Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Nei, var vel 246 mill NOK på slutten av Q220, vel…?

image

2 Likes

Det har du helt rett i :+1:
Jeg retter innlegget med riktig oversikt

1 Like

tenor (1)

FOMO!!!

10 Likes

Det ville jo vært dumt om Nieba ble satt til å rydde opp for så å havne i den stilllingen at en emisjon måtte settes på krisenivå - særlig når den kunne vært satt på 30. Men ledelsen har nok helt andre planer, og skulle kursen fortsette i dette sporet så er det ingen vei utenom en samarbeidsavtale. Samtidig føler jeg meg ganske sikker på at beilerne står klare, og at ledelsen vet at de bare trenger å gi klarsignal når de er rede.

1 Like

Du setter vel tight SL slik at du bidrar til fallet videre :joy:

Med det volumet som er i aksjen så er det ingen overraskelse at vi faller. Noen er redd for EMI, noen er piss lei hele selskapet. Smal sak for short å bidra litt ekstra!

4 Likes

Jeg kjøpte litt aksjer på 25+ kun for å dra opp snittet så det ble lettere å få aksjer under :smile:

2 Likes

Tror di har avtale med store investorer om å hente penger på lave nivåer ,for ved forrige emi datt vel kurs fra 45 til 22 før di hentet penger

Takk for informasjon :slight_smile: Setter pris på at du deler

2 Likes

Nei, ikke helt, har en ordre til inne - jeg ser ikke for meg vi skal så mye lavere.
Det er risikabelt, men det er noen som kjøper jevnt og trutt her nede.

Aksjemarkedet er som en strikk, strekk strikken for langt i en retning og du vil få en bevegelse i motsatt retning. Akkurat nå er strikken strukket for mye til nedsiden :popcorn:

image

3 Likes

Her er en grei oversikt siden starten i 2015
Kursutvikling / Kontantbeholdning / Utestående aksjer og MCAP



15 Likes

Ganske nutz at Nivolumab gikk fra 10 pasienter/ORR 40% til 92 pasienter/ORR 4%. Hva slags interimanalyse kan de ha brukt?

8 Likes

Tja, nano hadde jo 100% ORR på 20/40 med n=3

Faren med små tall.

Nivolumab phase 1 var kanskje ikke på R/R, men på en bredere populasjon ala Archer 1?

Da har de hatt 0% ORR på de siste 82 pasientene.
Nano har jo hatt konsistent gode tall på det som nå vel må være godt over 100 pasienter totalt behandlet med Betalutin, så det tatt i betraktning med det enkle behandlingsløpet ( en sprøyte)og lite bivirkninger så er jeg ikke i tvil om at det blir god butikk :+1:

21 Likes

Og en av dem som kjøper jevnt og trutt på disse nivåer er meg.
Lå på 21 i dag og jaggu fikk jeg ikke litt der.
Håper robotene vil gi meg mere i morgen :slightly_smiling_face:

2 Likes

Skulle så gjerne hatt mer å handle for, har faktisk tenkt litt på å øke huslånet :stuck_out_tongue_winking_eye:
Men jeg vet, det er galskap osv.
Well, ju ånly livv en gang! :money_mouth_face::sweat_smile:

3 Likes

Nope… Du lever hver eneste dag
Ju ånly die en gang :slight_smile:
Så bare å grusa på :wink:

5 Likes

Fikk fisket litt selv i dag på en annen konto enn Nordnet. Hadde ikke tid å overføre penger så nå har jeg Nano på 3 ulike kontoer :sweat_smile: Blir spennende i morgen - jeg håper jo selv dette var bunnen men hvis ikke så går siste rest inn i morgen! Lykke til.

1 Like

Phase 1/2a study of 177Lu-lilotomab satetraxetan in relapsed/refractory indolent non-Hodgkin lymphom

https://ashpublications.org/bloodadvances/article/4/17/4091/463597/Phase-1-2a-study-of-177Lu-lilotomab-satetraxetan

21 Likes

Edit: Dette er LYMRIT-37-01 ja, ikke PARADIGME.