Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Har ikke fått fulgt så mye med NANO i det siste, men har prøvd å lese meg opp. Mange gode og informative innlegg, så takk for det.
Har ikke helt klart å få en skikkelig oversikt over hvordan det ligger an. Hvordan ser caset ut? Når kan man forvente nyheter? Er det et bra tidspunkt for å lasta opp litt mer?

Om jeg ikke allerede hadde vært inne så ville jeg nok sørget for å være inn i forkant av cohort 2 fra Archer-1. For utenforstående vil nok enda et sterkt resultat være mer eller mindre uventet (om man skal dømme ut fra aksjekursen). For min egen del føler jeg meg ganske trygg på at vi får 2 av 3 eller 3 av 3 CR, og det gir totalt 5 av 6 eller 6 av 6 så langt, og bør for alvor begynne å gjøre inntrykk på markedet. Vi vet ikke når resultatene kommer, men mye tyder vel på at vi får dem i løpet av det nærmeste halvåret, og kanskje innen dager eller uker.

1 Like

Vet du om vi får resultatene fra cohort 2 så raskt de er klare eller vil de vente med å legge de frem?

Antar at de legger det frem så fort de har data. Vi har sett en oppmykning av info regimet under Bravo og dette presser seg også i større grad frem pga. lav MCAP. De ønsker nok å vise både eksisterende og evt. nye aksjonærer at de kommer med nyheter så fort de foreligger, samt sikre en høyest mulig kurs når det blir behov videre finansiering (partner, emi eller annet de vurderer)

For min egen har jeg kjøpt en del både på 20 og 30 tallet som jeg tenkte å trade med… men av tidligere erfaring med mine fraværende trading skills og når man vet hva som ligger i pipe i 2020 blir dette vanskelig :slight_smile:

Godt nytt år!!!

3 Likes

De «må» vel komme med noe info angående archer-1 når de har dette. Rett og slett for å forsøke å komme seg ut av spiralen med emi’er på stadig lavere kurser.

Han har vel sagt at Archer kommer når det er klart.
Samtidig, så var han litt dragende i (var det DNB podden?) ift at de må være litt forsiktig også, ift muligheten for å fremlegge på konferanser.
Han snakket om at de ville legge opp til noe 1h20 såvidt jeg husker.
Det er ikke helt utenkelig at de tar sikte på en dobbel på en strategisk konferanse.
Kan det være sannsynlig st de legger opp til å kunne få presentere Archer/ Dlbcl på medisinsk konferanse 1h?

Hva snakker vi i så fall da?
Lugano(det gir dårlige minner)?
Asco?

Det Bravo sa var at de neste tre pasientene (Cohort 2) vil børsmeldes så fort de har de tallene.

“Effekt studien” (de neste 15 - 25 pasientene) vil holdes tilbake og publiseres ved en konferanse.

1 Like

Det stemmer! Og når kan vi regne med at tallene for Archer 1, cohort nr. 2 kommer?

Glein skrev tidligere i år: “21. mai sendte Nano ut melding om at første cohort av Archer-studien er godkjent av Safety Review Committee, noe som gir en derisk til den studien. Selskapet er nå i gang med cohort nr. 2, der dosen 15/40 prøves ut, og som er den dosen man tror blir den endelige dosen. Basert på innrulleringstakt fra første person dosert 2. november 2018 og frem til den meldingen som kom 21. mai i år, gikk det ca. 3,5 mnd å dosere 3 pasienter samt 3 mnd venting for safety. Om man estimerer at ting tar like lang tid i denne cohorten, vil man kunne håpe på en melding om at safety er godkjent i cohort 2 rundt midten av desember.”

Safetygodkjennelsen er ikke kommet enda. Men vi bør kunne forvente at både den og selve resultatene er like om hjørnet!

Det er som kjent 3-6 pasienter i cohort nr. 2.

Cohort nr. 1 ga enestående 100% complete respons. Og selv om det bare var tre pasienter, var antall svulster som forsvant høyt. Det ble vel opplyst at en pasient hadde ca. 40 svulster som var forsvunnet. Det bør tilsi høyere faktisk signifikans enn antall pasienter tyder på, siden CR var så omfattende.

Archer-1 er det markedet nå virkelig ser frem mot.

Jeg tror vi kan forvente et svært godt resultat også i cohort nr. 2.

Får man 100% CR også der?

Det er på ingen måte forventet og vil sende forventningene videre svært kraftig opp. Allerede cohort nr. 1 ga resultat langt over forventningene. Kursen steg, men ble presset ned av shorting og emisjon.

Kursen burde ligget adskillig høyere enn nå.

100% CR totalt er ikke umulig.

Selv evt. 2 av 3 CR og 1 PR om det er tre pasienter i cohort nr. 2, vil gi et totalresultat på 5 CR og 1 PR og dermed 83% CR og 100% ORR.

Så selv 67% CR i cohort 2 bør vi nesten kunne forvente, om Nano ikke er veldig uheldig med pasientutvalget. Med 50% høyere dose enn i cohort 1 er det antagelig enda bedre forutsetninger for gode resultater i cohort 2 enn i cohort 1.

Jeg skal ikke si hva jeg tror om aksjekursutviklingen i tilfelle… Og den er IKKE bakt inn i forventningene, som er unaturlig lave.

Vi må også regne med at et så godt resultat i Cohort nr. 2 vil kunne medføre oppkjøp av Nano. Da faller også all emisjonsfrykt, som har holdt igjen kursen, bort. Så det blir som å ta lokket av trykkoker’n.

27 Likes

Godt nytt år!

12 Likes

Lugano er bare annen hvert år, dvs si 2021 neste gang.

Nano prioriterer AACR foran ASCO mener jeg, og AACR pleier å være i slutten av mars, begynnelsen av april.

3 Likes

Nano har gått ca. 50% fra slutten av november. Et viktig innlegg med noen av argumentene for oppgangen:

Nano klar for oppkjøp eller partneravtale

blande

• Beste produkt i markedet som snarlig blir godkjent
  • Effekt både som monoterapi og i kombinasjon
  • Stort udekket medisinsk behov
  • Bred og svært verdifull pipeline
  • Funnet mange nødvendige biomarkører (jf Nature og Ash)
  • God og tett dialog med regulatoriske myndigheter
  • Mye investert i kjemi, produksjon og kontroll aktiviteter (CMC)
  • Radiofarmaca har blitt svært hot i bransjen
24 Likes

Behandlingen er også enkel og skånsom, og det samme vil gjelde når den enda mer effektive kombinasjonsbehandlingen (Archer-1) kommer på plass.

3 Likes

Samtlige holder pusten…

Vel, her kommer jeg å jinxer :smile:

Utrolig stille rundt Nano, eller er alle i ferie modus ennå

Ikke stort å diskutere om dagen egentlig. Venting er name of the game, først og fremst på Archer og potensiell BTD nå i første omgang.

2 Likes

Tror vi snart får en ny stigning i Nano etter noen rolige dager nå…

Ja, vi får vel spise shorteraksjer så lenge vi blir unt de, så tøffer toget når det er klar bane opp.

God helg :+1:

Enig i mye av dette, men hva er snittkursen din nå? Du har jo hele tiden hevdet at man må akkumulere i en fallende trend. Jeg har nå urealisert tap på ca 60%

2 Likes

Noen tanker for morgendagen? Vil uroen i midtøsten spille noen rolle?

Normalen er at risikoaksjer lider mest av alle…

1 Like