Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Her er en grei oversikt siden starten i 2015
Kursutvikling / Kontantbeholdning / Utestående aksjer og MCAP

15 Likes

Ganske nutz at Nivolumab gikk fra 10 pasienter/ORR 40% til 92 pasienter/ORR 4%. Hva slags interimanalyse kan de ha brukt?

8 Likes

Tja, nano hadde jo 100% ORR på 20/40 med n=3

Faren med små tall.

Nivolumab phase 1 var kanskje ikke på R/R, men på en bredere populasjon ala Archer 1?

Da har de hatt 0% ORR på de siste 82 pasientene.
Nano har jo hatt konsistent gode tall på det som nå vel må være godt over 100 pasienter totalt behandlet med Betalutin, så det tatt i betraktning med det enkle behandlingsløpet ( en sprøyte)og lite bivirkninger så er jeg ikke i tvil om at det blir god butikk :+1:

21 Likes

Og en av dem som kjøper jevnt og trutt på disse nivåer er meg.
Lå på 21 i dag og jaggu fikk jeg ikke litt der.
Håper robotene vil gi meg mere i morgen :slightly_smiling_face:

2 Likes

Skulle så gjerne hatt mer å handle for, har faktisk tenkt litt på å øke huslånet :stuck_out_tongue_winking_eye:
Men jeg vet, det er galskap osv.
Well, ju ånly livv en gang! :money_mouth_face::sweat_smile:

3 Likes

Nope… Du lever hver eneste dag
Ju ånly die en gang :slight_smile:
Så bare å grusa på :wink:

5 Likes

Fikk fisket litt selv i dag på en annen konto enn Nordnet. Hadde ikke tid å overføre penger så nå har jeg Nano på 3 ulike kontoer :sweat_smile: Blir spennende i morgen - jeg håper jo selv dette var bunnen men hvis ikke så går siste rest inn i morgen! Lykke til.

1 Like

Phase 1/2a study of 177Lu-lilotomab satetraxetan in relapsed/refractory indolent non-Hodgkin lymphom

https://ashpublications.org/bloodadvances/article/4/17/4091/463597/Phase-1-2a-study-of-177Lu-lilotomab-satetraxetan

21 Likes

Edit: Dette er LYMRIT-37-01 ja, ikke PARADIGME.

“One case of chronic myelomonocytic leukemia occurred 24 months after 177Lu-lilotomab satetraxetan administration (and 18 months after 6 courses of bendamustine-rituximab) and was fatal; this event was considered possibly related to study treatment.”

Er dette en nyoppdaget AE?

Nei, det er old news.

Men man vet ikke om det skyldes at pasienten har fått cellegift eller om det er fra strålingen

Interessant å lese om sammenhengen mellom CR og median DoR for disse pasientene. Og her ligger resultatene i undersøkelsen høyt for 177Lu-lilotomab!

“The ORR to 177Lu-lilotomab satetraxetan (61% in all patients and 65% in FL), particularly the high CRR (30% overall and in FL), were impressive in a cohort of heavily pretreated patients with recurrent indolent NHL, especially for those with FL histology. The importance of achieving a CR is clear given that median DoR for patients with CR (32 months) was considerably longer than the overall median DoR (13.6 months).

“Alternative postchemotherapy options for patients with relapsed/rituximab-refractory NHL are currently limited. PI3K inhibitors have been associated with an ORR of 40% to 60%33 but with lower rates of CR (≤20%) than reported in the current study and significant nonhematologic toxicity. More recently, an ORR of 59% was shown with the pan-PI3K inhibitor copanlisib in relapsed indolent NHL and CRR of 12% to 14%.34 Similarly, overall responses to EZH2 inhibition in 76 heavily pretreated patients with FL have been promising (35%), but with low CRR (6%); in the cohort of 22 patients with an activating EZH2 mutation, ORR and CRR were 82% and 5%, respectively.35”

3 Likes

Dette ser ut til å være Lymrit-37-01 fase I/II, med samme pasientdata som de hadde på f.eks. denne posteren på ASH i 2018:

2 Likes

Stemmer det, så det litt seint.

Og akkurat sånne ting er også grunnen til at alle selskaper må kjøre større fase 3 confirmatory trials etter at de har fått accelerated approvals. Man må rett og slett ha mer tallmateriale for å kunne dra noen konklusjoner.

Ja, men dataene er vel oppdaterte. Kaplan-Meier-plottene er oppdaterte.

45 pasienter i plottene. 1 av pasientene har siden ASH 2018 blitt oppjustert til CR.

Median DoR har økt fra 9.0 mnd til 13.6 mnd på de 45 pasientene i plottet.
Median DoR for pasienter med complete response har økt fra 20.7 mnd til 32.0 mnd.

Plott fra ASH 2018

Plott fra denne nye publikasjonen 2020:

For ca 18 mnd siden skrev jeg at dette kunne bli et scenario. At de pasientene med CR og fremdeles i remisjon over tid ville trekke dataene opp :slight_smile:

EDIT: Disse dataene er visst identiske til hva som ble annonsert på R&D-dagen i september 2019.
https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/6.%20Novel%20biologic%20combinations%20with%20Betalutin®for%20the%20treatment%20of%20recurrent%20indolent%20NHL.pdf Slide 7

22 Likes

Noe av det neste jeg tenker på da er jo om hvordan evt kombinasjonsbehandling med Betalutin kan være med å øke CR-prosenten, slik at denne effekten kommer ut i full blomst.

En skal ha i mente at for Algeta, så var jo den første klinisk beviste effekten 3 mnd ekstra levetid eller noe sånt, som ga grunnlaget for å stenge ned kontrollarmen av studiet på humanitært grunnlag. Så øker det bare etterhvert som man skjønner medisinen mer og mer.

6 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/512809

12 Likes