Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Fra side 7:
Complete enrolment of targeted 130 patients (including 100/20 arm patients)

Altså 74 pasienter igjen å rekruttere.

Litt over 6 stk pr.mnd ca 1 år frem det vel ? Høres nesten umulig ut, spør du meg.?!

The company is targeting the readout of three-month top line data from PARADIGME
in H2’2021. This timeline assumes the efficient implementation of the protocol
amendments and other initiatives to increase the rate of enrolment and the
impact of the COVID pan-epidemic on patient recruitment to slowly subside over
the next few months.

Det avhenger det egentlig hva man tror om utviklingen av Covid. De fleste har vel fått med seg at mange land nå opplever en bølge nr 2 - og mange er enda ikke ferdige med bølge nr 1. Hvor lenge dette vil vare til vi får en vaksine er jo umulig å si, og jeg stusset derfor på at guidingen opprettholdes men så nå at de har forbehold om at covid vil avta de nærmeste månedene :face_with_hand_over_mouth:

De har heller ikke nedjustert antall pasienter de må få inn. Hvordan skal de klare dette?

Uansett så trenger de penger fort!

• Total operating expenses for the second quarter were NOK 113.4 million
  • Cash and cash equivalents amounted to NOK 246.2 million at the end of June

It ain’t rocket science brah… :popcorn:

3 Likes

Det er godt mulig, men hvorfor da skjemme en artikkel med all tydelighet å vise at forarbeider til artikkelen er heller slett? Hvordan er det mulig å trekke frem et bilde at en tidligere CEO, og attpåtil en CEO som måtte ta sin hatt og gå? Og. Tillegg til å benytte et gammelt bilde, så klarer de å gi ham en posisjon han aldri hadde i NANO? Slikt gir et slett inntrykk. Ønsker ikke FA å fremstå som troverdig kvalitetsavis? Man kan jo begynne å lure.

trengs mye penger og det ganske snart. Treg innrullering av pasienter = utsettelser

Ja mange forskjellige synspunkter her nå.
Hva tipper dere dagens kurs blir da?

Absolutt ikke umulig det Dunkel. Når alle sitene har godkjent den nye protokollen går rekrutteringen mye raskere. For meg var det godt å få bekreftet at 20/100 blir inkludert her.

2 Likes

Joda, det er utvilsomt faktum. Men dersom eneste mulighet de har til kapitalinnsprøytning er en emisjon, så må man samtidig spørre hvordan et såpass oppegående management ikke utnyttet den pene kursoppgangen selskapet har hatt gjennom august til å sette en emisjon og parkere det spøkelset i god tid før Q2? Jeg tror fortsatt at CRO sitter på nøkkelen til en annen dør en emisjonsdøren.

Ja ja vi vet du er ute

Så så da, Noc har vel ikke sagt noe annet heller …

1 Like

Nano har ikke for vane å bry seg om hva kursen er når de kjører emisjon. Både emisjonen på 45 og emisjonen på 22 var i nedtrender. Unntaket var emisjonen på 114 av Costa - det var en genistrek i en sterk opptrend. Nei, nå er det webcast - får høre hva de selv sier til dette :popcorn:

1 Like

Draumur skrev: “Nice try”

Var det svar til meg? Du må gjerne utdype litt.

Finansavisene har det med å fokusere på hvor mye selskapene har “tapt”, fordi de ikke har kompetanse til å si så mye om annet. Men i NANO er dette for tiden dessverre en aktuell problemstilling. Du får sjekke cashbeholdning og emisjonskurser de siste kvartaler, og regne på det selv.

2 Likes

Hva sa han om Archer? Én pasient igjen? Eller var det for DLBCL?

Hørte det som for DLBCL

Kan si mye om Costa… Men å hente inn penger, det kunne han!

4 Likes

Det var jo forsåvidt det eneste nano trengte når han var sjef.

OSE skuffer aldrig; købsmulighed på 24,90?

De som selger etter å ha hørt på denne callen kan umulig ha hørt på den må være min konklusjon. Ser frem til oppdatering fra analytikere.

3 Likes

Dette ble vel omtrent akkurat som forventet. 5 nye fra 51 til 56 i Paradigme er godkjent ut fra situasjonen.

1 Like

Der er vel ingen tvivl om at selskabet fundamentalt er på vej i den rigtige retning (efter en række massive detours), men spørgsmålet rundt finansiering er jo altid presserende. Som forventet sælger markedet tungt ud (stop loss raids) og jeg takker for aktier på 24,90.

Noterer mig i øvrigt at Malene ikke addresserer spørgsmål(ene) rundt finansiering særligt specifikt; her blev der trådt vande og givet en sang fra de varme lande.