Er bare 60 øre ned for å tette et lite gap - har ordre i dette området
Nordic Nanovector to Present at Upcoming Pareto Securities 11[ th ]Healthcare Conference
Lurte på om det var emi-melding er nå ja
Mente du ATL?
De må sitte med et par ess i ermet iom de ikke kjørte emisjon da kursen lå rundt 30. Om de nå kjører emi på lavt 20 ville det fremstå som helt uforståelig i forhold til det momentet som man hadde.
Det jeg ikke liker er den mulige emien det skrives om samt muligheten for børsen krakker, dårlig kombinasjon. Men har nå ventet på W formasjonen en god stund, så kanskje det bare blir en V, det har jeg innerst inne dårlig tro på. Så at vi kan få et dypdykk i aksjen før jul eller noe sånt skal en inne se bortfra om det blir en såkalt stilleperiode. Vixen ligger sånn helt greit, liker ikke at Dixen går nedover.
jeg tenker det samme! stadig flere proffe som reduserer posisjonene sine, og retail som kjøper i dette markedet.
Antar at du ser reduksjon blant topp 50 når du henviser til den økende andelen proffe som selger seg ned? Du må gjerne dele med andre nysgjerrige hvem dette er for å øke forståelsen av påstanden.
Tror han tenker på hele aksjemarkedet, ikke bare nano
Verdipapirfondet selger seg kraftig ned.
Tenker du på Folketrygdfondet som låner ut aksjer til shorterne?
Ja det tror jeg. Men det å formulere seg på den måten gagner ikke formålet hans med å skrive her tenker jeg
Vet ikke , ser bare det på oppdaterte lister .
Men beklager, trenger ikke dele info som jeg betaler for mer jeg
Hmm. Har OM kvittet seg med 400kish aksjer også de siste månedene? Lenge siden jeg har sett på listene. Kan noen bekrefte eller aller helst avkrefte? Eller låner han ut til short også kanskje.
OM sitter han
Stemmer at han i en periode på ca ett halvt år hadde ca 400k flere aksjer enn i dag. Det kan du også se utifra topp 20 listene.
Dette skyldes nok tvangssalg fordi han er belånt til over pipa.
Flott å dele, det var det jeg etterspurte, så takk.
Mitt ønske var mest å se hvem som eventuelt valgte å selge seg så kraftig ned på en uke blant de profesjonelle som det ble nevnt. Jeg tror det er masse algotrading her, med det formål å senke kursen, slik vi har sett før.
Derfor er netto bevegelser blant topp 50 interessant. Jeg er av den oppfatning at ingenting av det selskapet har brakt på banen siden tidlig i sommer, uten å gjenta alt igjen, er nyheter å selge på, snarerer tvert i mot. Jeg hadde derfor blitt overrasket om topp 50 var av motsatt oppfattelse. Ling i DNM nevnte også ting fra Q2 som på den positive siden og forventet en nøytral respons. Det ble det ikke, og det fremstår som litt kunstig det fallet vi har sett. (Kanskje mer trigget av en uvane selskapet har blitt «offer» for?)
Ja, en emisjon kan komme, men er aksjonærene tjent med å senke verdien på selskapet med 30 % før den kommer? Nei, ikke hvis man er langsiktig aksjonær. Men en som shorter vil være det.
Om det var tvangssalg vites ikke, men vi såg nedsalg i mange sleskaper så han var nok på jakt etter likviditet slik som alle andre var
Btw, OM.Holding og hans eksponering mot giret produkter har siden dag 1 vert en bekymring for kursgrusing i tilfelle likviditetsproblemer.
Magefølelsen sier det kan bli en pen dag i morgen, likte closen i Nano veldig godt.
Åpner vi opp i morgen har vi brudd på wedge formasjonen som kan gi potensielle 20% opp