Saken er også i NANOS tilfelle som vi vet står ovenfor kapitalinnhenting, at jo høyer kursen blir jo mindre blir frykten for denne.
Entusiasme? Må være en underdrivelse. Kan vel knapt kalles noe annet en Eufori det som ble bedrevet den gang
Siden du messer så fælt om Novartis, Vivo, så får jeg dra fram mitt anfall av poesi fra gamle dager (bare synd jeg ikke er inne atm):
Nydelig!
Kan være det, men så hadde vi også en kursutvikling som bidro sterkt til at flere av oss ble euforiske. Det var jo en del som forsøkte å time inn og utgang for på den måten å øke antall aksjer. Men en del av dem fikk seg noen stygge overraskelser og ble sittende på utsiden for godt. For det var ikke mange pust i bakken kursen tok fra midten av august og frem til 3 des 16. Det gikk så og si raka vegen rett til himmels.
Vi kan jo håpe og tro at vi nå ser forspillet til en tilsvarende kursutvikling utover høsten 2020.
Næmmen jøsseland og hav…
London, lenkesjæfen sjæl - velkommen tilbake
Gikta slo til igjen
Sikreste tekniske nanosignalet på forumet
Høsten blir uvanlig lys
Dette! Høyere kurs er en selvforsterkende effekt!
Hva skjer i Nano om dagen?
Kursen bare opp, volum er det også, og til og med Londonmannen er tilbake!
Da tar vi en reprise fra 2016 med 10-gangen fra dagens nivå, så er jeg tålig happy!
Velkommen tilbake. Har holdt av plassen din i masta. Du kan komme opp, om du legger igjen ropperten på dekk
dæven vi var langt nede sist jeg kommenterte… endelig over 30 igjen <3 er det en ting jeg har lært av NANO så er det tålmodighet
Takk! Hyggelig å være tilbake når man får en slik hjertelig velkomst fra mastegjengen! Imponert over at enkelte av dere har vært med hele veien. Det vitner om en tilnærmet religiøs tro på at NANO skal lykkes. Og sant og si så har vel NANO aldri vært nærmere målstreken enn hva de nå er.
Nok en gang takk for velkomsten!
Ang. master, lenking, kjetting, og hengelåser: Jeg anbefaler ikke å svelge nøkkelen - den er vond å svelge, kan ha en opprivende effekt i tarmsystemet, og må nødvendigvis ut igjen. Mye smartere, og sikrere når det gjelder langvarig fastlenking: Kast nøkkelen over bord.
La det for guds skyld ikke bli noe HO fakter her da dere ! Var nok av det høsten 2016
I euforiske tilstander er det en del av pakka Alle får ta ansvar for sin analyse, så vet man hva som er tull og ikke.
Helt i orden det, men master og nøkkler har vi vel hørt nok om eller ??
Omsatt for 39 MNOK med 10 % stigning i dag og 8 % i går. DET er sterkt!
Jepp.
Dette har garantert en sterk driver
Hva den driveren er vet vi foreløpig ikke.
- nye ledelse som innfrir
- FT x 2 , ODD og patenter
- godkjent endring i protokoller
- kjøpssignaler / teknisk
- blablabla
Men; min erfaring er at noen vet alltid noe, og mine antagelser nå er:
- man ser økt inklusjonstakt
- partnersamtaler
- FDA signaler ift veien videre
- Archer er ferdig i fase1
Kjør debatt
Steg nano 8% i går? Tror det var 4,1%
Salgspresset er tilnærmet fraværende etter denne bratte oppgangen
for å lukke på en høy i dag også
Ja ja får slenge meg på velkomsten tilbake jeg også da LM.
Har vært jævelig mange mørke dager og Gud veit hvor mange ganger jeg har tenkt å selge for å kjøpe tilbake billigere.
Hver gang får jeg bare angst fordi hode mitt tror, at gjør jeg d så kan du banne på at det kommer en superglad mld.
Så for meg så har jeg hengt i masta siden 2015, men d er en viktig forskjell fra den gang.
Nå eier jeg nesten dobbelt så mange aksjer i Nano som den gang. Jeg har kjøpt for all ledig kapital fra 40 og nedover så jeg er godt rustet i forhold til utvanningen som har vært.
I tillegg har jeg kjøpt en bunke på rundt +/÷ 20 tallet for å dekke opp for en mulig utvanning til på 20%.
Ligger mao i forkant en mulig emisjon og slik det ser ut nå så var d faktisk lurt.
Vel vel LM, får håpe du ikke forlater skuta nå før vi er på utenlandske hender eller blir et Norsk biotek utbytteselskap av dimensjoner.
Dette blir en utrolig spennende høst.
Skal vi håpe på en Archer-1 mld dagen før Q2?
Kommer d inn positivt så tar d fyr i brakka og stemningen på Q2 blir alt annet en anspent som de siste par årenes Q har vært.
Nano til Dovre faller har vært mitt slagord siden 2015 og d er d ingen grunn til å forandre på.
Lykke til alle sammen!