Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Innlegg fra 13 juli i år:

Ser ut til at det blir totalt 6 og ikke 9 pasienter.

Svar fra Malene hvor jeg spør om dette:

Many thanks for your mail and your continued support.

The Archer-1 study was primarily designed to measure the safety and tolerability of the Betalutinplus rituximab combination, and secondarily to capture preliminary data on its efficacy hence confirm in the clinical setting the synergistic effect which was earlier observed in preclinical models, so as to support a subsequent phase 3 study targeted to a 2L label extension. The study also included a series of immunological tests, the results of which may help elucidate the combined mechanism of action. There are three patients in a cohort. We stated at the Q1 that we are still missing two patients in cohort number two.

The recruitment of patients in the study, following the completion of the first cohort, has been slower than expected despite the good data from the first cohort. We are still behind the rationale for this combination, but has taken a decision to pause, after the first two cohorts when fully enrolled, to decide what is the best way forward, in particular regarding the clinical development strategy to secure a 2L FL label extension.

Have a good evening,

Malene

6 Likes

Kvartalspresentasjoner har historisk sett vært triste greier, men denne gangen skal jeg ikke selge meg noe ned i forkant.

Dette (etter min mening) pga. manglende emisjon i etterkant av interim. Finner det merkelig at de ikke velger å hente kapital med den økte omsetningen som har vært i etterkant. Av strategiske grunner tror jeg at de sitter på noe annet de mener er kursdrivende og/eller en annen måte å hente utviklingsmidler på.

1 Like

I dag er det til nå brukt 21 mil på å kjøre ned kursen

Sistemann ut har tapt virker det som.

Har du oppdaget Nano i dag ? :rofl:

Godt å se at det er flere enn meg som ser med hvilket styrke det er bak manipulering av NANO kursen. Så da er det flere spørsmål som melder seg.
Hvorfor ?
Hvem ?
Og hvor vil de ha kursen ?

Sjekk top 50 aksjonærlista , så er dette ikke noe å stresse med :slight_smile:
Noen må ta gevinst , sånn er det bare …

1 Like

eller tap :wink:

Godt lenkegjengen er tilbake :sunglasses:

1 Like

Du antydet vel noe på ta tråden her om dagen ,så nå er vi jo straks der

Tilbake på jobb nå Kaei :joy:

Rykter om emisjon som sender ned kursen eller? Hater meg selv akkurat nå for at jeg solgte gullaksjen pcib og gikk inn her.

“Mastekongen” @Londonmannen s retur til NANO tråden etter å først ha hausset aksjen i årevis for så å forsvinne er nok grunnen til fallet i dag. Dårlig karma denne fyren tar med seg…:rofl::rofl::rofl:

1 Like

Takk for det. :crazy_face:
Til din info kjøpte jeg meg yutterligere opp i NANO. Hyggelig at enkelte ønsker å forære sine aksjer til en pris som lå inder den jeg gikk inn igjen på i forrige uke. Men jeg sier aldri nei takk til å få snittprisen ned.

4 Likes

Mange dyktige spikersuppe kokker her. Tror dere det er unormalt å ta gevinst etter en oppgang på 30+% på 1 mnd.?

Kommer sikkert til å svinge en god del denne uken i forkant av Q2. Mange store spørsmål som folk håper skal bli besvart, venter litt mer forventningspress enn vanlig for Q-rapport så dette blir spennende.

1 Like

Er helt ok å ta gevinst etter siste tids oppgang! Har jo sett lignende tendens den siste uken, litt nedover på formiddagen og så oppover på ettermidagen etter US åpner.

Tror også dette er gevinstsikring, pullback for å finne nytt støttenivå. Godt å se godstemningen er tilbake i Nanotråden. Dropper på -7-10% intradag er jo de fleste som har vært lenge i Nano vandt med. Jeg sitter for første gang siden 2016 helt uten Nano. Gikk helt ut på fredag. Dette er rett og slett rent teknisk fundert. Tenker jo å komme meg inn igjen før neste etappe tiltar, om det blir før eller etter Q-tallene vil chartet forhåpentligvis vise.

1 Like

Det er vel en viss motstand på rundt 27-28 som var nivået en stund før den spratt opp før helgen?

Bingo… :slight_smile:

1 Like

nedover til 26,70?