste og konkluderende fase. Jeg kommer til å sprette champagnen den dagen det skjer, og jeg tror aktiviteten i selskapet vil kneppes opp et par hakk, ref kommentaren til CEO på siste call. We will be approached.

7 Likes

Anbefaler å søke på frasene lu177 177lu og lutetium177 på twitter.

Skjer mye i spacet.

1 Like

Betalutin gir meget god effekt og nesten ingen bivirkninger.
Det som er undervurdert er Quality of Life.

Kan være noen skikkelig storfisker på vei inn nå. Jeg kjøpte litt til i dag. Tenker langsiktig.

2 Likes

Klar rejection på 200 dagers glidende snitt der - godt spottet!

2 Likes