Dunkel
Jepp. Økte faktisk min beholdning i går og har nesten like mange aksjer som jeg hadde på det meste høsten 2016. Bare til en betydelig lavere snittkurs. Gleder meg til høsten. En reprise på 2016 ville berre vært lækkert.
Kan det tenkes at vi er vitne til en desperat short inndekning ? Det vil i tilfelle være en utspekulert plassering av short på mange forskjellige “hender” for å være usynlig under 0,5 %
Etter min mening brukes det betydelige ressurser for å få kursen ned. Er jo gjennomgående bruk av 750 poster som presser kursen nedover når det er mulig. Det dukker opp salgs poster som blir borte etter få sekunder.
Mulig noen kan klargjøre rundt dette men er ikke grensen 0,1% nå midelrtidig ifbm de spesielle tidene?
Eller er 0,1% kun for rapporteringen til FT også viser de bare 0,5 % poster offentlig?
Edit: Jeg tror det smeller ganske snart, undres fortsatt over at FT MZL og interim ikke har gitt mer. Men tillit tar tid og i så måte er Q2 mer spennende enn noen gang.
Edit2: @Teejay - hva sier gikta? - det mest pålitelige signalet spør du meg
Nettopp, tror tillit er nøkkelordet her.
Det bør fortsatt være mye å gå på her etter oppdatering i sommer(FT og ODD i MZL, endringer i inklusjonskriterier, vellykket interim). I tillegg har Nano nå entret ‘‘partnersonen’’. Så hvis markedet sitter igjen med et positivt inntrykk etter q2 rapport, så kan det vær duket for oppgang mot 37-39
Enig i det. Tillit er nøkkelen. NANO skjøt ut av startblokkene i 2016 og forventningene var høye. Men de ble ikke innfridd. De siste årene har de stadig måtte forskyve på tidslinjene og de har ikke evnet å rekruttere tilstrekkelig med pasienter til studiene sine. I tillegg opplevde vi en CEO Costa som ikke var åpen rundt utfordringene selskapet hadde og sågår måtte ta sin hatt og gå.
Nytt management synes å ha gjort en meget god jobb og selskapet har det siste året kommet med flere positive børsmeldinger.
Jeg tror nok at tilliten er i ferd med å komme tilbake. Men en god presentasjon denne ukene kan nok gjøre mye til at tidligere investorer kommer tilbake og at nye kommer til. Blir spennende. Slår de til med en partneravtale i høst kan det bli heftig føjulstemning. Så får vi håpe at Dahl sin kone ikke har på gang en oppussing av kjøkken, bad eller ønsker seg en ny bil, slik at vi unngår et nytt insidesalg som kveler en ny oppgang. ;-))
…grensa får gå på ny soffa inntil Beta er på markedet eller vi har en partner som betaler morroa
Nanoeierskapet har gjort meg så rolig og stoisk at jeg trenger fire kopper kaffe før lunsj for å ikke gå bort i meditasjon. Det er jo litt heldig da (kaffen betaler jeg ikke for selv)
Begynt å knyte på deg skoa? Kudos for at du sier ting i forkant og ikke er bitter eller hausser/baisser om du er inne eller ute
And yet…
Håper du har rett
Spennende utvikling siste minuttene. Tanker?
Virket som en sperre. Som funket…
Tipper det er shorts som entrer podiet igjen
Måtte skifte batteri på roboten.
Kan være den nye analysen… Ligger på TA-tråden. Limer den inn her, også.
Samme som kl 10:45… tror ikke den lar seg stoppe så lett
Begynte å knytte skoa men løsnet lissene etter å ha zoomet litt inn på chartet
Jeg er jo positiv til Nano - og har tro på kurser som vil gjøre dagens nivåer til skamme om 1-2 år.
Det har jeg ment siden 2016 (og tatt feil) så ikke hør på meg For å være ærlig så er det befriende å være ute før en kvartalsrapport for engangsskyld. Prøver å holde meg ute så lenge vi ikke lager en ny HH på daily i forkant av rapporten. Blir spennende å se hva de melder her, tror det kan bli retningsgivende ifht. om vi klarer å bevare opptrenden eller ikke.
Magnora gikk 40-50% på en lik tulleanalyse igår fra aksjeanalyser…, ser ikke ut til å bli samme trøkk i NANO. Tenker det kanskje er like greit om den ikke går like mye…
Det kan du skylde på det volumet som brått dukket opp rett over 30;)
Hvorfor tenker du det?
Haha…skjønner deg veldig godt For første gang på lenge har jeg grønne tall på NANO, men vet hvor fort de blir røde igjen (eller enda grønnere). Men så roer jeg meg med at det er tross alt 3mnd til neste gang det kommer Q pres. og det er jo akkurat da det er spennede å være med på reisen.
Mener det er bedre med en sunn og stabil oppgang over tid. Men det gjør meg ingenting om aksjen går 50%, jeg sitter med en bøtte av NANO aksjer.
Ser den. Dagenes ned- og opptur minner en del om tidligere filleristinger av kursen. Hyggelig med oppgang nå. Men er spent på hva som skjer på Q2- presentasjonen. Håper rekruteringen går bedre…