Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Flott du er med igjen Londonmannen!

Jeg har selv i år sittet i ro ned til under 10 kr. Men kjøpt meg opp igjen ettet hvert som kursen har hentet seg inn igjen. Tror det kan skje overraskende ting i Nano utover. Jeg er spesielt imponert av kombobehandlingen med Rituximab og muligheten for at det blir en standard oppfølgningsbehandling for alle grader av NHL. Dagens markedsverdi for Nano er uansett alt for lav etter min forståelse.

8 Likes

De gamle et fortsatt eldst, og Tixis er jo veteranen her i så måte.
Merlin og London tok jo en tydelig exit, men det er gledelig å se dere i vinden igjen!

Det borger for mange grundige og solide refleksjoner i høst.

Det gledes!

Masten står, og det er utvilsomt ny vind i seilene

3 Likes

Hyggelig gutter.

Men vær så snill å kutt ut seilskuteanalogiene denne gangen :see_no_evil::see_no_evil:

Tror alle gamle Nano aksjonærer er møkk lei alt som heter master og binding.

4 Likes

For ikke å glemme «toget på perrongen» som skulle gå flere ganger i 2016, 2017 og 2018

6 Likes

Hvor er Uredd? Bare han som mangler nå,

Londonmannen burde jo bli sparka ut som aksjonær siden han knakk masta og brøyt ut av lenkegjengen! :wink:

3 Likes

Netromo
Point taken.:wink:

@invivo - kanskje på tide å paste rit-snadderet her igjen så vi får brutt opp tråden litt ? :wink:

Tror han reiste med det toget og gikk av på feil stasjon…

1 Like

Må egentlig le litt av all hausingen her inne. Nano har riktig nok gått noen prosent i senere tid og det muligens både med og uten grunn. Personlig avventer jeg enda en emisjon før inngang. Nå takker alle hverandre for å ha stått i uværet. Å gamle kjente hausere kommer igjen til syne. Er det noe jeg har lært siden 2016 så er det å stå selv for egne valg, ikke hør på forumet verken her eller hegnar, sikre gevinst dersom mulig å ta et tap før det er for seint. Ønsker dere alle lykke til. For min del sees vi på aksjonærlisten litt lengre ned i pipen.

8 Likes

Here you go

https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm

1 Like

Jaja, du kunne kjøpt nano under tieren for noen mnd siden. Men for all del, vent på emisjonen din du :blush:

4 Likes

Må egentlig le litt av slike som deg også som plutselig dukker opp når ting endelig starter og gå riktig vei for de fleste.

Emisjon-spøkelset må for all del henge over deg, men det blir du ikke kvitt før selskapet tjener penger og da er det mest sannsynlig for sent å kjøpe. At enkelte ikke evner å forstå at disse selskapene baserer seg på å hente penger for drift og videre utvikling får stå for deres regning. :blush:

5 Likes

Ja men det nekter jeg heller ikke for gjør jeg vel? Det viktige her er at folk forstår at det vil komme etter alle solemerker. Samtidig er det lett for mange å skulle springe etter siste dagers stigning. Enda viktigere lett å hive seg på de øvrige uttalelsene hvor gamle hausere igjen melder sin ankomst etter lengre tids fravær. Mitt eneste råd ta selv ansvar for dine investeringsvalg. Sitt gjerne gjennom alt men ikke lytt og stol på andres lovprising og hausing.

3 Likes

Min mening er at Nano går på den største fundamentale derisken man kan få utenom godkjenning – passert interrim… Dette iblandet andre gode fundamentale news (inklusjonskriterier, fast track, ODD, dosevalg) tror jeg er det som driver stigningen…
Har sagt det før og sier det igjen… Store fundamentale derisk belønnes ofte over tid… Dvs virker som det er en treghet i markedet ift å gå inn etter slike nyheter(noen gjør grundige due diligence på selskaper), men når det først skjer, så kan det skje en reprising over lengre tid… Eks Nano høst 16 med store news (inkl late breaking abstract) vår 16, Pcib 16/17 med store news tidlig høst 16 (inkl late breaking abstract)… Pho post Asieris…

Hvordan finansieringen framover kommer er vanskelig å være bombastisk på. Emisjon er jo åpenbart et alternativ. Partner er igrunnen også et ganske åpenbart alternativ nå som interrim er passert. Det er vel de to mest åpenbare alternativene i mine øyne ift finansiering. Gjerne en rettet emisjon inkl i partneringbiten.

Oppkjøp er også en mulighet på dette stadiet - InVivo har jo vist veldig klare likheter mellom hvor i løpet Endocyte var, hvordan finansieringen stod til og at strategiske grep ble gjort like før Novartis kjøpte dem opp og Nano er veldig lik i så måte med unntak av at Nano eier produktet helt selv uten en tredje part involvert. Vi vet hvor mye Novartis satser innen RIT-segmentet og beta-emitteren Lu-177 har de allerede hatt suksess med gjennom Lutathera.

16 Likes

Velkommen tilbake, London! Har selv vært lenket fast siden 2013 og kastet nøkkelen over bord den gang. Har siden bare økt beholdningen. Håper du holder løpet ut denne gangen, forhåpentligvis trenger du ikke vente mer enn et par år :slight_smile:

2 Likes

Uredd1 er nok fortsatt med. Han har jo alltid sagt at 15/40 var det man burde gå for. Han var forøvrig også en sann poet med sin tog-roman vedr Lugano.

3 Likes

Må jo gi Uredd1 rett i hans vurdering av at 20/100 var et feilspor som ville koste selskapet unødig tidsbruk og ressursbruk. Men såvidt jeg husker var ikke ledelsen alene om å gå det løpet. Og det er mulig at det kunne blitt et hinder senere i prosessen dersom de ikke hadde avklart 20/100 alternativet.

Men nå er dette historie og vi får lite gjort med den saken. Det viktige nå er at man står igjen med 15/40 og kan sette fullt trøkk på det sporet.

4 Likes

Var vel på anbefaling fra fda. Det å ikke fulgt anbefalingen ville vel potensielt blitt svært problematisk ned i veien kan jeg se for meg

2 Likes

Bla, bla, bla. Husker dere AAA?
Novartis kjøpte biotech basert på lutetium.
Ca 4 milliarder dollar var den kjøpesum.

2 Likes