Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Neida, vi er så avslappet til aksjen at på fredag tar vi fri.

1 Like

…ja etter å ha sittet i 4år når vi nå nærmer oss mål så solgte jeg i dag pga det store kursfallet :rofl:

3 Likes

Stille ?:joy::joy::joy:

Folk er nok bare litt opptatt med å telle penger.

Hahaha…

Nei men dette går fint.
Med mindre du venter inngang på 14-16 da, da kan jeg ikke love at det går så greit.

Nei det er en god dag, og vi skal videre opp.
Noe turbulens må man regne med, ingen grunn til å legge hodet mellom knærne av den grunn

Kjøpte litt i dag også

Apropos billig inngang. Våren 2016 var det også en luring som mente han skulle komme seg inn på kurs under kr 10,-. Utover høsten 2016 ble det stille fra den kanten. Men foglanen vet, kanskje han slo til da kursen i NANO hadde seg et svalestup ned på 10-tallet tidligere i år. Nok et bevis på at dersom man har tålmodighet nok i aksjemarkedet, så kan det merkeligste inntreffe.

Men man må ikke tro at kursen beveger seg langs en rett linje oppover. Det vil alltid være større og mindre korreksjoner. Dog var de svært beskjedne på oppturen vi hadde høsten 2016. Om det samme skjer denne gangen er helt umulig å si noe sikkert om før i januar 2021.

Ønsker folket en riktig god helg!

Ja ja det var vist pump and dump

ja hypen er over for denne gang… nå skal vi alle handler på 8-9kr

Du savner Spått-Ånn så hardt du kaei!

Det er langt mellom de rette linjene :joy::joy:

Men det er åpenbart at dersom det blir fyr i fjøset og gode signaler fortsetter å komme, så er den lansiktig oppadgående.

Svikter leveransene fremover og vi ender på den negative flowen igjen tar det ennå litt tid.

Jeg tror ikke det.

Tror Vegard beider har satt shorten

2 Likes

er så mange ting som er morsomt med den setningen der

1 Like

Fort gjort å glemme at høsten 2016 da aksjen ganske raskt steg til 129 kr så kom det flere kraftige korreksjoner ned, både fra 30 til 20 og fra 40 til 30, så det er regelen mer enn unntaket at aksjen faller mye tilbake underveis også i de tilfeller der de lange linjene har ført til en solid oppgang. Selv der større fisker skulle være på vei inn så passer de jo på å legge inn en og annen kunstpause for å lokke frem selgere.

Og mens jeg skrev gjorde aksjen et lite hopp tilbake, he, he.

Nordic Nanovector ASA: Invitation to Second Quarter and First Half 2020 Results Presentation and Webcast

Har de glemt å angi datoen for Q2 på børsmeldingen eller er det jeg som må pusse brillene? :slight_smile:

Meldingen mangler dato for presentasjonen.
På hjemmesiden står det at datoen er Thursday, 27 August 2020,

1 Like

Går fort i svingene hos NANO nå :grimacing:

Hven gjør ikke det? Han skyller meg forresten el øl på holmenkollen, eller noe i den dur

…det er fredda riktignok men greit å ta med dato :slight_smile:

Edit: Forbereder nok andre børsmeldinger samtidig, vi vet jo hva stille periode i NANO har betydd. :crossed_fingers:

Yes og det har ikke vært mye sommerferie på NANO ansatte