Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Var ikke det en del av Lymrit 37-02, dosimetristudien som skulle kjøres i Tyskland, og som såvidt jeg husker, vi ikke hørte noe mer om?

Why was the LYMRIT 37-02 discontinued?

Lisa Rojkjaer, Nordic Nanovector ASA - Chief Medical Officer [42]

That was a study, so the target enrollment was only 8 to 12 patients, and it was designed to provide additional dosimetry data to support the PARADIGME study, but this was no longer necessary. So we stopped the study as we already had enough dosimetry data as well from the first part of the 37-01 study

Fra https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:z-TtPrlXqdkJ:https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-nano-ol-earnings-164749302.html+&cd=2&hl=no&ct=clnk&gl=no

1 Like

@diffish Ok, vet ikke om de toucher innom samme problemstilling. Måtte rote litt i “arkivet”, her er beskrivelsen av 37-02 fra clinicaltrials.gov:

"Brief Summary:

This study is a phase I, open label, randomized study to assess pharmacokinetics, biodistribution and radiation dosimetry of lutetium (177Lu) lilotomab satetraxetan (Betalutin®)"

Ok Ok2

En enslig klapp for seg selv.

3 Likes

Conduct Pharmacokinetics (PK) studies and execute CMC activities required for the planned BLA (Biological License Application) filing.

Carried out to support studies on clinical efficacy, tolerance and safety for the consumer.

Er det Bravo som klapper?

Tipper det er GSA Capital, de må være storfornøyd med å ha klart å presse ned kursen fra 30 til 17 kroner. De smiler nok sikkert bredt i Folketrygdfondet også, de drar inn 0.2 % rente på disse utlånte aksjene, det klinger godt det :moneybag:.

5 Likes

Sukk.
Det er selskapet og dets aksjonærer som har kjørt kursen til dagens nivå. Ingen andre.

1 Like

Selvsagt, aksjene må jo lånes bort av aksjonærer…

2 Likes

Respekt til ansatter som deltok i emisjon!

Ja, enkelte klinket jo til!

Karin Meyer, board member, was allocated 571 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement she will hold a total of 571 shares, corresponding to 0.0007% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Karin Meyer also holds 5,379 RSUs.

2 Likes

Ja, penger ut vinduet

Jeg synes ikke d er d minste rart at det ble en emisjon som kom nå og ikke et partnerskap.
En partner vet at han må inn med betydelig summer og som noen påpeker over her så tenker jeg at de vil se nye inklusjonskriterier, nytt antall på pasienter i Paradigme, resultater fra Archer-1 kohort 2, når de først har fått fullført innrullering, samt at de vil se noe fra dlbcl.
Synes ikke d er d minste rart at en partner vil ha dette på plass før han signerer og forplikter seg til noe som helst.
En partner kan også ha til hensikt å kjøpe hele selskapet med tid og stunder og da snakker vi veldig mye penger.
Alle disse tingene over bør, ja må Nano ha på plass før nyttår hvis de ikke skal drive seg helt ut.
Når d er på plass så snakker vi partner.
Jeg tror derfor dette var den siste emisjonen vi så i Nano.
Noen maser om at emisjonen burde vært satt når kursen ila et par uker spratt opp i 32.
De store gutta er ikke dumme. De ville aldri tatt i mot en emisjon på 29 med åpne armer. De ville tvunget den under 20 på basis av kursen de foregående mnd. Hadde det skjedd, da hadde d blitt ramaskrik i flokken tenker jeg. Nei, bra emisjonen kom nå og for min del så tror jeg også det blir den siste.

6 Likes

Sett dagens børsklima så kom jo emisjonen perfekt :joy: Hadde nok ruslet ned 7-8% uansett :+1:

4 Likes

En gavepakke for å få kjøpt litt billig dette. Hvis selskapet leverer noe til slutt er det røverkjøp

2 Likes

Vi trenger virkelig å få ned antall i studiet!
Eneste skikkelige trigger jeg kan se. Vi vet at rekruttering også er svak i Q3, muligens blir den noe bedre i Q4 om kriterieendringene er implemetert. Nøkkelen er å få ned antallet, da er plutselig ikke målet så langt unna.

Sitter i ro men har heller ikke brukt noe mere penger på dette prosjektet.
Har ett ørlite håp om at noe spennende kan dukke opp i aksjonærlistene etter emi.
(…men forventer å bli skuffet som vanlig :joy:)

1 Like

Betalutin kan vel være på markedet allerede i -22 hvis det går rimelig bra?

Lett å følge trenden i det minste:

Iflg trend burde vel emi vært kjørt på ca. 0,- :sob:

Hva er årsaken til at “burnrate” er blitt så høy i dette selskapet og er der muligheter for å senke den uten for store skader?