Vær så snill , ikke spør om hvorfor insidere ikke kjøper aksjer.
Det finnes ingen svar på det som har noen verdi for noen.
Jeg blir så flau på andres vegne hver gang det skjer og det er den verste form for flauhet!
Synes folk kan få spørre akkurat de spørsmålene de vil. Så kan man heller la være å svare istedenfor å påta seg moderator rollen igjen.
Edit: …og ja100 grunner til at de både lar være å kjøpe eller evt. kjøper. så det sier ingenting
Håper virkelig de er litt mer kritiske til hvilke spørsmål som vil bli besvart på webcast. Alt for mye tull burde ha blitt filtrert ut.
Er det innafor å spørre om de tror det er mulig å komme seg inn igjen på 16 kroner?
Spør om det blir emisjon eller partner😝
A presentation by the Nordic Nanovector’s senior management team will take place
the same day at 8:30 am CEST at: Thon Hotel Vika Atrium, Munkedamsveien 45, 0250
Oslo, Meeting Room: Vika Auditorium.
Vil du stille kritiske spørsmål som de må svare på, så kan du møte opp også ser det ut som
Spør om efficacy data fra interim😃
Jeg tipper kursen i morgen kommer til å starte på samme nivå som i dag og holde seg stabil frem til lunch. Mot slutten kommer kursen til å ende der vi startet. Alt dette med meget lavt volum.
God helg til deg også
Tipper du får rett, tror det skjer både i morgen og søndag, på nix volum
Imorgen skal nok bli gigantisk handel heee
Kunne også tenke meg en utdyping om dosevalget – hvilke spesifikke grunner lå til grunn – og hvordan så Mdor ut for henholdsvis 15/40 og 20/100 i Lymrit…?
Vil høre mer om alpha37 og samarbeidet med OranMed.
Noen som har tid til å lage en liten smørbrødliste med spørsmål og sende over til IR i helgen forresten?
Så kan de forberede litt bedre svar.
Jeg er opptatt i helgen, så har ikke tid til å gjøre det selv
Tok meg friheten;)
Ref interim…
Vær så snill @vegar_beider… ikke snakk om at noe noen andre på dette forumet sier gjør DEG flau
DET skaper den verste form for flauhet😅
16 er rett rundt hjørnet, slapp av
Alle vet at mye informasjon ikke sies med ord, men avsløres av kroppsspråk.
Selvsagt kan ingen kommentere ift innside
Selvsagt kan ingen kommentere interimresultater
Selvsagt kan ingen kommentere partner/ emisjon
Men kollektiv entusiasme er vanskelig å skjule
Dette var selvsagt mye mer fremtredende med Superhappy, men opplevelsen så langt er at Nieba og Egbert er langt mer tilbøyelig til å svare saklig på direkte spørsmål enn vi har sett tidligere.
Derfor; det finnes ikke dumme spørsmål, det finnes bare dumme aksjonærer…
Som selger alle 200 aksjene sine og venter på inngang på 16 mens resten av verden går videre
Synes det er legitimt å stille spørsmål ved manglende innsidekjøp der vi er nå.
Aksjekursen har tidvis vært utbombet og har ikke reflektert de underliggende verdiene. Når styret og ledelsen tar aktive og relativt enkle grep (ref MZL, protokollendring etc) for å synliggjøre aksjonærverdiene, så skulle man tro at de ville bruke muligheten til å plukke aksjer om de så har tro på å få igjennom disse endringene med positive følger (som delvis gjenstår å se).
Nano har nå roughly 2 kvartal igjen før kassa er tom. Likevel lar de være å hente penger når kursen står betydelig over forrige emisjonskurs (22kr), med godt momentum og volum. Dette tyder på én ting - at selskapet venter på flere gode nyheter i tiden fremover. Samtidig er det slik i biotech at usikkerheten er stor, og de fleste selskaper vil ikke nøle med å hente penger når behovet er der og muligheten byr seg.
Så da er spørsmålet - tatt i betraktnings fravær av innsidekjøp, skrikende pengebehov og den siste tids kursutvikling - jobber Nano med å sikre penger på annet vis?
Jeg mener at sannsynligheten for dette er stor. Selskaper er svært nær filing og vi vet den strategiske matchen er tilstede for flere av BP’ene der ute. I tillegg har Nano behov for en partner - det er altfor risky å ta dette til markedet selv, og det begynner etterhvert å bli knapt med tid, spesielt hvis de skulle få godkjenning på rundt 100 pasienter.
Lykke til med å komme inn på 16kr, @vegar_beider.
22 aug 2019:
Malene Brondberg, Nordic Nanovector ASA - VP of IR & Corporate Communications [26]
And then are you and the management team planning to buy shares now?
Eduardo Bravo, Nordic Nanovector ASA - CEO [27]
We cannot comment on that.
Vi skal jo ikke stille dette spørsmålet på q2 da, @vegar_beider. Det jeg prøver å fortelle deg er at en emisjon på dagens nivå må du nok se langt etter. Her venter styret/ledelsen større nyheter fremover.
Takk for gode, interessante og essensielle vurderinger. Ingen tvil om at de siste måneders grep burde gjøre NANO svært interessant for insidere å kjøpe seg opp i. Når så ikke skjer er det all mulig grunn til å anta at det er noe formelt som hindrer dem.
At et selskap med relativt kort runway til pengekassen må ha påfyll, heller ikke har valgt å utnytte de siste ukers opptur, 34,3% siden onsdag 5 august, er en smule pussig.
Så ja, det er flere tegn i tiden som tyder på at det skjer noe bak kulissene som hindrer insidere å selge/kjøpe NANO aksjer. Hva angår påfyll av pengekassen, så er ikke fravær av en emisjon så langt i august, noen garanti for at det ikke kommer en den nærmeste tiden.
Men man kan ikke utelukke at en mulig pågående prosess også vil/kan ende i tilgang til kapital uten å måtte gå via emisjon.
Spørsmålet er da, vil vi få avklaring før presentasjon av Q2? Vel, det er ikke mange dagene til. Men sett at det pågår en slik prosess, hvordan skal ledelsen unngå å røpe noe under presentasjonen, Q&A eller Radiumpodcast?
Vi går en spennende uke i møte!
Tror det vil gå måneder med forhandlinger og planlegging før det signeres en avtale, men jeg mistenker at de har jobbet med dette en stund (ref betrakninger rundt innsidekjøp) og at de muligens har planlagt signing kort tid etter interim.