Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Skulle ikke de øke antallet pasienter i DLBCL studiet (3 stykk)?

Forstod det slik fra en podcast i desember av Bravo. 3 stykk om jeg husket riktig, siden det var en feil/måtte “sjekke ut” noe forhold først?

Der av kommentaren etter husk "feiler en av de tre pasientene i doseeskalerings cohortene, så må en begynne på nytt(3 nye pasienter)?

Enig i at Q4 blir viktig. En god mulighet til å vise at trenden er snudd mtp PARADIGME. Blir en mer spennende Q pres enn jeg liker :thinking: Men jeg tror de har kontroll på takta og leverer. Hadde imidlertid trodd vi skulle få noen drypp fra coh. 2 i Archer-1 inneværende mnd, men ser ut som de ikke har dette enda. Enten kjøres det på med hele armen og de trenger ikke videre safety iom den er ok i coh. 1 eller så er de way behind på rekruttering (noe jeg ikke tror)

4 Likes

02.11.2018 var det FPD i kohort 1, og 21.05.19 fikk de grønt lys til å gå videre til neste kohort. 6,5 måneder kan vi kalle det. Jeg har antatt hele tiden at Kolstad på R&D day mente at det var første pasient i kohort 2 han skulle møte senere neste dag.

Anyways, hvis vi tenker oss at FPD i kohort 2 skjedde +/- to måneder fra R&D day som var 17.09.19 får vi at safety fra kohort 2 med tre pasienter burde bli meldt i tidsrommet 1 februar - 1 juni.

Jeg tenker at det er sannsynlig at FPD SENEST skjedde rundt 17.09.19 og at vi kan vente oss safety fra Archer-1 en eller annen gang de neste to månedene. Hvis det er sånn at en site som har vært oppe en stund inkluderer pasienter raskere så er jeg åpen for at det blir meldt før Q4 allerede, men blir ikke overrasket hvis det kommer i mars.

Så står det 7 sites klare til å fylle de resterende plassene før 1H er ferdig.

5 Likes

1: ingen Archers data før slutten av h1.

2: fpd 2 cohort var i q4.

Selskapet har bekreftet dette. Data read out dlbcl archer cohort to slutten av dette halvåret.

Jeg har hørt gjennom podcast med Bravo på DnB helsekonferanse 12. Desember igjen, og han sier ingenting om at data fra Archer-1 først skal komme mot slutten av H1.

4 Likes

https://nordnetforms.scrive.com/Survey/AnswerSurvey/88f21e06-4aba-4952-8755-2af5409e660d

Alle Nordnes kunder burde reservere seg for aksje utlån. Short svina

3 Likes

Det burde vært default i Nordnet sine systemer

Hør hva Jonas E sier i gårsdagen podkast om Folketrygdefondet, og hva han mener om at dem låner ut aksjer i Nano til shorting. Han er ikke videre imponert over akkurat det. Han sier vel også at slike som FTF , vil vi helst ikke ha som aksjonærer. Han sier vel egentlig det rett ut. Tror det hadde vært mye hyggeligere å vært aksjonær i Nano om FTF ikke hadde lånt ut til disse shorterne. Ganske så frustrerende egentlig !!

8 Likes

Jeg vil straks sikre mine egne depoter mod udlån, tak for heads up.

1 Like

De brukte altså 6. mnd på å rekruttere 3 til ny studie 1. cohort. Jeg vil anta at 2. cohort har gått enda raskere mtp åpne sites og generell kunnskap om Betalutin og combo. Tror vi fort vekk kan få en overraskelse hva gjelder rekruttering til Archer - Tror vi er langt forbi de 3-6 i coh 2. og godt inne i hele studien. Håper og tror vi snakker ferdig rekruttert i H1 spesielt mtp åpning av nye sites som vi har sett på clinicaltrials.gov.

Edit:
For ordens skyld:

På den tiden har de rukket å rektutter og lese av safety :slight_smile: Vi er nok godt inne i sluttløpet her nå tror jeg.

2 Likes

Kanskje. Men da betinger du at de ikke meldte safety, og det finner jeg egentlig litt usannsynlig.

