Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Viktig med solid balanse inn i partnerdiskusjoner. Algeta måtte det samme.

3 Likes

Natta!

There will be a need to secure further financing, through
equity, debt and/or partnerships, no later than during H1 2021 in order to
ensure sufficient financing for the Company to reach its major value inflection
point, the 3-month top-line data from the PARADIGME clinical study, targeted for
H2 2021.

2 Likes

Hva er tanken med å si dette? Unngå sinte Mail fra investors når neste emisjon kommer?:wink:

1 Like

balloon

5 Likes

Det står vel strengt tatt “ny finansiering”, ikke nødvendigvis emi.

3 Likes

Det er for at de som går inn i emisjonen skal hmha relevant info.

1 Like

De henter 20% av ca 66 Mill aksjer godt under 20,- . Dvs kanskje 2 kvartalets drift eller maks 250 MNOK.

Snakker vi halvering i morgen? Frykter at dette blir stygt.

Algeta kjørte emisjon omkring 3 mnd før avtalen med bayer kom.
Eneste vi vel kan håpe på er at det kommer noen nye på banen😪

4 Likes

Ser for meg Michael Burry som dundrer metall på volum 11 akkurat nå. Hva faen slags timing er dette. De sier at man aldri skal gå etter “the messenger” men Malene kunne noen andre fått billig av meg altså.

3 Likes

Kan jo hende dem drøya til det lengste med emi ? Mulig partneravtalen dem holdt på med ikke var god nok for han Lars …!!

1 Like

Hvorfor? Halvering tilsier MCAP på 840 MNOK med ca 400 MNOK i cash etter emisjon.

Til alle sutrepunger. Vil vel si dere ble behørig advart i denne tråden flere ganger tidligere😔

4 Likes

Man må jo bare le av timingen her @kaei :joy::weary:

1 Like

Fordi noe sier meg at markedet ikke forventet emisjon denne gangen, selv om det ikke nødvendigvis gjenspeiler seg i kursen.

Får håpe jeg tar feil.

Dicount 10 - 15 % på sluttkurs i følge megler.

Håpløst håndtert, momentum er de ikke gode på nei…

1 Like

Ikke helt enig. Kursen er allerede “bombet”, hvis de klarer en noenlunde grei pris på denne emien uten en stor rabatt så er det ikke sikkert vi skal veldig langt ned. Så partneravtale H12021 :sunglasses:

6 Likes

Cash-burnen til NANO er altfor høy relativt til fremdriften i selskapets forskning. Fryktelig for langsiktige aksjonærer. Håper det kommer noen positive nyheter her snart.

1 Like

Men hva er egentlig utbombet? Har vi ikke sagt det hele veien ned? 60,- utbombet, 40,- utbombet etc.

Kan være det bare er jeg som er frustrert, vært en lang reise siden 2016.

4 Likes

Ved emisjonen i okt 19 var sluttkursen 26, emi på 22, og da falt kursen til 20 en uke etter emi.

Denne gangen…sluttkurs 21, emi på 17(?), kurs faller til 16(?)

1 Like