Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Nei, jeg tar et bet rent teknisk - jeg prøver i stor grad å ikke forholde meg til det fundamentale, men er klar over risikoen med denne traden. Kanskje ikke det smarteste å trade akkurat nå, men synes fallet var overraskende brutalt ifht. det som ble meldt. Så satser på at de som synes Nano var billig på 30+ synes nano er billig nå :popcorn:

4 Likes

Må bare erkende, at NANO endnu engang er på vej tilbage til det velkendte niveau på 20,00 … OSE skuffer aldrig, når det kommer sig til massive sell offs i biotek. Det eneste man kan gøre er at forsøge at drage fordel af situationen og samle yderligere op når niveauet engang har stabiliseret sig.

1 Like

Jeg mener heller risikoen i Nano er at ledelsen har så mange opsjoner og PSUer at de gir f i hvor mye de blir vannet ut på veien. Sålenge de når målet.

Hadde foretrukket at de satt med noe flere aksjer og færre opsjoner og PSUer.

1 Like

En del her inne brente jo kruttet på vei ned. Lærdommen min etter 4 år i denne aksjen er å alltid ha tørt krutt. Kanskje gappet på 21.30 skal fylles, men det er såpass liten nedside nå ifht. potensiell oppside (rent teknisk), at jeg ikke er veldig bekymret. SL er likevel på plass i tilfelle noen prøver et raid.

1 Like

Endelig kvitt Nano :stuck_out_tongue_closed_eyes: Blir bra med mere KIT :moneybag:

Blodrus meg her og der du, er ikke fredag. det eneste positive med den tweeten er hvis pasientene er brukendes i paradigme😊 At den der i hele tatt gikk til klinisk er jo helt utrolig når man ser konkurrentene som vises til i nanos presentasjoner. Unmet need eller ikke.

Det ble rett og slett et unyansert eksempel, begge veier. Tolket hverken eller da det som nevnes angående betalutin burde settes opp mot de bedre behandlinger som er underveis. Denne var ikke Betalutin verdig.

Så tenker jeg for din del at du tar noen ordvalg en moderator verdig, så skal jeg heller forbedre sammensetningen av mine.

1 Like

Jeg både tror og håper de setter en emisjon selv om det klarer å lande en partneravtale, selvfølgelig på en mye høyere kurs enn dagens.

1 Like

Håper du på en emisjon hvis de får partner? Er jo bedre om de kan unngå emisjon

1 Like

Vel, jeg prøver å forsvare støttenivået men hjelper ikke når jeg er alene :popcorn:

image

Edit: kom jo endel kjøp inn her når jeg tok bildet :slight_smile:

1 Like

Tja, om partneravtalen er så god at alle økonomiske behov viskes vekk, så nei. Men for å fyre igang resten av pipen så trengs det mye penger. Algeta utførte en emi etter deres parternavtale, om jeg ikke husker feil?

Du er antagelig ikke klar over at Checkmate og Nivolumab er noe som Nordic Nanovector selv nevnte på sine kvartalsrapporter da de hadde denne konkurrentoversikten da.

Hvorfor driver du og blander inn moderator i dette? Har du blitt moderert? Hva med å holde seg til saken.

Publikasjonen det er snakk om som ble twitret av Tobey Eyre og Graham Collins:

https://ashpublications.org/blood/article-abstract/doi/10.1182/blood.2019004753/463592/Efficacy-and-safety-results-from-CheckMate-140-a

Overvåkning av konkurrentlandskapet innenfor FL er hyperrelevant for denne tråden imho.

12 Likes

Pareto investor konferansen er I morgen Er det noen som hsr vært på en slik ?

Er det kun de store fremtidige som blir invitert eller kan en invitere seg selv ?

Nei var ikke klar over at den var nevnt tidligere, når jeg så de dårlige resultatene fra tweeten husket jeg ikke å ha sett så dårlige tall fra presentasjoner, når er denne fra? 16?

angående deg som moderator tenkte jeg til kommentaren din til meg angående risikoforståelse… Jeg ble litt butthurt der ser du.

De gjennomførte en emisjon på 140 kroner i 2012, to år etter at Bayer kom inn. Da hadde kursen gått fra 40 til 140 kroner. I 2009 satte de en emisjon på 11 kroner :wink:

I NANO-målestokk ville det tilsvare at dersom de fikk inn en partner mens kursen var 22 kroner, så setter de en emi ett år frem i tid på 77 kroner. Fair enough det.

5 Likes

Noen som har oversikt/husker hva rekorden er i lavt pengebingeinnhold før emisjon for Nano?

Hvis du måler i cashburn/kasse, så er vi nok rimelig lavt nå ift hvor vi har vært siden ipo.

Ja, ratioen kasse over forventet cashburn må jo være på ATL nå.

Nettopp derfor det ikke er utenkelig det er noe annet på gang her? :popcorn:

Edit - gappet er fylt og jeg fikk fill, så nå får dere andre hjelpe til litt :slight_smile:

1 Like

Stemmer denne ?
Kontantbeholdning / Kvartal

Edit: Lagt inn riktig kontantbeholdning

8 Likes

…det virker nesten rart ja, er noe på gang :crossed_fingers:

1. Ingen emisjon etter Interim eller Q2
  2. Fravær av innsidekjøp, også etter Q2
  3. ATL på cashbeholdning
  4. De virket lite bekymret for kapital på Q2
6 Likes