Kanskje får vi tilbake @Spot-On opp i det hele.
Heilt enig, feigt!
Worst case er dødsfall i studie relatert til medisineringen.
Så lenge dette ikke intereffer er jeg happy, for dette blir medisin
Er det noen nye som har kjøpt seg inn i selskapet etter den siste emisjonen som kan ha uttrykt sin misnøye med hvordan selskapet/Bravo opptrer overfor aksjonæne?
Dette er jo alltid skrekkscenarioet med stor S men på det stadiet nano er nå er risikoen for dette så langt vi vet tilnærmet lik null
Denne tanken har ikke slått meg en gang. Er det mange her som tenker sånn?
En sterkere spekulasjon er at bayer er på vei inn og at det var planen deres t Lars nieba skal være sjef der. Men da bør nesten avtalen komme i morgen. Jeg er ganske sikker på at Lars nieba er plassert i Nano. Men tidsaspektet er jeg usikker på.
Han starta i jobben 1 desember. 2 måneder senere er han CEO. Jeg er forøvrig Sydney på HF
Akkurat som om jeg skulle skrevet dette selv. Har nøyaktig samme historie. Mer svar får vi i morgen hva kursen angår og hva som skjer med Nano.
Haha. Nei.
Ja, dette er temmelig oppsiktsvekkende. Uansett, i besittelse av en meget sterk CV, Nieba.
Tenkte jeg skulle ta en treningøkt og kople av:exploding_head: etter en krevende (Corona)start på uken…
Tok opp mobilen mot slutten av økten…
Melding fra … … NANO, Spennende! … … … men i he*$#@/!
Kommer hjem, og der ligger over 150 blodferske innlegg på NANO-tråden… ()
Jaja, godt vi er engasjert!
Kjøpte for sikkerhets skyld litt ekstra her i dag, så er vel sedvanlig timing det da…
Spennende i morgen(dagens understatement)!
Lykke til folkens!
- Bravo søker lykken (reelt)
- Bravo har ikke tillit av styret/ledelsen
- Rekrutteringen (Not on track)
- Strategi (partner/salg etc)
0 stemmegivere
Det ville vært en utrolig story om et stort børsnotert selskap som Bayer gjorde noe sånt, jobber du for NANO skal du være 100 % lojal til deres agenda og ikke ha noen bindinger til en konkurrent/potensiell kjøper. Kan rett og slett ikke være tilfelle.
Spørsmålet jeg stiller meg er; hvorfor sitter OMH, RHL, dønn stille? KLP øker? Er fortsatt fast bestemt på å sitte med mine aksjer til søknad er sendt, og fasit er på bordet. Gir totalt f… om vi skal lengre ned nå. INGEN får mine aksjer.
Nå kom jo denne nyheten etter børsen var stengt. Svarene får vi i dagene/ukene som kommer…
Kult, da var det deg jeg kopierte inn!
Hvor kom teorien din fra?
Teorien kommer naturlig nok fra at bayer kjøpte algeta. De kjenner Roy Hartvig Larsen og co. Klart de er interessert i deres neste store selskap. Algeta har og er en pengemaskin for bayer.
Nano har mange ganger sagt at de er i samtaler… jeg tror derfor det har vært i kortene… bayer og Nano har vært i samtaler. De avtaler at nieba skal inn tidlig for å avløse som ceo i Bauers nye NHL satsing. Mulig jeg tar feil. Men hvorfor skal han som har bygd cv hele livet og endelig fått topp jobben i bayer plutselig gå til Nano om.han ikke har løfter om CEO jobben?
Haha, guttungen gamet på telefonen så jeg fikk ikke med meg meldingen før for noen timer siden jeg heller.
Men i svarte
Er det en ting denne aksjen ikke er så er det kjedelig. Men spør du meg om Nano var verdt det om noen år vil jeg nok svare nei.
Får stå ekstra tidlig opp i morgen
Men jeg personlig heller om.at det blir enden på visa. I morgen tror jeg vi får melding om at archer we on track of paradigme er forsinket. 90%