Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ledelsen bryr seg ikke , di har fått penger til videre drift ,samtidig varslet di neste penge innhenting ,og ga klar beskjed til markede at di bare kan herje videre med dag til dag kurs . Småaksjonærer bryr di seg ikke om

Kjøp når ingen vil ha :wink:

8 Likes

Ser jo ut til at short herjer enda, for hver 10øré opp selges det ned

Håper da virkelig ikke ledelsen tenker særlig mye på småaksjonærene, nei. De har forhåpentligvis viktigere ting å ta seg til.

Man kan kritisere timingen, men nå har de cash nok en god stund til, og mye kan skje.

Og ingen klager på emi i det øyeblikket de lander en partner, noe jeg har god tro på at de gjør før jul. :slight_smile:

6 Likes

En glemt godbit!

1 Like

…lovet jeg skulle si ifra… og da har jeg kjøpt meg inn igjen med snitt 15,56 :wink:

11 Likes

Synes dette er rene ord for pengene! RIT is the shit!

As the reports below indicate RIT is perhaps the most potent agent we have at this time for indolent b-cell lymphomas

https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm#reports

3 Likes

6,1 mio aktier omsat siden emi.

Noen som har sett denne tidligere…?
Mulig den er på vent/avsluttet etter strategiendringen, men spennende med flere kombinasjoner…! :slight_smile:

https://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/dyrevelferd/forsoksdyr/forsoksdyrsoknader/therapy_studies_using_a_combination_of_betalutin_and_enzyme_specific_inhibitors_in_subcutanoeous_xenografted_mice.36503

2 Likes

Til inspirasjon og ettertanke

(NB! Selskap som drev med RIT og lutetium som isotop)

Moralen? Det snur fort når det snur

7 Likes

tight spread tyder på kjøpsvilje også, lander forhåpentligvis her!

Veldig interessante utsagn fra direktøren for onkologi i Novartis. Er jo en rimelig grei likhet mellom Endocyte og Nano mtp ‘‘near term product’’. Og ikke minst dette med nøkkel til vekst.

Novartis regner garantert på Nano, spørsmålet er om deal/oppkjøp kommer i morgen eller om fem emisjoner :crazy_face:

Endocyte’s prostate cancer therapy “builds on our growing capability in radiopharmaceuticals, which is expected to be an increasingly important treatment option for patients and a key growth driver for our business,” said Novartis Oncology Chief Executive Liz Barrett.

Barrett also emphasized that Lu-PSMA-617, which is in phase 3 clinical trials, is a “near-term product,” close to potentially getting on the U.S. market.

6 Likes

Noen som vet når akjsonærlister kommer?
Blir interessant å se om det kan være noen nye fjes.

1 Like

Tror ikke du skal ha noen store forhåpninger :wink:

Nei enig og har vel ikke det; men halmstrå er halmstrå :slight_smile:

Setter min lit til redusert antall. Hvis ikke det eller partner kommer så kan det bli tungt.
da er jeg redd det ikke er dagens aksjonærer som får gevinst når Betalutin og resten av pipen blir medisin :cry:

1 Like

Aksjen er ned 11.5 % fra emisjonen, det tyder på at vi nok en gang er vitne til Oslo Børs i et nøtteskall;

Meglerhusene garanterer kjemperabatt; kurs 17,5 versus 21 til 29 ukene forut, og traderkontoene tegner seg for hva det er verdt for å prøve lykken. Traden sitter ikke og de kaster kortene fremfor å legge de i skuffen. Jeg tror ikke langsiktige aksjonærer er de som selger nå, det er nok emisjonsspekulanter og de kniver med algoritmene om å få ut aksjene til lavest mulig pris.

Ifølge Einarsson var ordrebøkene fulle av investorer som gjerne ble bioteksaksjonærer på Oslo Børs. Det bærer ikke NANO-plasseringen preg av akkurat; 17.5 % rabatt og deretter 11 % til. Einarsson får nok noen spm om dette på neste podkast, for det vi har sett her er rimelig off i forhold til hans påstander om sterk interesse for norsk farma…

9 Likes

Ble litt overrasket over dette fra prospektet:

As at 31 August 2020, the Company had in total 10,702 shareholders (not counting shareholders holding shares through
nominee accounts), of which 10,5111 were Norwegian and 191 were non‐Norwegian.

Det er altså 191 utenlandske aksjonærer, ergo nesten null interesse for selskapet utenfor Norge.

Underanalysert
Undervurdert
Upopulært

2 Likes

Fornøyd med dagens fangst. Så får vi se når de kan selges :joy:

Det spørs vel hvor på listene disse 191 befinner seg vel?

Hvis alle befinner seg blant topp 300 er det ganske bull, er det kun 5 blant topp 50 er det mindre bull…