Jeg har sittet temmelig lenge med mine nanoaksjer…kjøpte meg inn i glansdagene da aksjen var priset i 99…Har aldri vært i tanken om selge,så får briste eller bære …kursen har aldri vært forstålig i denne aksjen…så ikke til bli klok på…
Dersom det går veien, så er det vel nærliggende å tro godkjenning kommer ila 2022 (med utgpunkt i at de er fullrekruttert etter mid 2021 og at avlesning kan foretas på slutten 2021) slik det ser ut nå. Alt avhenger til en stor grad av rekrutteringa av pasienter.
Prisingen er vanskelig å si noe om, men DNB opererer vel med 150K $ i USA og 90K $ i Europa i sine kalkyler.
Så hvis vi får ca 350 kr pr aksje, så sier jeg meg fornøyd tross alt
Det snakkes om innovative behandlinger for indolente lymfom. Snakker vi om Betalutin tror dere?
https://www.lymphoma.org.au/news/135/eha-2020-congress-indolent-lymphoma
Nei, fordi det er fokus på CLL her
Tom Stiansen med aksjer i NANO
Tenker du at det er positivt, negativt eller en ren saksopplysning?
Det skal vel ikke tolkes… Er vel bare en kuriositet som er relevant i en småprat-tråd…
Bare en funfact
Edit: Fjernet, da den var hønngammal
AZ partneravtale på en antibody drug conjugate. Ikke så super relevant for NANO men likevel vagt interessant.
AstraZeneca will pay Daiichi Sankyo an upfront payment of $1bn in staged payments: $350m is due upon completion, with $325m after 12 months and $325m after 24 months from the effective date of the agreement.
AstraZeneca will pay additional conditional amounts of up to $1bn for the successful achievement of regulatory approvals and up to $4bn for sales-related milestones.
Btw, hvordan gikk det med ADC Nano utviklet sammen med LegoChem?
Ble det samarbeidet avsluttet? Kan se ut som det fortsatt er aktivt
Nææææh…
Skal vi ikke dra til med ett skikkelig røkk her snart.
Drøyer til rundt skolestart kanskje?
Novartis ser på radiofarmaka som en kilde til økt vekst og omsetning.
Near term product ja…
Endocyte’s prostate cancer therapy “builds on our growing capability in radiopharmaceuticals, which is expected to be an increasingly important treatment option for patients and a key growth driver for our business,” said Novartis Oncology Chief Executive Liz Barrett.
Read more: Endocyte stock plummets 30% on big restructuring
Barrett also emphasized that Lu-PSMA-617, which is in phase 3 clinical trials, is a “near-term product,” close to potentially getting on the U.S. market.
Virker som om det er noen som skal holde den nede,for hver gang den gårlitt opp så blir den solgt ned og lagt ut flere poster på lavere kurs
Roboter…
Blir veldig tydelig når omsetningen er lav. Er ikke unikt for Nano
Ganske klare likheter mot nano her når man ser forhistorien med fokus på hovedprodukt, andre kliniske forsøk på vent og slanking av organisasjon… Det var igrunnen litt spennende…
Når Novartis kjøpte dette fulgte det med bindinger på produktet til en tredjepart, så man kan vel si at det ikke var et “wholly-owned product” slik betalutin er…
I tillegg til opsjon på et par mill aksjer i endocyte var dette tredjeparts firmaet også “eligible for milestone payments of up to $160 million and tiered royalties.”
Derfor, om alt annet likt, så vil man kunne argumentete for at salgsverdien av betalutin bør være større ettersom man ikke kjøper med seg økonomiske forpliktelser mot tredje part på kjøpet…
Satser på at Nano jobber for fullt gjennom hele sommeren nå og at det kommer nye meldinger i løpet av august .
Hva tenker dere ?
Det priser jo dealen til ca 21 mrd nok med dagens dollarkurs.
Mener peak sales for hovedkandidaten til Endocyte var estimert til ca 500 musd.
Så får vi andre leke med hva peak sales og pipelinen til Nano kan være verdt. Endocyte hadde behandlet ca 145 pasienter når budet kom, ikke ulikt Nano etter interim