Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ser at ordren din gikk gjennom i dag? :rofl:

Nei, desverre, ble ikke noe gap close på bunn. Men ordren står til i morgen så åpner vi ned får jeg nok fylt den :wink:

1 Like

A propos. NANO har fremdeles til gode å lukke gapet på 50 og på 70 :wink:

4 Likes

Når “gapet” blir lukket på 350-370 eller mer, så skal jeg si meg noenlunde fornøyd :money_mouth_face::sweat_smile:

4 Likes

Kursutviklingen er bare trist. Jeg forventet og ønsket en emisjon etter interim og de siste nyheter som løftet kursen fra ca 20 til 30 kr i løpet av juli/august. Dette for å stoppe presset som alltid kommer i situasjoner med mangel på kapital. Å la være å hente kapital er etter mitt syn dårlig håndverk og det sniker seg dessverre inn negative tanker om agent-teorier. Hvem jobber ledelsen egentlig for? Alle aksjonærer, noen aksjonærer eller kommende aksjonærer? Er dette helt vilt eller finnes det en mulighet for at de ikke jobber for oss? Har ledelsen tilstrekkelig med aksjer og opsjoner til at vi kan være sikre på at lojaliteten er mot dagens aksjonærer? Er dette helt vilt? Håper det.

Personlig tror jeg de har ville fester sammen med FDA der de bader i blod, tilbyr mørkets fyrste og legger planer for å senke ned kursen.

7 Likes

:grinning:

Tenkte i aksjemarkedet generelt!

Takk for deling.

1 Like

Dette er interessant:

5 Likes

jaja, en konkurrent mindre det. Hva er det du legger i interessant for oss som ikke “har sett mange launches gå åt skogen?”

2 Likes

At en studie legges ned i fase to pga. følgende resultat?

Patients with R/R FL and at least two prior lines of therapy, A total of 92 patients were treated each containing a CD20 antibody or an alkylating agent, were treated with nivolumab 3 mg/kg every 2 weeks. After a minimum follow-up of 12 months, ORR was 4% (4/92). Median PFS was 2.2 months (95% confidence interval [CI], 1.9-3.6). Median DOR was 11 months (95% CI, 8-14)

Det underbygger vell om noe Betalutin sin posisjon, i at det er en vanskelig pasientgruppe de jobber mot, med one-time-dose, høy efficacy, lav tox og generelt høy QoL faktor sammenlignet med andre regimer?

10 Likes

Hvor skal NANO ta pengene fra? Det er det store spørsmålet, og nå er det enda en gang emisjonsspøkelset som rir kursutviklingen som en mare. Lett å tenke seg at dette kun handler om et veddemål omkring hvorvidt det kommer en emisjon eller om de nødvendige midler kommer inn via et partnerskap. Jeg tror nok heller disse alternativene henger tettere sammen enn som så. NANO har slik Nieba ga uttrykk for løpende kontakt med de store farmasiselskapene, og nettopp lav aksjekurs når kontantbeholdningen nærmer seg slutten vil kunne være retningsgivende for om man slår til på et tilbud om partnerskap eller ikke. Ledelsen hadde nok også ønsket å få nye tall fra Archer-1 på plass, men det begynner å se mørkt ut for at den brikken skal kunne falle på plass i tide.

4 Likes

Exactemundo, Det setter 15/40 i et godt lys, spesielt når vi tenker på at det er monotherapy.

Graham Collins har jo også til og med nevnt betalutin som vi vet.

Hvis du ikke vil forholde deg til en av de mest åpenbare risikofaktorene i biotech, så må du bare kjøre på! All in.

5 Likes

Alle vet hva risikofaktoren er, men når man ser vedvarende efficacy, mildt behandlingsregime og suveren QoL over flere år så er jeg strengt tatt ikke urolig for den slags tweeten tilsier. Sjerkyll sitt innlegg viser hvor vanvitting lite relevant posten din er. ORR 4%, give me break. Er ikke sammenlignbart engang. Finn heller noe der studier blir kansellert når ORR ligger på 60-70% og CR på 30-40%

1 Like

Tror det var ment som interessant da det setter nanos resultater i tilsvarende pasientgruppe i et veldig godt lys…
(I tillegg er det vel en studie mindre som konkurrerer om pasienter)

Det som er helt tydelig ut i fra posten din er at du går inn i blodrus og ikke fatter at selv om jeg skriver om risikofaktorer i går så kan jeg skrive noe som er entydig positivt i dag?

Jeg må si jeg ikke helt skjønner hvordan posten min overhodet kunne tolkes som bearish mot nano på noen som helst måte.

Men beklager at det irriterer deg at jeg poster live hva kols skriver på internett, håper du kan leve med det.

5 Likes

Skjønte den, men grisen har vært noe negativ til nano i det siste, ref CR letters og slikt :slight_smile:

1 Like

Er rimelig sikker på at Nano ender i pluss i dag. Såpass sikker at jeg flyttet ordren min opp (rakk desverre ikke dumpen i morges). Når det er sagt så blir det litt binært dette, enten emisjon på en latterlig kurs (20 kr?) eller en partneravtale med upfront som kan holde oss flytende til read-out.

Place your bets!

2 Likes

Betyr det at du tar en bet på at det kommer en partner på banen nå?