Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Når Betalutin får markedsgodkjenning. Kan jo hvilke som helst klinikere bruke Betalutin til hva de måtte ønske til det vi kaller “off lable” bruk. Om klinikerene ønsker å bruke kombo rit + bet til DLBCL er opp til de å avgjøre.

Men det har ikke gjort noen i mot at Nano sponser rit + bet til en sikkerhet og effekt studie på pluss minus 25 personer for å få indikasjon som klinikere kan bruke som referanse. Det gjelder forøvrig på “alle” sykdommer.

1 Like

Lutathera fortsetter å være en suksess for Novartis. Er vel det eneste lyspunktet på den radioaktive medisinske himmelen for øyeblikket.

2 Likes

Hvor mange radioaktive medisiner er det på markedet da?

Skal bli deilig med en stilleperiode om et par uker. Jævla mye mas om dagen.

4 Likes

Jeg tror også ganske sikkert st det kommer en strategisk vending ift Alpha37 ila året.
At det skulle komme en strategisk vending ift Betalutin håper jeg ikke, og ser ikke umiddelbart hva den skulle bestå i.

Men at alpha 37 gir svimlende gode data vet vi jo, så det kan fort være neste generasjon allerede, som gjør Betalutin til skamme?

Men uansett er det langt frem, og først vil beta materialisere seg, og ta sin plass.
At vi så allerede kanskje er klar med neste post er jo bare suverent.

Jeg tror også at vi vil se at en kombo i dlbcl overrasker på pluss siden her

1 Like

De har vel ikke forsøkt combo I dlbcl enda? Hadde vært rått om de gjorde det i ekstra pasientene som forsøk. Men det ville vel vært opplyst…

1 Like

Fra frontmasta, litt reisevirksomhet …
Bravo skal hit
https://app.qwoted.com/opportunities/event-6th-lsx-world-congress-annual-conference-2020

Og MD skal hit

En strategisk overraskelse, som i salg/lisensiering av rettigheter for EU-5 og resten av verden til noen som kan ta det videre. Greier ikke se at noen tror på det nå.

1 Like

Kan være god kotyme å gi litt info om hva de faktisk skal delta på når man kaster rundt seg med info om konferansedeltakelser.

Er nok flere på forumet her som ikke ville synes det var så positivt at han skal være paneldeltaker her hvis de visste hva emnet for debatten han skal delta på er… :boom:

1 Like

Ja, hva er emnet da??? :smiley:

Never mind.

image

Det burde ikke komme som noen overraskelse at Nordic Nanovector ønsker å ta Betalutin til markedet i US selv…

Well Done @Fornybar :smiley:

Sett i lys av alle de andre svært spennende topics på denne konferansen så er det bare trist at det er der Nano har blitt invitert til å være med.

LSXWC2020 Brochure.pdf (6,8 MB)

1 Like

En eventuell partner/ selskap som skal lisensiere Betalutin i verden ex- USA, må jo etterhvert ha det rimelig travelt ifht å få på plass infrastruktur og intern kompetanse på medisinen før potensielt godkjent og salgbart produkt allerede neste år…!

Det som er trist er retorikken din. Selskapet har en uttalt strategi som de følger, og de beveger seg straks inn i end game hvor trådene skal sys sammen og de skal:

A) Kommersialisere på egenhånd i det største markedet i samarbeid med en logistikkpartner(US)
B) Søke strategiske partnere med antakeligvis BP i resten av verden

Alt du kommer med er negativitet… Hva var det jeg leste sist? At all stillhet er negativt? Og nå er Bravo invitert med i feil debatt på en kongress. Hvor mange bioteks er det i verden? Hvor mange har en CEO som har ledet en startup-mygg til kommersialisering og salg?

Jeg gir meg over.

@Buffert - En partner vil vel sannsynligvis ha infrastrukturen klar da de har gjort dette en del ganger før, og intern kompetanse skaffer de seg lett. Dessuten er det ikke guidet medisin i 2021, men i 2022.

14 Likes

Jeg vet det er guidet medisin 2022. Nano guider jo konsekvent ikke med ikke-tildelte fordelsprogram fra myndighetene (som er riktig av dem), men med guidet filing H121 og PR så snakker vi godkjent produkt H221, og uten PR aller senest godkjent produkt Q122. Jeg har ingen forutsetning for å anslå hvor lang tid et BP (eller mindre selskap) må ha for å rulle ut et nytt produkt, men antar at ikke alt kan klargjøres over natta. Infrastruktur skal på plass og ressurser reallokeres/hentes inn.

Og når kan det tenkes at et selskap vil være villig til å gå inn i en avtale/Når har Nano nok data til å få en OK avtale?

Før/etter interrim?

Det er nok fornuftig til i hvert fall å vente til etter interrim og Archer-1 cohort 2, ja. Evt inngå avtale med milestones og forutsetninger om oppnådde effekter/resultater.

Enig, la markedet få vite at begge armene går videre og at Archer fortsetter å levere, og verdien er allerede steget med en milliard eller to :rocket:

Nå er det på tide å sette seg litt lengre ut på stolkanten og glede seg til et spennende 2020, i strak motsetning til 2019 som ble akkumuleringens år. Sikkert et langt og tøft år for mange det som skjedde i 2019, men for de av oss som var klare for å kjøpe aksjer på nærmest all time low gav det fantastiske muligheter. (Min subjektive mening, selv om det er kjedelig for de som var 100 % inne fra før og så papirverdiene falle så betydelig, med topp på 89 kroner i nov 2018 og 20 kroner i nov 2019…)

3 Likes

Vil jo tro at en utlisensiering vil inneholde an avtale på upfront, utbetalinger ved milepæler og royaltees på salg. Størrelsen på alle disse betinges av hvor godt Betalutin passer inn hos BP, hva det statistiske grunnlaget er, hva de ser for seg av salg i fremtiden, hvor mange som er interesserte, osv.

Så ja, Archer-1 er ganske viktig, og en sikkerhet rundt at PARADIGME blir en suksess er viktig. For selskapet så hadde det ikke hastet hvis aksjonærene hadde trodd på strategien. Kanskje blir flere omvendt NÅR/HVIS de viser at de er on track ved Q4 :wink:

2 Likes

Paradigme er boksåpneren (off lable marked)

Archer er “Fort Nox” som viser at Betalutin i kombo med Rituximab (SoC i mange sykdommer) er GULL på mange måter (Sikkerhet, QoL, Effekt, pris osv.).

Når katten (Betalutin) får godkjenning står preparatet fritt åpent til bruk! Og det må ikke undervurderes, spesielt mot sykdommer som utrykker CD37.

1 Like

DLBCL

I dag er det 90 dager til ASCO publisererer abstract headlines.

We expect to complete the data read-out for the dose-escalation phase and submit the data to
an international congress in 1H 2020.