Ja, man takler det bedre enn i mars og april, men trenden med antall smittede har altså snudd de siste ukene. Man takler ikke dette bedre nå enn for tre uker siden.
Du misforstår tror jeg. Det er ikke smittetallene som er styrende her
Antall innleggelser på sykehus har også gått opp. Det påvirker.
Hør på callen, de er klare; vi rekrutterer, i motsetning til mange andre bioteks om dagen!
Nieba tok en liten frekk en der og er tydeligvis confident på at one shot treatment, kort besøk innom og PI / KOLS gjør at NANO vil klare å speede up og komme i mål. At de har landet på en dosering var også positivt for å bygge tillit på sitene. Alle vet nå at dette funker!
Da ble det litt påfyll på 24,54.
Nocturne, du venter vel på 23 du da?
Kompetanse innen finansiering og presentasjoner. Må virkelig være der 20% av nedbemanningen er gjort.
Men: Medisinen funker
Ja, de gjør det bra, det er det ikke tvil om. Problemet er fortsatt at det går tregere for alle, også NANO, og NANO har ikke penger. Svar på håndtering kom ikke nå, men de kan ikke utsette dette veldig mye lengre. Skulle det ikke komme noen virkelige bomber, så ser jeg ikke at det blir vedvarende oppsving i kursen, og da er vi tilbake i det kjedelige sporet med emisjon på disse nivåene.
Archer blir antatt ferdig rekruttert within “few months”, så da blir det å håpe videre på en tidlig julegave…
Ikke mange år siden han satt ved roret i båten du var lenket fast i masten til, den gang var det no fryktelig hvor gode ord det var å si om han. Mannen ble jo geni erklært den gang, men når ikke eauforien er like sterk så skal man kalle han en lommetyv og en som nærmest havarerte selskapet. Greit at ting endrer seg, meeeeen, kan no spare seg noe. Det var et team der med et styre i ryggen så kapteinen hadde vel både første og andre styrmann ombord? Samt eier av rederi? Lett å prate opp folk når ting går greit men enda enklere å fordømme folk når ting ikke går som det skal. Han hentet inn en rekord emisjon i NANO sammenheng, han hentet gode folk, han var meget kompetent til å prate for seg.
Ja, gratulerer til alle som la de historiske erfaringene med kvartalsrapportene til grunn. De fleste trodde vel - som jeg - at “This time it is different”.
Det er fint å høre Lars snakke om kvalitetene på betalutin . Enkelthetene ,lite bivirkninger , fantastisk produkt .
Takk for det @Londonmannen. Historien gjentar seg nok en gang, desverre.
Fikk kjøpt tilbake mange flere aksjer under 25 nå, får se hvor lenge jeg holder på dem.
Så lenge det er et pengebehov som tynger selskapet ser jeg ikke helt for meg hva som skal trigge videre oppgang på kort sikt. Men fornøyd med at det gikk min vei denne gang selvfølgelig
Joda, han kompetanse som selger er det nok ikke noe å si på. Kanskje nettopp derfor han klarte å blende noen av oss? Ja sågar såpass at vi var villige til å “lenke” oss til skuta. I retrospektiv har jeg ikke noen problemer med å innse at det var feil og jeg skulle nok tatt grep da JD gjennomførte sitt svært omdiskuterte insidesalg. Da ville jeg kommet meg ut til en enda bedre kurs enn det jeg gjorde. Samtidig er jeg imponert over dem som har vært med på hele daltur safarien, fra kurser godt over kr 100,- og ned til kurser på rundt kr 10,- våren 2020.
Men dette er historie. Det den nye ledelsen har gjort synes å være svært så fornuftig og vi ser allerede positive resultater av grepene som er tatt. Jeg har tiltro til. at effektene vil bli tydeligere og tydeligere i månedene som kommer og at ledelsen er i stand til å ta nye nødvendige grep for å optimalisere aksjonærverdiene.
Dagens nedtur kursmessig kan ha flere årsaker. Men jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle være skuffet over det ledelsen i dag presenterte. Problemene og utfordringene selskapet hadde for seks måneder siden er identifisert, grep er tatt for å spiss selskapet og effekten av grepene har begynt å gi positiv effekt. Guidingen opprettholdes. OK, det finansielle emisjonsspøkelset klaster skygger, men ledelsen jobber åpenbart med alternative løsninger. Mulig kursen vil fortsette å lide under dette faktum inntil videre finansiering er avklart. Men det kan skje rimelig raskt. Jeg tror ledelsen er smertelig klar over situasjonen og at det forventes en rimelig rask avklaring.
Regner med at kursen sendes ned helt og holdent på grunn av rekruttering, som kom inn nokså som forventet.
Det var jo heller ikke noe pluss at man fortsatt ikke har fått rekruttert de to siste pasientene til Archer-1, men det er tydelig at man forventer at dette vil skje om ikke så altfor lenge. Med tanke på kursen ved en emisjon er det svært viktig å få dette på plass, men samtidig vet vi at ledelsen også har løpende kontakt med mulige samarbeidspartnere med tanke på at finansieringen kan løses på den måten .
Fikk ikke med meg hele prentasjonen i dag. Sa de noe konkret om MZL? Hva kan vi forvente, og når vil det komme en oppdatering?
Ja, de snakket om dette på slutten. De ser på å evt inkludere i Paradigme som en egen arm, eller hvorvidt de skal kjøre eget studieoppsett på det. Dette var på prioriteringslisten, og de kommer tilbake på det.
Det at vi er ca 25% opp sammenlignet med for en måned siden er egentlig helt ok tenker jeg. Dagen i dag sånn jeg tolker det var en non-event. Gjenstår avklaring på finansiering nå så er vi søren meg snart der😁
Kommer emi er jeg klar for å fylle på og vekte meg opp tilsvarende. Sannsynligvis under 1,5år til vi sitter med et konkret resultat - og jeg gleder meg
Ja, nærmer seg noe håndfast dette. Meget spennende.
Sier som kabelstrekkersangeren, det rusler og går…
Tiltredes. En kort og dekkende oppsummering.