1 Like

Det tok jo veldig lang tid før de meldte safety på DLBCL da… Siste pasient i 20/100 ble dosert 11. Juli, melding om safety kom 12. Desember, altså litt over 5 måneder senere. I tillegg så sto det i meldingen fra 12. Desember om DLBCL at “…three additional patients are currently being enrolled…” og ikke f eks “…three additional patients will be enrolled/recruited…” Så her virker det ikke som om de meldte safety med en gang de hadde data, og i hvert fall ikke i nærheten av 3 måneder etter at siste pasient ble behandlet. Kan det hende at det er opp til Nano/selskapene selv om/når de melder safety? Det legges vel uansett ikke ut safetyresultater fra de uavhengige komiteene som skal vurdere dette?

1 Like

Jeg har en Mail fra Bravo i min innboks hvor han sier at det kommer mot slutten av H1, og flere andre har det samme fra Malene.
Slutt å surr nå, dette er bekreftet og direkte info fra flere hold. Ikke synsing eller spekulasjoner

4 Likes

Hva er det som kommer mot slutten av H2?

Beklager, H1 seff :joy:
Archer 2 coh.

Ikke umulig kanskje at det kan bli på en konferanse?
Uansett, det fører til at ila kort tid rundt sommeren, får vi:
Interim (bekreftelse på passing the hurdle)

• dette er av Bravo beskrevet som en «major milestone»
    Archer 2coh
  • som er det mange venter på, 2 el 3 cr her vil være enormt sterkt
  • «the mice that would not die»
    DBLBCL
  • at man klarer å vise noe effekt her vil også være en «major milestone» i mine øyne, fordi man må kunne anta at en kombo da vil kunne plassere Nano inn i denne indikasjonen

Jeg vil kunne anta at det basert på disse, vil være høyaktuelt med euro/Asia partner i høst.
Det vil også være sannsynlig med presentasjon på Ash, kanskje av både Archer og Diffuse L BCL

Så jeg ser på troligheten av stille vann frem mot sommeren, før det kommer en svært potent høst.

Klarer de(personlig usikker) å rekruttere exp Archer og Dlbcl i år, samt Paradigme.
Vel, da er vi golden 1h21 når BLA går ut.

2 Likes

Vel, i min verden så er det ikke lenge til sommeren, last klar for opptur :wink:

2 Likes

Dette er jo veldig stille ifht interrim og Archer-1/DLBCL-data, men vi kan også få milepæler på pasientinkludering i PARADIGME, safetydata fra kohort 2 i Archer-1 samt oppdateringer på Alpha37 i CLL og NHL.

Jeg surrer ikke. Igjen: Bravo sier ingenting på DnB podcast 12. Desember om at data fra Archer-1 cohort 2 skal komme mot slutten H120. Du påstar at du (og flere) har fått privat epost fra Marlene og Bravo og at det av dem henvises til denne (kjente) informasjonen fra podcasten.

Det jeg da synes er merkelig er:

1. Hvorfor henvises det i eposten du har fått til informasjon som faktisk ikke gis i en podcast?
  2. Hvorfor sendes det da denne type relevant informasjon kun til enkeltaksjonærer på epost?

Du er sikkert en dønn ærlig fyr, men av prinsipp så tar jeg ikke denne typen informasjon fra anonyme forum for god fisk.

Det han derimot sier i podcasten er at data fra DLBCL ble lovet gitt og sluppet mot slutten av foregående år, at data fra hele Archer-1 studien ventes mot slutten av inneværende år og at avlesningen fra interrim ventes i Juni/Juli.

Syntes det beste med siste podcast er at han bekrefter at paradigme er om track. Det er viktigst.

Det stemmer det at de bekrefter at archer kommer slutten av halvåret på cohort to.

Du trenger ikke vente på dette.

Jeg er usikker på om når en partner avtale kommer. Men det er det store jokeren enten før sommeren eller etter resultater fra dlbcl archer og paradigme interimm jeg regner med at big pharma og nano ønsker interim før en avtale underskrives. Uansett. Ett år må vi klare være.tolmodig.