Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Gjerne?

Hvem leker med 161tb og hva er det?

Det eneste jeg finner om 161tb etter et kjapt google-søk er at man kan ut fra prekliniske tester finne dette: “161Tb should be a better candidate than 177Lu for irradiating single tumour cells and micrometastases, regardless of the radionuclide distribution.”
MEN det er vel ikke særlig aktuelt for verken FL og MZL som er solide tumorer og det omhandler også prekliniske forsøk.
Kan kanskje være en konkurrent til Alpha-37 – men hele rasjonalet bak Alpha-37 er jo at en alpha-emitter passer bedre mot de aktuelle kreftformene den er ment for både mtp høyere energinivå og kortere rekkevidde.

Om du har utfyllende informasjon – så kom gjerne med den…?

3 Likes

Ja, kom gjerne med det @vegar_beider. Vil ha mest mulig info og synspunkter jeg for min del i alle fall.

Nå er vi spent!

Hmm blir kanskje litt vanskelig dette her?

@vegar_beider???

Se i Fundamental-tråden

Spennende funn av In Vivo som stammer fra våren i fjor:

“Treating relapsed or refractory lymphomas remains a current medical challenge; however, new developments in RIT protocols are bringing an emerging clinical arsenal for improved patient outcomes. High-dose treatment, RIT consolidation after nonradioactive therapies, RIT in first-line treatment and fractionated RIT have all shown promising results. This will ultimately result in RIT being routine practice for oncohematologists in the treatment of lymphomas.

(koster 25 euro å kjøpe hele “chapteret”, så jeg har ikke lest mer enn omtalen som finnes på den lenkede siden)

4 Likes

Skal man ta dette bokstavlig, så burde det ikke være tvil om at Nano er en/et attraktiv partner/oppkjøpsobjekt

8 Likes

Damn homie!

Lik og retweet.

3 Likes

What he said!

Kanskje RIT Innenfor NHL står foran en renessanse?

There is an RIT treatment that has been Fast-Tracked by the FDA, called Betalutin. It is still in trials, though if the company that makes it is still excited about it being approved, then I have to think they also have a strategy for getting it understood and recommended by oncologists. I sure hope so.

I’ve known a few people who had RIT and continue to have very good long-term results, so I’ve been fascinated with it for a long time. Perhaps the day will come soon when we see a change in attitude toward it, and more use of it.

16 Likes

Bob var og lika tweeten min med en gang, fin fyr. :smiley:

8 Likes

Bromance :blush:

Biomance

Bobmance…

" Additional compounds in phase 2 and phase 3 trials in clinical development include the CD37-targeting radio-conjugate 177Lu-DOTA-HH1 (lilotomab satetraxetan) for haematological malignancies and 131I-labelled omurtamab for patients with advanced neuroblastoma.3335 The companies producing these therapies are in close discussions with the US FDA and aim for approval in the near future."

17 Likes

Radiotheranostics are cell-killing radiation strategies that combine molecular targeting and optimised radiation dosimetry and are likely to emerge as an important player among cancer treatments (nuclear oncology).

6 Likes

Fint driv i aksjen gjennom dagen. Absolutt ingen grunn at den skal ned 4% siste timen.
Skjønner at noen dagtradere tar gevinst på slutten av dagen, men d skal normalt ikke generere et slikt fall.

Her er d noen som sitter med løse aksjer og følger med.

Dette gjentar seg for n’te gang.
Begynner å bli jævelig lei dette, men de får meg ikke til å selge.
Vært med siden 11 tallet i 2015 så nå ser bare frem til vi er i mål om halvannet års tid.
Tja kanskje før også hvis noen vil og prisen er god

3 Likes

Kan vel være en fin tid for noen å laste opp helt i det stille, men så senke kursen en del imot slutten av dagen. De fleste er på ferie og følger ikke helt med, så man får gjort slik i relatert i fred og ro?

2 Likes

Er det noen som har en ide når medisinen får godkjenning og kommer på markedet? Og hva den blir priset i?

Blir nok priset i dollar. Når den eventuelt kommer ut på markedet… mnja, anyone’s guess :sweat_smile:

2 Likes