Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Fort gjort å glemme at høsten 2016 da aksjen ganske raskt steg til 129 kr så kom det flere kraftige korreksjoner ned, både fra 30 til 20 og fra 40 til 30, så det er regelen mer enn unntaket at aksjen faller mye tilbake underveis også i de tilfeller der de lange linjene har ført til en solid oppgang. Selv der større fisker skulle være på vei inn så passer de jo på å legge inn en og annen kunstpause for å lokke frem selgere.

Og mens jeg skrev gjorde aksjen et lite hopp tilbake, he, he.

Nordic Nanovector ASA: Invitation to Second Quarter and First Half 2020 Results Presentation and Webcast

Har de glemt å angi datoen for Q2 på børsmeldingen eller er det jeg som må pusse brillene? :slight_smile:

Meldingen mangler dato for presentasjonen.
På hjemmesiden står det at datoen er Thursday, 27 August 2020,

1 Like

Går fort i svingene hos NANO nå :grimacing:

Hven gjør ikke det? Han skyller meg forresten el øl på holmenkollen, eller noe i den dur

…det er fredda riktignok men greit å ta med dato :slight_smile:

Edit: Forbereder nok andre børsmeldinger samtidig, vi vet jo hva stille periode i NANO har betydd. :crossed_fingers:

Yes og det har ikke vært mye sommerferie på NANO ansatte

Nordic Nanovector ASA: Invitation to Second Quarter and First Half 2020 Results Presentation and Webcast - correction

2 Likes

Så IR leser TI :+1:

1 Like

Fredagsstemning hos NANO.

Noen som har forberedt noen spm. til Q&A?

1 Like

Hvis vi ikke får svar på hvilke land som har godkjent de nye kriteriene så blir det spørsmål rundt det fra meg ihvertfall.

Edit: Dette tror jeg de vil redegjøre på presentasjonen, men man vet aldri.

1 Like

Hva dosevalg vil ha å si for rekruttering (hvor mange kreves? Evnt hvorfor forventer man høyere inklusjonshastighet som følge av det?), noe om MZL hadde også vært etterlengtet og gjerne noe utdyping rundt muligheter innenfor konsolideringsterapi…

1 Like

Hva som skjer med Archer-1. Helt uforståelig at de får rekruttert pasienter.

2 Likes

Det er betimelig også med ett spørsmål knyttet til innsidekjøp.

• Gitt at kriterier for «holding stocks equal to» ble løftet frem som ett sterkt moment i restruktureringen for å sikre langsiktig kompetanse, så bør det kommenteres at vi ikke har sett kjøp.
    Spesielt på de nivåene vi har hatt, som burde fremstå svært gunstige hvis man har tro på selskapet

Kan vi egentlig forlange at det blir kjøpt av insidere ?

1 Like

Insidere kan kun kjøpe når de ikke har annen informasjon enn det som er allment kjent.
Min tolkning er at styret la om strategien da Bravo/Rodkjaer gikk, til det å ikke å ta produktet til markedet selv, men søke partnerskap og evt. endre på eierskapet. I en slik situasjon der styret og ledelse kjenner til en pågående prosess som ikke er allment kjent har de ikke lov til å handle aksjer.

3 Likes

Jeg er helt enig i at det trolig er helt åpenbare grunner til at innsidekjøp ikke har vært mulig.
Det er det sannsynligvis også nå, gitt kjennskap til inklusjonstakt og protokollendringer som er ukjent for markedet men ikke for selskapet.

Mulig foregår det også samtaler om andre ting, som partnerskap ol.

Uansett, syntes jeg det kunne være ett betimelig spørsmål å stille.

1 Like

Så på en måte, så er det helt greit at vi ikke har sett noen innsidekjøp på en stund .:slight_smile:

1 Like