Så IR leser TI
Fredagsstemning hos NANO.
Noen som har forberedt noen spm. til Q&A?
Hvis vi ikke får svar på hvilke land som har godkjent de nye kriteriene så blir det spørsmål rundt det fra meg ihvertfall.
Edit: Dette tror jeg de vil redegjøre på presentasjonen, men man vet aldri.
Hva dosevalg vil ha å si for rekruttering (hvor mange kreves? Evnt hvorfor forventer man høyere inklusjonshastighet som følge av det?), noe om MZL hadde også vært etterlengtet og gjerne noe utdyping rundt muligheter innenfor konsolideringsterapi…
Hva som skjer med Archer-1. Helt uforståelig at de får rekruttert pasienter.
Det er betimelig også med ett spørsmål knyttet til innsidekjøp.
- Gitt at kriterier for «holding stocks equal to» ble løftet frem som ett sterkt moment i restruktureringen for å sikre langsiktig kompetanse, så bør det kommenteres at vi ikke har sett kjøp.
Spesielt på de nivåene vi har hatt, som burde fremstå svært gunstige hvis man har tro på selskapet
Kan vi egentlig forlange at det blir kjøpt av insidere ?
Insidere kan kun kjøpe når de ikke har annen informasjon enn det som er allment kjent.
Min tolkning er at styret la om strategien da Bravo/Rodkjaer gikk, til det å ikke å ta produktet til markedet selv, men søke partnerskap og evt. endre på eierskapet. I en slik situasjon der styret og ledelse kjenner til en pågående prosess som ikke er allment kjent har de ikke lov til å handle aksjer.
Jeg er helt enig i at det trolig er helt åpenbare grunner til at innsidekjøp ikke har vært mulig.
Det er det sannsynligvis også nå, gitt kjennskap til inklusjonstakt og protokollendringer som er ukjent for markedet men ikke for selskapet.
Mulig foregår det også samtaler om andre ting, som partnerskap ol.
Uansett, syntes jeg det kunne være ett betimelig spørsmål å stille.
Så på en måte, så er det helt greit at vi ikke har sett noen innsidekjøp på en stund .
Vær så snill , ikke spør om hvorfor insidere ikke kjøper aksjer.
Det finnes ingen svar på det som har noen verdi for noen.
Jeg blir så flau på andres vegne hver gang det skjer og det er den verste form for flauhet!
Synes folk kan få spørre akkurat de spørsmålene de vil. Så kan man heller la være å svare istedenfor å påta seg moderator rollen igjen.
Edit: …og ja100 grunner til at de både lar være å kjøpe eller evt. kjøper. så det sier ingenting
Håper virkelig de er litt mer kritiske til hvilke spørsmål som vil bli besvart på webcast. Alt for mye tull burde ha blitt filtrert ut.
Er det innafor å spørre om de tror det er mulig å komme seg inn igjen på 16 kroner?
Spør om det blir emisjon eller partner😝
A presentation by the Nordic Nanovector’s senior management team will take place
the same day at 8:30 am CEST at: Thon Hotel Vika Atrium, Munkedamsveien 45, 0250
Oslo, Meeting Room: Vika Auditorium.
Vil du stille kritiske spørsmål som de må svare på, så kan du møte opp også ser det ut som
Spør om efficacy data fra interim😃
Jeg tipper kursen i morgen kommer til å starte på samme nivå som i dag og holde seg stabil frem til lunch. Mot slutten kommer kursen til å ende der vi startet. Alt dette med meget lavt volum.
God helg til deg også