Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

I det store og hele så er det ingenting nytt som har kommet frem i dag.

• Ingen endringer i noen av studiene, alle beholde samme guiding
  • Ingen plan om å gå inn i partnerskap pr nå, tar i utgangspunktet dette til markedet selv
  • Emisjon vil da komme som vi allerede vet i løpet av året (ligger i kortene)

Positivt fra dagens presentasjon er at vi nå får noen nye øyne på Paradigme gjennomføringen. Ideen om å gå i dialog med FDA for å redusere antall pasienter i protokollen (på bakgrunn av gode data) er eksempler på proaktiv tenking.
Lars virket noe ukomfortabel, forståelig nok siden Bravo-gate tydeligvis skjedde i går ettermiddag. Klarte på tross av dette å vise at han har hodet på riktig plass. Nå trenger han bare litt input på at PR er bedre enn IR :wink:

Negativt i dag er styreformannens åpenbare fravær gitt situasjonen. Rett og slett skammelig. Har ikke engang gjort tiltak for å være tilgjengelig via en sekundær kommunikasjonskanal.
Også negativt at Lisa ikke var der, og det er selvsagt at det kan spekuleres i hvorfor.

Hele gruppen virket noe preget av at noe har skjedd i går. Men som selskap og hva det jobbes mot er det ingen endring å se annet enn at vi nok hadde lyst til å ha 10+ pasienter ekstra innrullert.

-25% er en overreaksjon, dessverre kan det bli verre når psykologi og makro slår inn på toppen. Og shorterene får dekket seg inn med god gevinst i dag :stuck_out_tongue:

8 Likes

Interim er ved 60, bare til info

2 Likes

Korrekt. Det kan spekuleres i hvorfor. Renoldi var tilbake til sitt vante, betryggende seg. Man kan spekulere i om hvor mye blomster og kjærlighet det har vært blant enkelte i ledelsen. Vi får se.

Spørsmål: ble det bekreftet at 47 gjelder 31/12/2019?

Interessant at markedet ikke tror på guidingen. Blir spennende å se hva Ling sier. Han pleier å treffe bra(godt informert)

Nei, det gjelder pdd.

Vet ikke om man kan konkludere det helt enda. Tror dette har mer med “OMG CEO GÅR” å gjøre.

Ble det bekreftet eksplisitt at det er pdd? Det stod under Q4, men jeg har litt glitchy streaming i dag.

Ja, bekreftet av Nieba. As of 26.02

1 Like

Hvis man læser i rapporten står der ud for antal åbne sites “per dags dato” i parantes, men der står ikke noget ud for de 47 inrullerede patienter.

Generell negativ trend i markedet, CEO går på dagen; uten noe som helst forklaring eller statement. Rekruttering tall er ikke oppløftende. Jeg er ikke overrasket om vi fortsetter videre ned. Dette svir virkelig. De har ikke snudd noe som helst, og det virker vaklende. Lisa er borte pga. personal reasons(punktum), greit man skal ha privatliv, men hvilket signal sender dette når CEO går på dagen og CMO er “hjemme med flunsa”???

Jeg kjøpte meg inn igjen @17.65
Nå med flere aksjer enn før. Har troen på selskapet. Når virusfrykt legger seg ser vi nok en bedring her

Oppsummert vil jeg si at det var langt bedre enn fryktet.
Mye tyder på at Bravo er gone grunnet manglende gjennomføringskraft for rekruttering i Paradigme. Det er åpenbart at selskapet mener det er en del å hente her. Og Bravo sine tidligere uttalelser om at de var “on track” viser seg å være feil. Vanskelig å fortsette når tilliten til hans uttalelser er borte.

Styreleder burde vært til stede. CMO blir ren spekulasjon. Men nyheten om at selskapet åpner for at de ikke trenger 130 pasienter i Paradigme er veldig positivt. Hvis safety/efficacy bekreftes ved interim, hvorfor skal Betalutin måtte behandle 130 pasienter i paradigme + 57 FL pasienter i Lymrit 37-01 (totalt 187 pasienter) når andre medisiner med dårligere safety/efficay nå får godkjenning på 100 pasienter totalt?

Interim + Archer readout er fokuset nå. Hvis tallene til nå bekreftes i interim håper jeg dette kan gå fort

7 Likes

Det virket for meg som om styret (dvs. eierne( har satt foten ned. De ønsker ikke å dvele ved dette, og sier derfor minimalt om eventuelle årsaker og personrokkeringer. Det tror jeg er bra. Men jeg vil bli mer overrasket dersom det IKKE kommer et par bytter til, enn om det gjør det.

Hvordan ser resten av portisen hans ut? Må være fryktelig stressende å være så ekstremt belånt i disse tider. Ville ikke latt han slippe til i øynene mine på en blodrød børsdag :sweat_smile::see_no_evil:

Hab har store verdier i Vaccibody ja. Men det er så lav omsetning der at det er vanskelig å få ut uten å dra med seg kursen :grinning:

Edit:
1,3 milliarder i lån. Galskap :sweat_smile:

Kursen hadde steget heller enn å falle hvis ingenting var nytt. Det markedet reagerer på er nok hovedsaklig den trege rekrutteringen sammen med økt burnrate, noe som selvsagt ikke er en heldig kombinasjon. For meg fremstår det uansett som en overreaksjon, og det er jo forståelig at den måtte komme når man har i bakhodet at mange kaster kortene ved en slik anledning, mens ikke like mange står klare til å hoppe inn på kort varsel (og investorene i tillegg er preget av uro rundt Corona; jfr. fallet i andre farmasiselskaper).
Lars ga et bedre og mer jordnært inntrykk enn de tidligere sjefene, og innga tillit. Kan ikke se for meg at han ikke får stillingen permanent. En smule nervøsitet viser bare at han er seg bevisst at han nå har inntatt en sentral stilling.
Vi får håpe at aksjen karrer seg over støtten på 20 kr igjen etter at røyken har lagt seg, men det kan jo være en utfordring hvis de svake børsene holder seg. Er litt spent på om DNB nå endrer sitt estimat - isåfall vil det være nedover pga en smule økt usikkerhet. Det vil nok uansett være milevis over dagens kursnivå.

2 Likes

De er nok veldig strenge på hvem som slipper gjennom nåløyet og får behandling. Dette gir også de beste resultater. Tror ikke det er lurt å øke takten fremover!

100% enig på dette punkt og jeg sad tilbage med en fornemmelse af at “nåh, det her er åbenbart ikke særligt vigtigt at deltage i”.

håpa de sku i det minste nulle up tap ved salg… 29.50 kjøpte jeg for per stk, men å selge med 40% loss var ikke helt det jeg forventa som alternativ med mindre den sku stige. Nå er jo aksjemarkedet et totalt kaos i tillegg.

Altså… folk kan ha f.eks syke barn. Det er noen ting i livet som går foran penger

1 Like

Skulle gjerne like å vite hva KLP baserer sin anbefaling på. De er ikke kjent for å være særlig risikosøkende :slight_smile: