Kan vi forvente oppdateringer fra flere meglerhus? er det noen som har oversikt over kursmål pt fra andre enn DNB?
Var det usynlig short som ble dekket inn i den heftige perioden 11:20 til 11:35?
Nå ser vi en ledelse som leverer ,dette blir bra .
ABG har kommet med oppdatering?
Det er jo bare å gratulere! Her er det etter min mening bare å tenke fremover. Egne kjøpskurs er i så måte bakoverskuende, og delvis faktisk irrelevant, bortsett fra resultatmessig til nå.
Det som derimot er relevant er hva potensialet og også fallhøyden i Nano er.
Etter min forståelse er ikke Nano lenger et binært - enten eller - case. Til det er resultatene så gode at Nano vel må regne med å få Betalutin frem til markedet. Hva neddiskontert fremtidig verdi kan være, med tidens lave internrente er antagelig svært mye høyere enn dagens kurs. Med en verdi på 20 mrd. kr. tilsier det at Nano skal ta 10-gangeren etter hvert.
Nedsiden? Også nærmest fraværende langsiktig i forhold til dagens kursnivå på 20-tallet.
Ser sånn ut noen som har tilgang?
Overraskende lite salgspress til tross for synkende volum.
Her er det bare å legge aksjene i skuffen frem til det ligger et bud på bordet.
Det kan du sei. Men vi snakkar fortsatt 26-tjueseks kroner pr aksje! Mine er iallefall ikkje til salgs.
Jo mer jeg tenker på det, så føler jeg en amerikansk spinoff på alpha sammen med Orano hadde vært den mektigste måten å synliggjøre mer aksjonærverdier her
Mer enn nok mat å jobbe med innen 177Lu for moderselskapet
Ikke ofte Nano kan konkurrere med dagsomsetning med NEL Må si det var en forløsende melding & jeg ser frem til analyse av betydningen i nært forestående Radium Podcast, samt oppdaterte kursmål hos ABG | DnB | …
Gratulerer med dagen folkens, selv om det muligens vil dippe litt i morgen, så har det vært en velfortjent oppgang. La oss se om dette vil utvikle seg til å bli starten på en reprising som i PCIB i slutten av 2019
Gratulerer med dagen . Herlig melding å få i slutten av ferien! Denne viktige milepelen skal feires
.
Mangler bare å toppe uka med melding om ferdig rekruttert Archer-1 nå
Dette er svært gode nyheter- godt å være lastet opp og gleder meg til fortsettelsen. Feirer milepælen nå
Flott liten kunstpause mellom 25,80 til 26,20 en liten periode midt på dagen før kjøpskanonene ble ladet opp og kjørte kursen 2 kroner til frem til close.
Dette var NANO-style tilbake i 2016, og det stikk motsatte av det man har sett i 2018 og 2019, da spesielt med tanke på R&D dagen i september 19 hvor kursen gikk fra 32 til 40 første timen, og endte på 30.
Forskjellen fra da til nå er at shorterne ser ut til å ha mildnet i shortelysten sin. Det er fortsatt i vente good news, den usexy perioden er definitivt over.
Champagne News from here on
Kunne Costa gjort en interim-opptreden her?
Det er jo i denne fasen han er på sitt beste!
I am VERY happy, SUPERexcited, any day now, next in line…
Haha, det hadde gjort seg med en liten TBT videokavalkade av Costa’s greatest hits nå
Har tenkt tanken selv i løpet av dagen.
Imponerende hvordan kjøpssiden har holdt seg hele dagen. Var 100% sikker på den skulle fade utover på ettermiddagen. 13. mest omsatte aksje er meget positivt.
IRC konkluderer på analysen av interim Paradigme at 15/40 alene har nødvendige kvaliteter for å gå videre. Det er en stor nyhet i seg selv! Så her er det ikke bare forenklingen til en doseringsarm som er av betydning, men også at 15/40 gir nødvendige og tilfredsstillende resultater. Kursen har mye å gå på!
Following a planned interim analysis
of the PARADIGME Phase 2b pivotal trial of Betalutin® in patients with relapsed/refractory follicular lymphoma (FL), the Independent Review Committee (IRC) has recommended Nordic Nanovector to focus on one dosage arm (15 MBq/kg Betalutin® after a pre-dose of 40 mg lilotomab; “40/15”) to completion.
Haussepost:
Vi snakker kanskje ikke nok om at Bizarri ikke er en hvem som helst: