Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Vanskelig å tolke dette som annet enn at Bravo har fått sparken. Det betyr at vi har ytterligere forsinkelser på Paradigme og at Styreformann til slutt har vist et minimum av handle kraft. Da er det bare å åpne en ny tube med tålmodighets krem.

1 Like

Den midlertidige CEO er lige blevet ansat, han virker måske bare mere engageret og bedre til at lede NANO end Bravo.

1 Like

Ja det du tar opp her var nøyaktig det jeg tenkte på i posten min over:

Personlig likte jeg bravo utrolig godt! Dette var kjipt. Tenker nok som mange her utsettelse kan være en faktor eller i kriseland, dårlig paradigme data.
Bare ikke ansett Ø soug :rofl::rofl:

1 Like

Tror ikke man skal lese for mye inn i sånne ting. Hva skal selskapet si? «Med mindre vi får partner så tar vi ikke produktet til marked». Eller «vi nærmer oss en partner men vi vet ikke når enda»

Veldig vanlig for biotech firma (ihvertfall i USA) og guide på at de skal ta produkter til marked selv, uansett om de forventer partner eller ikke.

Jeg klarer heller ikke å snu på dette på noen måte hvor det ikke ser ut som han fikk sparken: Bravo satt som CEO i Tigenix i 9 år, Cellerix i 6 år. Virker som en «gode og dårlige dager» fyr.

Ser ikke bort fra at han har problemer på det personlige planet… familie, sykdom… Kan jo håpe for vår del

1 Like

Først en kryptisk melding, så antagelig 15 timer uten en forklaring.

Well done again nano, always fubar.

2 Likes

Lov å håpe at han faktisk er avsatt og at Nieba var planlagt… klarer ikke bli klok på dette. Blir behov for ei jævlig stor oppvaskkumme i morgen om det går att skogen med rekruttering også nå

1 Like

Det eneste som tar det til nøytralt som jeg kan tenke på - er dersom han har fått ny jobb som fordrer at han ikke kan jobbe for Nano lenger… “to pursue other career opportunities” tyder kanskje på at han har fått seg ny jobb(?)

1 Like

Hvordan kan det være planlagt når Nieba er interim?

1 Like

Enig i at man ikke skal lese for mye ut av det, men det har vært likt i et par år, og det er jo litt rart at de velger nettopp denne meldingen, av alle, til å endre teksten.

Last ned Outlook for Android

De sender ikke ut en sånn melding på en tid som dette om det ligger noe positivt bak. Nå er de bak skjemaet eller så har han gjort noe som fører til umiddelbar oppsigelse.

1 Like

Mulig det indikerer strategiske uenigheter som årsak til avgangen. La oss håpe det.

Nei er liksom det, jeg falmer etter halmstrå

Jeg tenker at Nieba trolig er langt bedre egnet enn Bravo til å lede Nano inn i en fase hvor de skal gå for AA og ta dette ut på markedet selv, men det bekymrer meg at han er interim.

Håper det er Malene som kødder igjen.

De sendte ut invitasjon for 5 dager siden. Kunne samtidig informert da, om det var relevant for 5 dager siden.
Så kanskje det er noe akutt :man_shrugging:t2:

Aner ikke, bare spekulasjon/frustrasjon/oppgitt.
Det har f@en meg vært noen lange år…

3 Likes

Min gjetning er at Bravo ville sette emisjonen i morgen, hvilket styret ikke godtok.

1 Like

Er det mulig at shorterne er smartere enn meg?
Dette er det jævligste.

Blir litt oppgitt. Forrige uke var nano doblingskandidat i føle HO.