Tja, om partneravtalen er så god at alle økonomiske behov viskes vekk, så nei. Men for å fyre igang resten av pipen så trengs det mye penger. Algeta utførte en emi etter deres parternavtale, om jeg ikke husker feil?
Du er antagelig ikke klar over at Checkmate og Nivolumab er noe som Nordic Nanovector selv nevnte på sine kvartalsrapporter da de hadde denne konkurrentoversikten da.
Hvorfor driver du og blander inn moderator i dette? Har du blitt moderert? Hva med å holde seg til saken.
Publikasjonen det er snakk om som ble twitret av Tobey Eyre og Graham Collins:
Overvåkning av konkurrentlandskapet innenfor FL er hyperrelevant for denne tråden imho.
Pareto investor konferansen er I morgen Er det noen som hsr vært på en slik ?
Er det kun de store fremtidige som blir invitert eller kan en invitere seg selv ?
Nei var ikke klar over at den var nevnt tidligere, når jeg så de dårlige resultatene fra tweeten husket jeg ikke å ha sett så dårlige tall fra presentasjoner, når er denne fra? 16?
angående deg som moderator tenkte jeg til kommentaren din til meg angående risikoforståelse… Jeg ble litt butthurt der ser du.
De gjennomførte en emisjon på 140 kroner i 2012, to år etter at Bayer kom inn. Da hadde kursen gått fra 40 til 140 kroner. I 2009 satte de en emisjon på 11 kroner
I NANO-målestokk ville det tilsvare at dersom de fikk inn en partner mens kursen var 22 kroner, så setter de en emi ett år frem i tid på 77 kroner. Fair enough det.
Noen som har oversikt/husker hva rekorden er i lavt pengebingeinnhold før emisjon for Nano?
Hvis du måler i cashburn/kasse, så er vi nok rimelig lavt nå ift hvor vi har vært siden ipo.
Ja, ratioen kasse over forventet cashburn må jo være på ATL nå.
Nettopp derfor det ikke er utenkelig det er noe annet på gang her?
Edit - gappet er fylt og jeg fikk fill, så nå får dere andre hjelpe til litt
…det virker nesten rart ja, er noe på gang
- Ingen emisjon etter Interim eller Q2
- Fravær av innsidekjøp, også etter Q2
- ATL på cashbeholdning
- De virket lite bekymret for kapital på Q2
Nei, var vel 246 mill NOK på slutten av Q220, vel…?
Det har du helt rett i
Jeg retter innlegget med riktig oversikt
FOMO!!!
Det ville jo vært dumt om Nieba ble satt til å rydde opp for så å havne i den stilllingen at en emisjon måtte settes på krisenivå - særlig når den kunne vært satt på 30. Men ledelsen har nok helt andre planer, og skulle kursen fortsette i dette sporet så er det ingen vei utenom en samarbeidsavtale. Samtidig føler jeg meg ganske sikker på at beilerne står klare, og at ledelsen vet at de bare trenger å gi klarsignal når de er rede.
Du setter vel tight SL slik at du bidrar til fallet videre
Med det volumet som er i aksjen så er det ingen overraskelse at vi faller. Noen er redd for EMI, noen er piss lei hele selskapet. Smal sak for short å bidra litt ekstra!
Jeg kjøpte litt aksjer på 25+ kun for å dra opp snittet så det ble lettere å få aksjer under
Tror di har avtale med store investorer om å hente penger på lave nivåer ,for ved forrige emi datt vel kurs fra 45 til 22 før di hentet penger
Takk for informasjon Setter pris på at du deler
Nei, ikke helt, har en ordre til inne - jeg ser ikke for meg vi skal så mye lavere.
Det er risikabelt, men det er noen som kjøper jevnt og trutt her nede.
Aksjemarkedet er som en strikk, strekk strikken for langt i en retning og du vil få en bevegelse i motsatt retning. Akkurat nå er strikken strukket for mye til nedsiden