Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

tas på 9-10 kr denne, pga mulig ny emi 1h 2021.

Hvis det er en ting jeg har lært gang på gang er å holde kruttet tørt i tradingpotten. Her blir det mange kjøpsmuligheter i månedene fremover…

Ja, men eg har ikke startet å kjøpe på traderposten , long biten må inn først.

Jeg har en stor tradingpott ift. longpott i nano. 80/20 tror jeg. Før var det motsatt, men det nyttet ikke.

For mange er det trist å se på aksjekursen

3 Likes

Markedet sender et klart signal til ledelsen om at her er man misfornøyd med gjennomføringen av emisjonen. Men det er fort en irrasjonell forståelse. Har markedet alltid rett? Det er en upresis påstand, siden det gjelder kun i øyeblikksbildet. Nano nå vil kunne hente seg inn etter hvert . Ingenting tyder på at ikke Betalutin skal nå markedet.

3 Likes

Ledelsen bryr seg ikke , di har fått penger til videre drift ,samtidig varslet di neste penge innhenting ,og ga klar beskjed til markede at di bare kan herje videre med dag til dag kurs . Småaksjonærer bryr di seg ikke om

Kjøp når ingen vil ha :wink:

8 Likes

Ser jo ut til at short herjer enda, for hver 10øré opp selges det ned

En glemt godbit!

1 Like

…lovet jeg skulle si ifra… og da har jeg kjøpt meg inn igjen med snitt 15,56 :wink:

11 Likes

Synes dette er rene ord for pengene! RIT is the shit!

As the reports below indicate RIT is perhaps the most potent agent we have at this time for indolent b-cell lymphomas

https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm#reports

3 Likes

6,1 mio aktier omsat siden emi.

Noen som har sett denne tidligere…?
Mulig den er på vent/avsluttet etter strategiendringen, men spennende med flere kombinasjoner…! :slight_smile:

https://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/dyrevelferd/forsoksdyr/forsoksdyrsoknader/therapy_studies_using_a_combination_of_betalutin_and_enzyme_specific_inhibitors_in_subcutanoeous_xenografted_mice.36503

2 Likes

Til inspirasjon og ettertanke

(NB! Selskap som drev med RIT og lutetium som isotop)

Moralen? Det snur fort når det snur

7 Likes

tight spread tyder på kjøpsvilje også, lander forhåpentligvis her!

Veldig interessante utsagn fra direktøren for onkologi i Novartis. Er jo en rimelig grei likhet mellom Endocyte og Nano mtp ‘‘near term product’’. Og ikke minst dette med nøkkel til vekst.

Novartis regner garantert på Nano, spørsmålet er om deal/oppkjøp kommer i morgen eller om fem emisjoner :crazy_face:

Endocyte’s prostate cancer therapy “builds on our growing capability in radiopharmaceuticals, which is expected to be an increasingly important treatment option for patients and a key growth driver for our business,” said Novartis Oncology Chief Executive Liz Barrett.

Barrett also emphasized that Lu-PSMA-617, which is in phase 3 clinical trials, is a “near-term product,” close to potentially getting on the U.S. market.

6 Likes

Noen som vet når akjsonærlister kommer?
Blir interessant å se om det kan være noen nye fjes.

1 Like

Tror ikke du skal ha noen store forhåpninger :wink:

Nei enig og har vel ikke det; men halmstrå er halmstrå :slight_smile:

Setter min lit til redusert antall. Hvis ikke det eller partner kommer så kan det bli tungt.
da er jeg redd det ikke er dagens aksjonærer som får gevinst når Betalutin og resten av pipen blir medisin :cry:

1 Like