Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

På den positive siden i dag får vi jo ta med at Nanos fall er ubetydelig sammenlignet med de andre farmasiselskapene.

3 Likes

For å vinkle småpraten litt bort fra virus-snakket. Hva forventes i morgen? Burn rate med tanke på det som ble presentert ved sist runde og tiltak som skulle gjøres for å sikre fremdrift? Fremdrift er jo selvfølgelig det vi alle venter på å høre noe om og “on track” er det vi gjerne helst vil høre, men for å ikke bli tatt på sengen av andre elementer som kan ha forandret seg siden sist presentasjon. Hadde vært spennende å høre hva andre personers tanker er rundt dette.

1 Like

Hvis ordet delay nevnes under Q presentasjonen blir det massakre. Grøss og gru.

2 Likes

Ja grøss og gru. Bare se på PCIB i dag!

En gedigen feilvurdering og overreaksjon i PCIB i dag. Mange som kommer til å angre bittert på at de solgte på bunn.
Får håpe NANO-aksjonærne ikke er like skvetne.

Vedrørende forsinkelser:

I dette tilfelle, tror jeg, at ledelsen utsetter å informere om forsinkelsen og heller vente til neste kvartalsrapport. På denne måte er det mer legitimt å “skylde” på Coronaviruset uten at det blir sett som negativt.

Begrunnelsen er at rekruteringstakten er basert på en selvlaget analyse som de kontrollerer 100% selv. Som vi alle kjenner til så er en analyse, bare en analyse og validiteten til den kan sjeldent kontrolleres av eksterne personer.

En liten kikk på 3 års historikk NANO viser jo det med all tydelighet, om ikke verre. :stuck_out_tongue:

Eller at det er et perfekt tidspunkt å fortelle om evt forsinkelse på allerede bomba kurs?

2 Likes

Hvorfor det?

Den gode gamle “NÅ er vel bunnen nådd”.

2 Likes

Jeg er ikke overbevist over at det kommer til å gire kursen noe særlig. Det er mildt sagt blytungt nå. Når NANO har tidligere meldt “on-track” har markedet svart med gjesp, og vært på stedet hvil. Vi er nærmere mål nå, og derav er det større forventninger til rekrutteringen og viktigheten at den er on-track; er alfa-omega.

Gambleren i meg sier; fyll opp mer nå, kursen gruses jo av markeds-derisk. Strategen sier; vil sannsynligvis ikke se mer enn 10-15% opp fra nåværende kurs, om det meldes on-track, en forsinkelse + markedsuro derimot … grøss

Nå vil jo “on track” veie tyngre når vi er langt inne i prosessen enn det har ved begynnelsen av den.

1 Like

Ja, som jeg også sa, med en noe mer knotete formulering. Derfor tror jeg det vil svinge opp om de gjør det, men ser det usannsynlig at det vil gå skyhøyt. Jeg personlig klarer ikke se at det er verdt å ikke ofre noen kroner for sikkerhet nå, enn å ta sjansen for kjøpe ytterligere.

On-track nå er en forventning da den siste utsettelsen ble nærmest omtalt som en helgradering og det lå i kortene at man kanskje skulle kunne nå opprinnelig guiding.
Utsettes ny guiding så er det plutselig ett lengre steg å ta.

Det blir spennende hvordan ordlaget blir når de skal snakke om guiding mtp om de ser for seg at det blir i begynnelsen eller slutten av den nye guidingen de kom med. Det vi i så fall si litt om rekrutteringstakt.

Hvor mange personer snakker vi om for å være On-track?

60 ish

Bravo har sagt interrimavlesning juni/juli. De må da ha behandlet 65 pasienter 3 måneder tidligere, dvs mars/april. Alt over 60 er bra mener jeg da.

De skulle kjøre den på 60. Er nok litt arbeid med avlesningen også, så de bør egentlig være i mål med de 60 pdd

Når bekreftet Nano at den skal kjøres på 60?

1 Like

Det står 60 pasienter i kontrakten med den italienske legen.

Jeg forventer at de rekrutterer ihht planen, og at de bruker mye penger for å få pasientene inn i studien.

Jeg forventer derimot ikke et eksakt tall på antall pasienter. Det er ganske useriøst å holde på sånn, og vi vet at NANO ikke liker å babye investorene.

Gir det ikke mer mening å melde til markedet ved 50% innrullering, og så 75% innrullering?

Om de melder nærmeste milepæl på en kvartalspresentasjon eller ikke, det skal jeg ikke si noe på, men 50% bør vi se i løpet av Mars/April for å nå interrim.