Jeg er enig i at Alpha-37 er meget spennende og har et voldsomt potensial…,
men risikoen for et preklinisk produkt er adskillig større og jeg tror ikke det er noen tvil om at et Betalutin som er gjennom interrim og har tatt ut nesten all risiko (min vurdering) ift approval er det som frister mest for et BP i dag.
Betalutin vil kunne ha et bredt bruksområde mtp safety- og bivirkningsprofilen - og av den grunn kunne bli et perfekt supplement til de fleste behandlinger…
Jeg føler dette poenget nok er blitt underkommunisert her på tråden og det er et poeng som er ganske essensielt – ingen av de andre behandlingene under utvikling har den milde onetime-treatment-profilen som Betalutin (såvidt meg bekjent) - og det er ikke noe i veien for at ved godkjent medisin kjører man behandlingsløp med andre medisiner som supplementeres med Betalutin til slutt. (evnt som pre-treatment)
Jeg håper selskapet får litt større fokus på om denne muligheten er aktuell på presentasjoner fremover, gjerne som en forklaring på hvorfor de ser et betydelig marked for Betalutin selv med den sene inklusjonen i Paradigme og de “konkurrerende” produktene som er på vei.
Jeg mener jo at det har blitt tatt litt tak i allerede ettersom de har nevnt at de har fokus på muligheten for at Betalutin kan bli et supplement til annen behandling for å få PRs over til CR
s --> og enda mer fokus på dette vil kunne åpne øynene til investorer ift potensialet i Betalutin, tror jeg.
Ps: Mener det var ordet “may” eller “might” Nieba brukte – “may be approached”
Edit: Åja, @hybrid var på den ballen - “so from that point we are open to partnership” er jo en god indikasjon på at noe kan skje på det punktet etter interrim, ja…