ja er klar over endringene, lurte bare på om det kanskje var mulighet for å følge med på fremgangen i kulissene
Har det kommet oppdateringer fra meglerhus om Nano siste tiden? Endret kursmål?
Ferien er over nå, påtide volumet øker!
Utrolig spennende år i vente.
Ja, selskapet kom med mange positive oppdateringer mens fondsforvaltere og analytikere var opptatt med å koble av fra børs sammen med familien, så tror effekten av Q2 og en wrap up og ferske guidelines kan gi økt oppmerksomhet og jag etter aksjer.
Venter også at både ABG og DNM oppdaterer sine analyser etter Q.
750 er visst det magiske tallet for algotrading for tiden
Ingen tvil om at den nye ledelsen leverer på guiding, og at det skjer mye i selskapet i disse dager. NANO skal i følge en del eksperter bli verdt flere hundre kroner pr aksje så lenge de fortsetter å levere gode data. Det de har levert så langt har overbevist meg. At kursen rører litt på seg nå skulle bare mangle. Selskapet er priset lavt m.t.p potensialet ved suksess.
Gleder meg til å se oppdaterte analyser snart.
Kan ikke utelukke en melding om avtale med et Big Pharma snart heller. Det blir utvilsomt en spennnede tid fremover. Betalutin blir medisin. Husker en podcast fra Radforsk der Jonas Einarsson uttalte at Nordic Nanovector kan bli større enn Algeta ved suksess. Med dagens dollarkurs snakker vi da om mer enn 500 pr aksje. Tør ikke sitte på utsiden i dette lovende selskapet fremover. Putter aksjene i skuffen.
750 er ett bra tall det Forhåpentligvis ender vi omkring der der - når Beta er på markedet og pipen i full sving
Om denne 750 algoen gjør aksjen går 4% daglig skal vi være meget fornøyde:) Uansett algo eller ikke, jeg har stor tro på en reprising av aksjen utover høsten. Håper Q2 presentasjonen gjør vi kan fortsette den gode flyten vi er i.
Close på dagens høy, sterkt
Dette stemmer vel ikke?
Mener å huske at Algeta gikk for ca 2 milliarder dollar, det blir ca 18 milliarder kroner.
66 millioner aksjer i dag, pluss alt av opsjoner som er nå, så blir vel en kurs da på ca 250-ish?
Noe som forsåvidt høres helt greit ut pr i dag, selv om 500+ høres mye bedre ut!
Eg har gjort noen dumme trades og var med i NANO siden 2015. Men eg er SJELEGLAD eg ikke trykte på salgsknappen da nano stå i 10 kr, det var RETT før. 20000 aksjer da ville ikke gjort noe særlig men om dette når går veien er det et fint hus de fleste plasser i landet…
Ikke dårlig husk det, tydeligvis 17,6mrd Dog viktig å merke seg at vi må ha suksee i 2FL med Archer og ha en brennhett pipe med Alpha i gang for å nærme seg en god MCAP. Når jeg gikk inn i NANO 2016 så opererte jeg med tallet 384,- husker ikke helt regnestykket og det er noen emisjoner siden
Tenker fortsatt at basecase er 40% av 3FL - 4K pas pr. år og 10K$ pr mnd MDOR.
Edit: for å regne om betyr det 5,4 mrd årlig på Betalutin 3FL alene
Skal man følge historien så burde man selge før kvartalspresentasjon… hmm, balls of steel på de personene som tørr det denne gangen.
Det sa Healthcap i 2015 og den gang var pipen mye mindre enn den er i dag.
Nå har vi Archer-1 og MZL samt at Betalutin oppregulerer CD20.
Det har økt verdien betraktelig spør du meg, men så har vi hatt 2 emisjoner etter dette så den virkelige aksjekkursen er dermed blitt lavere fordi vi deler på flere aksjer
Nope, må ikke det.
Les studier og rapporter som anbefaler RIT brukt som konsolideringsterapi i DLBCL, FL, MZL og MCL.
“With the higher CR rates and longer Progression Free Survival (PFS) times observed in patients with FL and DLBCL, as well as encouraging early data from MZL and MCL consolidation trials, RIT appears to have an important role in the treatment of patients with NHL.”
https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm
Markedet kan i et bullcase beløpe seg til over 60k pasienter bare i US hvis dette blir en realitet. Så der er ikke rart at Nano har momentum om dagen!
Og enda har ikke dette faktumet blitt ordentlig diskutert på TI eller HO, rett og slett fordi Nano er blitt litt glemt.
Som sagt, jeg tror Novartis kjøper Nano, før eller siden.
Denne linken er gull for de som snuser litt på caset nå, spekket med godbiter
https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm
Radioimmunotherapy review article http://bit.ly/d181ic
«Currently in the United States, RIT is mainly used in the salvage setting; however, emerging data suggest that to enhance patient benefit, RIT should be administered earlier in the treatment of follicular lymphoma»
Håper du får rett.
Forsåvidt så driter jeg i om Odd Børretzen kjøper Nano, og får de til å lage måkegift, bare prisen blir go-zillions of dollars!