Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Når de etterhvert skal søke om godkjennelse, så kommer 20/100 til å ligge som en del av forskningsmaterialet og gi verdi der i seg selv, pluss at selskapet også garantert har lært mye om medisinen ved å kjøre de to løpene.

Ingen vits i å grave seg for mye ned i etterpåklokskap, det var bred oppslutning om å prøve.

9 Likes

Ser den og enig i at det hjelper lite å forsøke måke snøen som falt forrige året👍

Spennende å se om oppturen fortsetter i dag.

Kjøpsmulighet fra start, så oppgang utover. Vent å se🤞🏼

rimelig store poster går unna… fint å se på :heart:

4 Likes

Drøyt volum i åpningsminuttene her.

Veldig stor aktivitet ja! Spent på hvem som brenner seg på stolleken framover. Rykk som i går er kjedelig å sitte ute av. Der går småtradene ut av vinduet, selv om det frister veldig å hoppe litt inn og ut.

Apropos uredd så var han jo enig med meg i at man heller burde gått for 20/60 om man først skulle ha et alternativ, men 15/40 ser jo ut til å fungere utmerket i Archer-1, og det er jo det viktigste. NANO har for øvrig aldri fått betalt for de oppsiktsvekkende resultatene i denne studien, men tror potensialet som ligger her etter hvert vil bli gjenstand for større fokus.

5 Likes

For å oppnå ett best mulig alternativ tenker du?

Det kan ha vært en taktisk lur ting av Nano å gå for ett alternativ 20/100 som FDA mulig har hintet frem om. Altså, “vi gjør som dere ber om” kontra å ha to alternativ det kunne vist seg å være vanskeligere å velge mellom.

Evt måtte gått videre med begge( 20/60 og 15/40) hele veien til read out. Det kunne blir hodebry ved read out og ikke minst kostet tid og penger.

For egen del og investering, er jeg fornøyd med at dem landet 15/40 slik selskapet selv mente er beste dosering med sjanse for best resultat.

3 Likes

Stile fra menigheten i dag , har dere solgt i dag ?

Kjøpt :facepunch:

Hva med deg? Gleder du deg over at aksjen er litt ned etter å ha steget 50 % siden tidlig i august?

image

3 Likes

Neida, vi er så avslappet til aksjen at på fredag tar vi fri.

1 Like

…ja etter å ha sittet i 4år når vi nå nærmer oss mål så solgte jeg i dag pga det store kursfallet :rofl:

3 Likes

Stille ?:joy::joy::joy:

Folk er nok bare litt opptatt med å telle penger.

Hahaha…

Nei men dette går fint.
Med mindre du venter inngang på 14-16 da, da kan jeg ikke love at det går så greit.

Nei det er en god dag, og vi skal videre opp.
Noe turbulens må man regne med, ingen grunn til å legge hodet mellom knærne av den grunn

Kjøpte litt i dag også

Apropos billig inngang. Våren 2016 var det også en luring som mente han skulle komme seg inn på kurs under kr 10,-. Utover høsten 2016 ble det stille fra den kanten. Men foglanen vet, kanskje han slo til da kursen i NANO hadde seg et svalestup ned på 10-tallet tidligere i år. Nok et bevis på at dersom man har tålmodighet nok i aksjemarkedet, så kan det merkeligste inntreffe.

Men man må ikke tro at kursen beveger seg langs en rett linje oppover. Det vil alltid være større og mindre korreksjoner. Dog var de svært beskjedne på oppturen vi hadde høsten 2016. Om det samme skjer denne gangen er helt umulig å si noe sikkert om før i januar 2021.

Ønsker folket en riktig god helg!

Ja ja det var vist pump and dump

ja hypen er over for denne gang… nå skal vi alle handler på 8-9kr

Du savner Spått-Ånn så hardt du kaei!

Det er langt mellom de rette linjene :joy::joy:

Men det er åpenbart at dersom det blir fyr i fjøset og gode signaler fortsetter å komme, så er den lansiktig oppadgående.

Svikter leveransene fremover og vi ender på den negative flowen igjen tar det ennå litt tid.

Jeg tror ikke det.

Tror Vegard beider har satt shorten

2 Likes

er så mange ting som er morsomt med den setningen der

1 Like